Szukaj

Informacje o Volkswagen Golf VII Hatchback 5d

Lata produkcji: 2012 – 2016
Segment: Niższa klasa średnia
Debiutująca na rynku w roku 2012, najnowsza i obecnie produkowana, siódma generacja modelu. Chociaż Volkswagen Golf VII pod względem stylistycznym jest bardzo podobny od swego poprzednika, to obydwa samochody mocno różnią się w aspekcie technicznym. Nowy model bazuje na całkiem nowej konstrukcji, powstał bowiem na platformie podłogowej VW Group MQB Platform, tak jak m.in. Audi A3 oraz Seat Leon. Względem samochodu poprzedniej generacji, auto zwiększyło też swoje rozmiary. Rok po premierze odmiany pięciodrzwiowej do oferty dołączyło kombi (Variant) oraz wersja Sportsvan, a w 2014 r. zaprezentowano uterenowionego Golfa Alltrack.
czytaj więcej
Powagosław
Golf kroczy drogą powolnej, przemyślanej ewolucji, która opiera się chwilowym modom. W pewnym sensie nowy model wygląda tak, jak tego oczekiwaliśmy. Z dużymi kołami zawsze będzie wyglądał dobrze. ~Powagosław
Luzacjusz
O tym samochodzie napisano już wszystko. Wszystko razy sześć, a nawet siedem. Wszystko zawiera się w jednym słowie: Golf. To po prostu Golf. Niech będzie. ~Luzacjusz
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Åšrednica zawracania 10,9 m
Długość 4255 mm
Długość z hakiem holowniczym 4349 mm
Szerokość 1799 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2027 mm
Szerokość przy otwartych drzwiach z przodu 3696 mm
Szerokość przy otwartych drzwiach z tyłu 3399 mm
Wysokość 1452 mm
Wysokość przy otwartej klapie bagażnika 2006 mm
Wysokość przy otwartej pokrywie silnika 1763 mm
Rozstaw osi 2637 mm
Rozstaw kół - przód 1549 mm
Rozstaw kół - tył 1520 mm
Zwis przedni 855 mm
Zwis tylny 763 mm
Prześwit 142 mm
Odległość oparcia przedniego od komory silnika 1046 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 975 mm
Odległość pomiędzy siedzeniami przednimi i tylnymi 903 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 967 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1469 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1440 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1270 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 380 l
Wysokość bagażnika 578 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 839 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą 1558 mm
KÄ…t natarcia 12,4 stopnie
KÄ…t rampowy 9,6 stopnie
Kąt zejścia 17,5 stopnie
Dopuszczalne obciążenie dachu 75 kg
Ogólna ocena
4,3 /5 Åšrednia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(82%)

Zalety

+ Układ jezdny + Karoseria + Ergonomia

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Bezawaryjność (drobiazgi) - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

5,0
~Kuba
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d 1.2 TSI BlueMotion Technology 110KM 81kW
Początkowo podchodziłem do volkswagenów sceptycznie, kojarzyły mi się z autami dla emerytów, nudnych i powtarzalnych. Przypadkiem trafiłem na egzemplarz, który spełniał moje wymagania dotyczące wyposażenia, wieku, przebiegu, oraz historii i pochodzenia, stwierdziłem, że chociaż się przejadę. Po pierwszych 2 kilometrach wiedziałem, że dojdzie do zakupu. Auto bardzo fajne, poprawne w każdym aspekcie, bardzo ergonomiczne (miejsce na okulary, 1,5 l wodę w drzwiach, same kieszenie dobre wykończone, wygodne uchwyty na kubki, regulowany podłokietnik i wiele schowków. Oprócz tego oszczędne, dobrze wykończone oraz wyciszone. Wyglądem ani prowadzeniem nie wyróżnia się na tle konkurencji, ale też w niczym nie ustępuje. Prowadzi się pewnie, kierowca czuje się za kierownicą bezpiecznie. Jest spójnym estetycznie autem, nie powala, ale jednocześnie nie starzeje się tak szybko jak porównywalne modele konkurencji z tego segmentu. Nie ma nim żadnych irytujących drobiazgów typu stuki, trzeszczenie, ergonomiczne wpadki, niewygodne fotele, błędy w oprogramowaniu itp. Idealne dla ludzi, którzy chcą mieć "święty spokój" połączony z komfortem i satysfakcją z codziennego użytkowania auta, które jest praktyczne i sprawdzi się w znacznej większości codziennych sytuacji.
4,6
~gregi_be
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d 1.2 TSI 105KM 77kW
Auto kupione w salonie VW z drugiej ręki z przebiegiem 86kkm. Do dzisiaj zrobione kolejne 10kkm i muszę przyznać, że auto sprawuje się całkiem ładnie. Na dojazdy krajówkami + miasto i sporadyczne dłuższe trasy idealne. Nie jest to demon prędkości, przy niskich obrotach zbiera się ciężko, jednak gdy już jedziemy powyżej 40km/h jazda staje się płynna i wygodna i tak aż do 140km/h gdy znów brakuje mocy. W środku, w porównaniu do poprzednich golfów, mamy bardzo dużo miejsca, bagażnik jest przestronny i układny jak na tą klasę samochodów.
3,9
~Hesus30
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d 1.2 TSI BlueMotion Technology 85KM 63kW
Samochód ma jedną wadę - i jak dla mnie nie do przełknięcia - głośno pracujące zawieszenie na gorszej jakości drogach, choć słowo huk chyba lepiej pasuje. W dodatku po 4 latach wyszło ognisko rdzy w jednym miejscu - na skutek niechlujnego montażu/wykończenia. Oczekiwałem czegoś więcej od "króla" klasy C. Poza tym jednak same plusy - pewnie trzyma się drogi, silnik nie sprawia wrażenia, że ma tylko 85 koni, jest dynamiczny ale też potrafi być bardzo oszczędny, jest dość dobrze wyciszony, bardzo dobre i intuicyjne w obsłudze audio. Tylko to głośne zawieszenie zawieszenie...
Åšrednie spalanie dla Volkswagen Golf VII Hatchback 5d
5,4 – 6,9
l/100 km
4,8 – 6,6
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,0
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d 1.6 TDI BlueMotion 110KM 81kW
Diesel 1.6 TDI 110 KM, produkcja koniec 2015 r. Opony 225/45/R17. Z samochodu jestem bardzo zadowolony. Przejechałem 47 tys. km, w większości w trasie (trochę trasy szybszej, reszta wsie i drogi podmiejskie). Jeżdżę raczej oszczędnie, ale nie zamęczam silnika na niskich obrotach (nigdy nie jadę poniżej 1.4 tys. obrotów mimo że komputer tak sugeruje). Jak się spieszę to gonię i wyprzedzam jak się da. Najprzyjemniejsze przyspieszenie na 3 biegu od 50 do 100 km/h - naprawdę fajnie jedzie :-) Od 4 biegu już nie poszalejemy i osiągi są po prostu akceptowalne. Mam skrzynię 5 biegową, ale jest naprawdę dobrze zestrojona - na autostradzie 140 km/h jest 2,6 tys. obrotów i silnika w ogóle nie słychać (160 km/h - równe 3 tys. obrotów i też jeszcze cicho w środku, ale szumy powietrza już dają o sobie znać). W mieście spalanie potrafi być bardzo niskie – nawet 4,7- 4,8 (mały ruch, niewiele postojów), ale jak trzeba stać w korku i co chwile mamy światła to spalimy 6,7-7 l. Średnio po mieście wychodzi 6 l. Na autostradzie 120 km/h – 5,1-5,3 l. 140 km/h – 5,9-6,0 l. 160 km/h – 6,7-7,0 l. Ten silnik zdecydowanie najmniej pali na drogach lokalnych i podmiejskich! Trasa do pracy 60 km – 20 km droga krajowa (prędkości od 70 do 120 km/h jeśli się da), 30 km droga wojewódzka przez wioski (prędkości między 60 a 100 km/h) oraz 10 km droga podmiejska (40-60 km/h). Spalanie na tej trasie bez klimatyzacji w sprzyjających warunkach wynosi 4.0 l (osiągnięte już co najmniej kilkanaście razy). Przeciętne spalanie wynosi 4,4 - 4,5 l. Jak się spieszę i trzeba więcej wyprzedzać to chyba jeszcze nigdy nie przekroczyłem 5,2 – 5,3 l. Klimatyzacja jeśli nie ma upałów 30 stopni, podnosi spalanie niewiele – myślę że max 0,3 litra (ustawiam zawsze na 22-23 stopnie, automatyczny nawiew). Jednym słowem – to oszczędny samochód i bardzo wygodny, ale na polskie – często dziurawe – drogi polecam brać 16 calowe koła i opony 205/55. Na moich 17 calowych na złej drodze trochę trzepie i zawieszenie też mocniej dostaje po *****. Podane spalanie to spalanie realne – komputer zawsze zaniża spalanie o 0,2-0,3 l/100km. I ważne – absolutnie 0 spalania oleju, żadnych dolewek (wymieniam olej co 15 tys. km). Jeszcze nie doświadczyłem wypalania filtra cząstek stałych, pewnie dlatego że rzadko wjeżdżam do miasta i głównie jednorazowo jadę co najmniej 40-50 km. Na moje potrzeby silnik idealny.
6,6
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d 2.0 TDI BlueMotion Technology 150KM 110kW
Autem jeżdżę od roku. Zimą, w korkach na krótkich trasach spalanie dochodzi nawet do 10l, ale przy spokojnej, stałej jeździe około 90-120km spalanie spada do 4,7l/100km. Nie jest to ferrari, ale przy włączonym trybie sport można "poszaleć" przy spalaniu na poziomie 7l, podobną ilość spali w mieście bez włączonego trybu start- stop przy dynamicznej jeździe. Najniższe spalanie udało mi się uzyskać podczas podróży z psem na odcinku 100km z prędkością 70-90 km/h 4,4l. Golfik sprawdza się świetnie. Polecam ;)
7,8
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d 1.4 TSI BlueMotion Technology 125KM 92kW
Auto firmowe. Jechaliśmy z kolegą pod Monachium 1100km. Do 140km/h spalanie na poziomie 6,5l/100km. Do granicy Niemieckiej mieliśmy 650km, spalanie wyszło 8,4l/100km prędkość przelotowa 140-170km/h. Od granicy do Monachium jakieś 550km wyszło 7,7l/100km prędkość 130- momentami do 210km/h czyli ile się dało i gdzie się dało. Wracając z Niemiec do granicy dużo korków ogólnie powolny tryb jazdy 100-150km/h spalanie wyszło 7,1l/100km. Jednak od granicy troszkę się śpieszyliśmy prędkości 160-190km/h i na dystansie 600km wyszło spalanie 9,4l/100km. Średnia na dystansie 2000km wyszła 8,3l z tego co pamiętam. Wszystko na trasie mierzone.

Usterki Volkswagen Golf VII

Liczba wpisów: 18
gaśnie
  • Volkswagen Golf VII R 5d Facelifting 2.0 TSI BMT 310KM 228kW 2017-2019
  • inne
  • 39 tys. km
Witam , przychodzę z usterką tutaj ponieważ nikt nie potrafi dać mi odpowiedzi . Gdy odpalam z rana samochód silnik chodzi na 3 cylindry , gdy wyruszę w trasę auto po 2-5km zaczyna słabnąc , na koniec umiera. gaśnie nie da się odpalić . następnie po krótkiej przerwie odpalając auto ponownie wraca problem z chodzeniem na 3 cylindry . Jednakże po chwili zaczyna chodzić normalnie i od tego momentu nie gaśnie ani nie pojawiają się inne problemy . Dodam ze przez cały ten czas nie wyświetlają się żadne błędy i kontrolki na desce.
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
Usterka układu paliwowego
  • Volkswagen Golf VII Variant Facelifting 1.6 TDI-CR DPF BMT 115KM 85kW 2017-2020
  • ukÅ‚ad wtryskowy
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 2
Nie 0
Jestem użytkownikiem auta od niespełna 3 lat i przez ten czas pokonałem nim ponad 120 tys. km. Aktualnie na liczniku niespełna 160 tys. km. Od około 30 tys. km auto na zimnym silniku i 1-szym i 2-gim biegu szarpało i to dość gwałtownie podczas przyspieszania. W serwisie stwierdzono konieczność wymiany praktycznie kompletnego układu paliwowego łącznie z wtryskami i pompą wysokiego ciśnienia (która przez nieprawidłową pracę przepuszcza opiłki do bloku silnika). Auto użytkowane głównie na trasie, regularnie serwisowane, a paliwo tankowane tylko na renomowanych stacjach...
1.5 TSI 150KM DSG Model 2018 Gaśnie zaraz po odpaleniu
  • Volkswagen Golf VII Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 150KM 110kW 2015-2017
  • silnik
  • 207 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 1
Po odpaleniu auta po chwili gaśnie . Wyskakuje komunikat: Max obroty 1200x i gaśnie. Najpierw było 1x/tydzień teraz coraz częściej. Baterie w kluczykach super nowe i dobre. Aby ponownie odpalić auto wyciągam kluczyk ze stacyjki / zamykam z pilota auto / potem otwieram / wkładam ponownie kluczyć do stacyjki i już odpala i jadę. Dzieje się to tylko na początku jazdy - tak do 1 minuty maksymalnie. Jak już jestem gdzieś w trasie nigdy sie to nie zdarzyło. Golf 7 1.5 TSI 150KM DSG Model 2018 produkcja 2017
Volkswagen Golf VII Hatchback 5d