Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Golf VI Variant

Lala, 6 lat temu
Silnik 1.6 TDI-CR DPF 105KM 77kW
Rok produkcji 2012
Przebieg: 125 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Volkswagen Golf VI Variant 1.6 TDI-CR DPF 105KM 77kW 2009-2013 - Oceń swoje auto
4,85
19% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Bezawaryjność
Silnik : Dynamika silnika (jak na 1,6 i 105 KM)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : brak
5,0
Całokształt
Auto użytkowała ponad rok moja żona, która przez ten okres zrobiła ok. 30 tyś km. Auto było kupione z pewnego źródła, z w sumie nie dużym przebiegiem (potwierdzony przebieg w ASO), serwisowane (cały czas jest) i ogólnie w naprawdę przyzwoitym stanie - miało przebieg 93 tyś km (i nie całe 4 lata) - teraz ma 125 000 km. Aktualnie sam je użytkuje i stwierdzam, że to naprawdę dobre auto. Przez ponad 30 tyś km (ja już kilka tyś mu dołożyłem) nie zepsuło się NIC (biorąc pod uwagę że to VW to dla mnie szok) powtarzam jeszcze raz absolutnie NIC. Wymiana olejów, filtrów i auto jedzie. Pod tym względem jest naprawdę ok (i trzeba brać poprawkę że przez prawie 30 tys moja żonka go katowała). Wcześniej miałem Passata B6 w związku z tym jest to dla mnie miła niespodzianka ze strony VW (chociaż mój B6 był i tak super w porównaniu do innych które znam lub o których słyszałem). Polecam jak najbardziej z tym że z pewnego źródła i z potwierdzonym niedużym przebiegiem.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik w rzeczywistości lepiej się zbiera niż wynikało by to z danych technicznych. Do miasta przy ruszaniu spod świateł? Raczej odpuść… Na autobahn bez żadnego problemu jedzie 160-180 km/h. Gorzej z drogami jednopasmowymi, tam trzeba redukować no i często poczujesz że tych klika (naście) kucy by się przydało do wyprzedzania. Ogólnie silnik (z tego co wiem to po prostu 2.0 tdi z pomniejszoną pojemnością) jest bardzo dobry - bezawaryjność to chyba jego największy atut, no i w sumie dobre osiągi - zawalidrogą na pewno nie będziesz!
4,0
Skrzynia biegów
Tylko 5 biegów - wielki minus - ogólnie skrzynia chodzi ok. Jest dziwnie ze stopniowana tzn auto nie rusza jakoś super dynamicznie ale gdy już się rozpędzi jedzie jakby miało z kilkanaście koni więcej. Na drogach szybkiego ruchu idzie naprawdę ok.
5,0
Układ jezdny
Na zakrętach absolutnie można poszaleć, dużo wybacza zawieszenie. Świetne zawieszenie (wielowahacz w końcu)
Komfort
5,0
Widoczność
Jak to w dzisiejszych autach, raczej średnio. Ja mam czujnika przód i tył z grafiką na navi więc jest ok.
5,0
Ergonomia
Ok! W końcu VW - nie jest piękne ale funkcjonalne
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ok, nie zauważyłem jakiś większych problemów
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wersja Highline więc wyposażenie jest więcej niż ok
4,0
Wyciszenie
No tu daje o sobie znać klasa auta. No przy większych jest głośno. Słychać wyraźnie silnik no i szumy karoserii ale przy wyższych prędkościach. W mieście jest ok (jak na tą klasę). Kto jeździł gorszym autem pewnie powie że przesadzam, kto jeździł jakąś lepszą furą przyzna mi racje
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tylko olej i filtry - na razie ponad 30 tyś km i żadnych napraw
5,0
Stosunek jakość/cena
OK!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Żadnych
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Żadnych

On - zużycie paliwa dla silnika 1.6 TDI-CR DPF 105KM 77kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Volkswagen Golf VI Variant 1.6 TDI-CR DPF 105KM 77kW
Średni koszt przejechania 100 km
31,00 zł
6,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Volkswagen Golf VI Variant