Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Volkswagen Golf VII Hatchback 5d

Lata produkcji: 2012 - 2016
Segment: Niższa klasa średnia
Debiutująca na rynku w roku 2012, najnowsza i obecnie produkowana, siódma generacja modelu. Chociaż Volkswagen Golf VII pod względem stylistycznym jest bardzo podobny od swego poprzednika, to obydwa samochody mocno różnią się w aspekcie technicznym. Nowy model bazuje na całkiem nowej konstrukcji, powstał bowiem na platformie podłogowej VW Group MQB Platform, tak jak m.in. Audi A3 oraz Seat Leon. Względem samochodu poprzedniej generacji, auto zwiększyło też swoje rozmiary. Rok po premierze odmiany pięciodrzwiowej do oferty dołączyło kombi (Variant) oraz wersja Sportsvan, a w 2014 r. zaprezentowano uterenowionego Golfa Alltrack.
Powagosław
Golf kroczy drogą powolnej, przemyślanej ewolucji, która opiera się chwilowym modom. W pewnym sensie nowy model wygląda tak, jak tego oczekiwaliśmy. Z dużymi kołami zawsze będzie wyglądał dobrze. ~Powagosław
Luzacjusz
O tym samochodzie napisano już wszystko. Wszystko razy sześć, a nawet siedem. Wszystko zawiera się w jednym słowie: Golf. To po prostu Golf. Niech będzie. ~Luzacjusz

Oceny Volkswagen Golf VII Hatchback 5d

Ogólna ocena
4,26
Średnia dla segmentu 4,07
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(84%) NIE(16%)
ZALETY + Karoseria + Układ jezdny + Ergonomia
WADY - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Drobne usterki - Stosunek jakość/cena

Dane techniczne Volkswagen Golf VII Hatchback 5d

Podstawowe parametry Volkswagen Golf VII Hatchback 5d
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,9 m
Wymiary zewnętrzne Volkswagen Golf VII Hatchback 5d
Długość 4255 mm
Długość z hakiem holowniczym 4349 mm
Szerokość 1799 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2027 mm
Szerokość przy otwartych drzwiach z przodu 3696 mm
Szerokość przy otwartych drzwiach z tyłu 3399 mm
Wysokość 1452 mm
Wysokość przy otwartej klapie bagażnika 2006 mm
Wysokość przy otwartej pokrywie silnika 1763 mm
Rozstaw osi 2637 mm
Rozstaw kół - przód 1549 mm
Rozstaw kół - tył 1520 mm
Zwis przedni 855 mm
Zwis tylny 763 mm
Prześwit 142 mm
Wymiary wewnętrzne Volkswagen Golf VII Hatchback 5d
Odległość oparcia przedniego od komory silnika 1046 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 975 mm
Odległość pomiędzy siedzeniami przednimi i tylnymi 903 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 967 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1469 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1440 mm
Wymiary bagażnika Volkswagen Golf VII Hatchback 5d
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1270 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 380 l
Wysokość bagażnika 578 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 839 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą 1558 mm
Własności terenowe Volkswagen Golf VII Hatchback 5d
Kąt natarcia 12,4 stopnie
Kąt rampowy 9,6 stopnie
Kąt zejścia 17,5 stopnie
Pozostałe parametry Volkswagen Golf VII Hatchback 5d
Dopuszczalne obciążenie dachu 75 kg
Szkic techniczny Volkswagen Golf VII Hatchback 5d

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Volkswagen Golf VII Hatchback 5d
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 568
Koszt ogólny 30,93 PLN
ON24 PLN
PB31.81 PLN
Wydatki serwisowe 2,01 PLN Pozostałe wydatki 14,94 PLN

Autodiagnoza Volkswagen Golf VII

Liczba wpisów: 239
Ubytek płynu chłodzącego ze zbiorniczka pod czas mrozów
dodał: paweł_piwnicki, ponad rok temu
Witam! Widzę że wpis dotyczy VW GOLFA IV 1.9 TDI 130 KM 2001-2003. Ja posiadam VW GOLF IV 1.6 16V 102 KM 2003-2004 (benzyna) i nie instalacji gazowej, a problem mam właśnie ten sam czyli ubytek płynu chłodzącego ze zbiorniczka. Co najistotniejsze ten ubytek płynu zaczął pojawiać się po wymianie rozrządu a między innymi pompy wody (oczywiście ona jest w porządku bo sprawdzał mechanik, ten sam który mi wymieniał rozrząd po jakimś czasie gdy pojawił się problem ubytku płynu, a rozrząd miałem wymieniany pod koniec listopada 2016r.) i dodam do tej najistotniejszej rzeczy, to że ubytek płynu...
Blokujace sie biegi (1-2-R) i ciagnie na wcisnietym sprzegle.
dodał: specmaciek, ponad rok temu
Witam wszystkich, jestem posiadaczem od niedawna VW Golfa MK5 2.0TDI z 2004 z 6 biegowa skrzynia, od paru dni mam problem z blokujacymi sie biegami, 1, 2 i wsteczny jako tako wchodza ale przy wysprzeglaniu nie moge ich wybic, czasami pedal sprzegla nie odbija tak jak powinien, do tego dziwny objaw na 1szym biegu przy wcisnietym sprzegle auto nadal ciagnie (tak jakby sprzeglo nie bylo wcisniete ale nie zawsze taki objaw jest) Mial ktos podobny problem co to moze byc? Dodam ze plyn jest w normie nie wydaje sie zeby ubywalo, do tego wysprzeglik nie wydaje sie zapocony ale to tylko moje...
Falujące niskie obroty po przejsciu na lpg
dodał: ~Biernas19913, 2 lata temu
Witam mam problem dotyczący falujących obrotów gdy silnik przełączy się na gaz. silnik ma normalna moc , wymieniłem przepustnice, świece, przewody, cewka, uszczelniony dolot, z sondą wszystko ok, pomoże ktoś?

Publikacje o Volkswagen Golf

Newsy o Volkswagen Golf

1 pomiar
Dla Volkswagen Golf VII Hatchback 5d. Zobacz!
Pomiar Spalania
Pomiar Przyspieszenia
Pomiar Wyciszenia
Volkswagen Golf VII Hatchback 5d
Aktualnie przeglądasz Volkswagen Golf VII Hatchback 5d