Szukaj

Lista ocen Volkswagen Golf VII (190) - Silnik

Na liście zabraknie 65 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Tomek
Volkswagen Golf VII
Variant Facelifting 2.0 TDI 150KM 110kW
Z silnikiem mam problem. Bo sam silnik, elastyczność, spalanie, przyśpieszenie na każdym biegu, kultura pracy, wyciszenie 5/5. Problem mam z DPF który w tym aucie wypala co około 120-160km w zimę, 200-300km po mieście w dni ciepłe, i co jakieś 500km jadąc trasą (w tym szybkiego ruchu). To oznacza, że robiąc miesięcznie około 1500km na trasach 30% trasa 70% miasto, wypala 6 razy. Wypalania nie powinniśmy przerwać, wypala na postoju, podczas...
5,0
~Dariusz
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d Facelifting 1.0 TSI 85KM 63kW
Z turbiną to inna jazda. Nawet przy niewielkiej jak na współczesne czasy mocy (przypominam, że na przełomie wieku np. opel astra 1.4 posiadał moc 60KM, a 1.6 75KM, co w tej klasie było standardem), przyspiesza się momentalnie. Słychać charakterystyczną pracę silnika 3-cylindrowego, ale nie jest to uciążliwe w żaden sposób, a nawet mogę powiedzieć, że przyjemne. Wersja 86KM nie posiada koła dwumasowego, maksymalny moment obrotowy dostępny już...
4,0
~j28
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d 1.4 TSI BlueMotion Technology ACT 140KM 103kW
1.4 zapewnia niezłą dynamikę i rozsądne spalanie. Na co dzień osiągi wystarczające, mógłby mieć odrobinę więcej momentu. Denerwuje system start/stop zwłaszcza w korkach z krótkimi podjazdami - niby obniża spalanie, ale zastanawiam się jak będzie wyglądał osprzęt po 5 latach i powiedzmy 40 000 rozruchów! Po każdym zapaleniu auta wyłączam. Auto zbyt młode by mówić o awaryjności. silnik ponoć poprawiony (zdaniem VW - a wiadomo, że VW nie oszukuje...
5,0
~łysy
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d 1.4 TSI BlueMotion Technology 150KM 110kW
Bardzo dynamiczny, a zarazem niesamowicie oszczędny. W tej lekkiej budzie potrafi zadziwić na drodze, wyprzedzanie to bajka - zapas mocy pozwala robić to bezpiecznie w każdych warunkach. Jestem pod dużym wrażeniem spalania - zejście poniżej 6 litrów w trasie przy normalnej, w miarę dynamicznej jeździe nie stanowi najmniejszego problemu. W mieście pali o 2 litry mniej niż moje poprzednie auto (Civic VIII 1.8). Dużym plusem silnika jest również...
5,0
~Mateusz
Volkswagen Golf VII
Variant Facelifting 1.4 TSI ACT 150KM 110kW
1.4 TSI bez ACT (nie ma tutaj silnika do wyboru w takiej konfiguracji, jest tylko z ACT). Silnik żwawy, bezstresowe wyprzedzanie. Nie jest to rakieta, ale hej - poniżej 9s do setki wystarcza w zupelnosci. Na autostradzie płynne przyspieszanei do ok. 160km/h. Na drogach krajowych wyprzedzanie z 4-ki spokojnie. Spalanie średnie na przestrzeni 13k km - 7,1l. Duże miasto 50% / autostrada 30% / krajówki 20%. Kultura pracy słuchając go na...
5,0
~Kawior
Volkswagen Golf VII
Variant 1.2 TSI BlueMotion Technology 110KM 81kW
Silnik 1.2 TSI 110 KM - miałem poważne obiekcje co do tego silnika (osiągi...) ale mogę zapewnić potencjalnych zainteresowanych, że trzeba w dzisiejszych czasach trochę się przełamać.. tzn kiedyś 1.2 to był malutki silniczek do napędu jakiś miejskich aut, dzisiaj 1.2 TSI naprawdę daje radę! Przy użytkowaniu w mieście w zupełności wystarcza do dynamicznej jazdy. Jest zrywny, dobrze przyspiesza (jest odczuwalna turbodziura tzn. poniżej ok 1000...
5,0
~elkesz
Volkswagen Golf VII
Variant Facelifting 1.4 TSI 125KM 92kW
Same plusy- silnik dynamiczny i zarazem oszczędny. Przy prędkościach autostradowych obroty o prawie 1000 obr/min niższe niż w silnikach starej daty. Nie dolałem do niego ani kropli oleju. Olej zmieniam częściej niż " ustawowe" 30.000km i może dlatego nie musiałem dolewać ani kropli. Dynamika wystarczająca, nawet przy obciążeniu. Wyprzedzanie nie stanowi żadnej trudności. Nigdy nie prowadziłem szczegółowych obserwacji co do zużycia paliwa. Z...
4,0
~Jz
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d 1.4 TSI BlueMotion Technology 150KM 110kW
Silnik TSI 150 km jest tylko niewiele lepszy od wersji 122 km. Do 4 biegu różnica niezauważalna. Dużo lepiej natomiast przyspiesza na autostardach na VI biegu. Nie trzeba nic redukować na niższe biegi więc większa wygoda. Natomiast silnik mnie troszkę rozczarował gdyż na papierze prezentował się lepiej niż mój 4 letni Passat 1.8 TSI 160 km. W rzeczywistości passat to jednak rakieta wgniatająca w fotel (na hamowniach te silniki podobno zawsze...
5,0
~Pat
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d 1.4 TSI 122KM 90kW
Nic się nie dzieje, pełna precyzja. Polecam czytać instrukcję obsługi w której jest napisane że silnik należy oszczędzać do 1500km bo sprzedawca uważa że jest dotarty i można piłować do oporu, nieprawda. Polecam też wymieniać częściej olej niż wskazane co 30000, koszt 4 l oleju ok 130zł(tylko nie w serwisie).Silnik posiada już pasek nie łańcuch jest "wyleczony" z wad poprzednika, chociaż w poprzednim modelu również nic się nie...

Volkswagen Golf VII – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

5,0
~Paweł
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d Facelifting 1.0 TSI 110KM 81kW
Przez 2,5 roku miałem kiedyś Golfa VI 1.2 TSI 105KM i byłem nim zachwycony. Do silnika 1.0 podchodziłem tak sobie, bo ma o 1 cylinder mniej i czuć to na biegu jałowym (lekkie wibracje). Jednak poza tym jego wybitna elastyczność, reakcja na gaz, oraz zużycie paliwa rekompensują kulturę pracy. Podczas jazdy jest już w porządku. Natomiast jadąc do Zakopanego w 4 osoby + bagaż wyprzedzało się bez problemu. Przez 3 miesiące jeździłem wcześniej...
Volkswagen Golf VII