Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Golf VII Hatchback 5d

Dark, 7 lat temu
Silnik 1.4 TSI BlueMotion Technology 150KM 110kW
Rok produkcji 2015
Przebieg: 5 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Volkswagen Golf VII Hatchback 5d 1.4 TSI BlueMotion Technology 150KM 110kW 2014-2016 - Oceń swoje auto
4,31
6% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie
4,0
Całokształt
ZMIENIŁEM PO 1,5 roku z TSI 122 NA 150 km. Wcześniejszy model byl dla mnie zbyt nudny podczas jazdy. Chodzi głównie o zawieszenie i silnik dołożyłem też trochę do lepszego wyposażenia auta. Jeżdżę jeszcze krótko ale wreszcie mogę mówić o jakiejśtam przyjemności z jazdy no i wygląd czarnego koloru teraz na 17 i sportowym zawieszeniu przyciąga bardziej spojrzenia - no a to też ważne- ponoć
Wrażenia
4,0
Silnik
Tu wcześniej widzę u kolegi też opinie że nie widzi różnicy między 122 a 150 do 4 biegu. Hm.. No to jest różnica nie gigantyczna ale 30 km więcej to nie 70 więc nie płaczę ze szczęścia ale na prawdę chętniej się nim wyprzedza. Oczywiście potwierdzam słowa, które tu czytałem, ze od 140 przyspiesza o dużo już lepiej niż 122 km.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia podobnie działa jak w 122 może mam trochę teraz więcej szczęścia i trafiła mi sie taka bez problemów ze wstecznym choć nie idealnie w 100%
5,0
Układ jezdny
Zawieszenie teraz mam sportowe i to jedna z wiekszych frajd z jazdy w porownaniu do zwyklego zawiasu choc jest twardziej i niestety glosniej w aucie przez 225/45/17
Komfort
4,0
Widoczność
No wlasnie glosniej przez kola i tak jak wczesniej chwalilem za bardzo dobre wyciszenie od silnika i podwozia to teraz od podwozia już nie pochwalę.
5,0
Ergonomia
Fotele mam teraz ergoactive wczesniej alkantara. No i właśnie co bym teraz wolał po przetestowaniu obu wariantów. Lepiej oceniam obecne. Żona twierdzi jednak inaczej. Uważa, że alcantara była milsza na styku z gołymi nogami latem- zgadzam się tu jest materiał bardziej szorstki. No i teraz skóra na podłokietniku i na drzwiach przykleja się do rąk latem- lekki dyskomfort po przesiadce. Są też twardsze od alkantary ale tu akurat po dłuższej trasie oceniam je nieco lepiej. Masażyk też ok, choć wypustka na uda myslalem ze bedzie nieco dłuzsza a tak jest jakby po wydluzeniu jej na max była tylko troche dłuższa niż w alkantarze. Przy "sportowym "bardziej charakterze jednak auta te lepiej pasują - lepsze trzymanie boczne
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ok jak wczesniej po przesiadce jest na prawde dobrze z klimą nic nie mogę zarzucić .Ogrzewanie w zime bedzie pewnie tak samo jak wczesniej czyli wolno sie zagrzewło na biegu jałowym
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ok
4,0
Wyciszenie
Dalem dobrze bo to najcichszy w klasie samochod ale na 16 kolach
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pali podbnie jak tsi 122 , przy spokojnej jeździe mam 4,8 tam bylo podobnie, moze przy 120-140 jeszcze nie wiem pali ok 0,5 l wiecej ale jeszcze za malo jeżdżę
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 TSI BlueMotion Technology 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Volkswagen Golf VII Hatchback 5d 1.4 TSI BlueMotion Technology 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
35,00 zł
7,3
l/100km
Zobacz dzienniki
Volkswagen Golf VII Hatchback 5d