Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Volkswagen Golf VII Hatchback 5d

Lata produkcji: 2012 - 2016
Segment: Niższa klasa średnia

Siódma, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2012 roku. Co prawda stylistycznie Golf VII bardzo przypomina swojego poprzednika, jednak oba auta zdecydowanie różnią się pod względem technicznym. Nowy model oparty jest na zupełnie nowej konstrukcji, zbudowano go na płycie podłogowej VW Group MQB Platform, którą dzieli m.in. z nowym Audi A3 i Seatem Leonem. Projektanci Golfa VII zwiększyli też jego rozmiary w stosunku do auta szóstej generacji.

Powagosław
Golf kroczy drogą powolnej, przemyślanej ewolucji, która opiera się chwilowym modom. W pewnym sensie nowy model wygląda tak, jak tego oczekiwaliśmy. Z dużymi kołami zawsze będzie wyglądał dobrze. ~Powagosław
Luzacjusz
O tym samochodzie napisano już wszystko. Wszystko razy sześć, a nawet siedem. Wszystko zawiera się w jednym słowie: Golf. To po prostu Golf. Niech będzie. ~Luzacjusz

Dane techniczne Volkswagen Golf VII Hatchback 5d

Podstawowe parametry Volkswagen Golf VII Hatchback 5d
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,9 m
Wymiary zewnętrzne Volkswagen Golf VII Hatchback 5d
Długość 4255 mm
Długość z hakiem holowniczym 4349 mm
Szerokość 1799 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2027 mm
Szerokość przy otwartych drzwiach z przodu 3696 mm
Szerokość przy otwartych drzwiach z tyłu 3399 mm
Wysokość 1452 mm
Wysokość przy otwartej klapie bagażnika 2006 mm
Wysokość przy otwartej pokrywie silnika 1763 mm
Rozstaw osi 2637 mm
Rozstaw kół - przód 1549 mm
Rozstaw kół - tył 1520 mm
Zwis przedni 855 mm
Zwis tylny 763 mm
Prześwit 142 mm
Wymiary wewnętrzne Volkswagen Golf VII Hatchback 5d
Odległość oparcia przedniego od komory silnika 1046 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 975 mm
Odległość pomiędzy siedzeniami przednimi i tylnymi 903 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 967 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1469 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1440 mm
Wymiary bagażnika Volkswagen Golf VII Hatchback 5d
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1270 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 380 l
Wysokość bagażnika 578 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 839 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą 1558 mm
Własności terenowe Volkswagen Golf VII Hatchback 5d
Kąt natarcia 12,4 stopnie
Kąt rampowy 9,6 stopnie
Kąt zejścia 17,5 stopnie
Pozostałe parametry Volkswagen Golf VII Hatchback 5d
Dopuszczalne obciążenie dachu 75 kg
Szkic techniczny Volkswagen Golf VII Hatchback 5d

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Volkswagen Golf VII Hatchback 5d
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 540
Koszt ogólny 30,82 PLN
ON24 PLN
PB31.8 PLN
Wydatki serwisowe 2,15 PLN Pozostałe wydatki 15,92 PLN

Autodiagnoza Volkswagen Golf VII

Liczba wpisów: 238
Falują obroty, po redukcji na 2 bieg lub luz samochód gaśnie.
dodał: ~Dariusz Chodakowski, 2 lata temu
Samochód gaśnie na 2 i jałowym biegu po około 10 minutach jazdy,żeby ponownie odpalić muszę trzymać nogę na gazie żeby wszedł na obroty.Komputer nie pokazuje żadnych błędów,przepustnica wyczyszczona i zaadaptowana,pompa paliwa ok,wymiana cewki nie pomogła.
Blokujace sie biegi (1-2-R) i ciagnie na wcisnietym sprzegle.
dodał: specmaciek, 11 miesięcy temu
Witam wszystkich, jestem posiadaczem od niedawna VW Golfa MK5 2.0TDI z 2004 z 6 biegowa skrzynia, od paru dni mam problem z blokujacymi sie biegami, 1, 2 i wsteczny jako tako wchodza ale przy wysprzeglaniu nie moge ich wybic, czasami pedal sprzegla nie odbija tak jak powinien, do tego dziwny objaw na 1szym biegu przy wcisnietym sprzegle auto nadal ciagnie (tak jakby sprzeglo nie bylo wcisniete ale nie zawsze taki objaw jest) Mial ktos podobny problem co to moze byc? Dodam ze plyn jest w normie nie wydaje sie zeby ubywalo, do tego wysprzeglik nie wydaje sie zapocony ale to tylko moje...
Przeniesienie napędu
dodał: electrokamax, 2 lata temu
Silnik 1,6 TDI DSG 7 Gdy puszczam hamulec nie rusza płynnie- trochę ruszy i się zatrzymuje. A czasami w ogóle nie rusza, dopiero jak się doda gazu trochę. Podczas szybszego ruszania szarpie delikatnie. Kiedy podjeżdżam pod górkę na niskich obrotach słychać takie pukanie- im większe obciążenie silnika (niskie obroty, niska prędkość) tym głośniej i częściej puka. Podczas wyprzedzania na wysokich obrotach zamiast przyśpieszać obroty falują- tak jakby ślizga się sprzęgło. Druga sprawa- przy wysokich obrotach silnika z jego wnętrza wydobywa się dźwięk jak z grzechotki- taki klekot....

Publikacje o Volkswagen Golf

Newsy o Volkswagen Golf

1 pomiar
Dla Volkswagen Golf VII Hatchback 5d. Zobacz!
Pomiar Spalania
Pomiar Przyspieszenia
Pomiar Wyciszenia
Volkswagen Golf VII Hatchback 5d