Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Golf VII Hatchback 5d

Użytkownik Golfa, 2 lata temu
Silnik 1.4 TSI 122KM 90kW
Rok produkcji 2013
Przebieg: 125 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Volkswagen Golf VII Hatchback 5d 1.4 TSI 122KM 90kW 2012-2015 - Oceń swoje auto
4,36
7% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Dynamiczny i cichy
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie : Trwałe ale dosyć głośne na drogach gorszej jakości
4,0
Całokształt
Prawdopodobnie najlepsze auto w swoim segmencie. Przyjemność z jazdy sprawia że z tego auta nie chce się wysiadać nawet po pokonaniu naprawdę dużych odległości. Nie mniej jednak nie ma samochodów pozbawionych wad, także i ten model posiada kilka "bolączek".
Wrażenia
5,0
Silnik
Jak dla mnie rewelacyjny. Bardzo dynamiczny i niebywale cichy nawet przy prędkościach autostradowych. Przy tej masie samochodu i nisko położonym momencie obrotowym jeździ się nim bardzo przyjemnie a wyprzedzanie nie stanowi żadnego problemu. Żeby nie było tak kolorowo muszę obiektywnie napisać że silnik łyka trochę oleju przy dłuższych autostradowych przelotach. Prawdopodobnie ten typ tak ma. Pięta achillesowa benzynowych silników turbo
4,0
Skrzynia biegów
Tutaj można się trochę przyczepić. Nie jest zła aczkolwiek jeździłem samochodami z lepszą skrzynią biegów. Zdarza się że czasami haczy pierwszy i wsteczny bieg aczkolwiek auto ma już swój przebieg. Słychać taki budżetowy "klik" przy zmianie biegów
4,0
Układ jezdny
Gdyby nie tylne zawieszenie byłoby super. Na drogach dobrej jakości prowadzi się rewelacyjnie i dosyć komfortowo. Niestety na drogach gorszej jakości słychać pracę tylnego zawieszenia (takie delikatne pukanie jakby w bagażniku latały jakieś luźne przedmioty). Problem dobrze znany i szeroko opisany na forum Volkswagena czy Skody
5,0
Karoseria
Jak to w nowoczesnych samochodach. Auto waży zaledwie 1200 kg więc oszczędności są dosyć widoczne. Cienkie blachy i wszędobylski plastik. Przednie błotniki wykonane z jakiegoś tworzywa, na pewno nie jest to blacha
Komfort
4,0
Widoczność
Dosyć dobra. Pomagają czujniki parkowania zarówno z przodu jak i z tyłu. Ogólnie samochód jest bardzo zwrotny, łatwo się nim parkuje.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu aczkolwiek starszej daty kierowcy mogą już mieć problem żeby przyzwyczaić się do dotykowego ekranu czy włączeniu niektórych funkcji.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja wydajna. Co do ogrzewania nie wypowiem się ze względu na zbyt krótki okres eksploatacji
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla małej rodziny wystarczy. Sporo miejsca dla kierowcy i pasażerów, gorzej z bagażnikiem. Dla kogoś posiadającego większą rodzinę polecam wersję kombi. Na dalsze wypady dla trzyosobowej rodziny miejsca wystarczająco, jednak gdy chcemy upchać dwie większe walizki w bagażniku może być już problem
5,0
Wyciszenie
Jestem pod wrażeniem. Jeździłem wieloma samochodami ale żaden z nich nie był tak dobrze wyciszony jak ten. Zarówno w jeździe miejskiej jak i przy prędkościach autostradowych silnik jest praktycznie niesłyszalny
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Niskie spalanie. Części eksploatacyjne nie są przesadnie drogie
5,0
Stosunek jakość/cena
Golf VII do najtańszych nie należy aczkolwiek jest wart wydanych pieniędzy.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie brak. Oby tak dalej

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 TSI 122KM 90kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,7
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Volkswagen Golf VII – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Volkswagen Golf VII Hatchback 5d