Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Golf VII Variant Facelifting

Patryk, 3 lata temu
Silnik 1.6 TDI-CR DPF BMT 90KM 66kW
Rok produkcji 2018
Przebieg: 104 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Volkswagen Golf VII Variant Facelifting 1.6 TDI-CR DPF BMT 90KM 66kW 2017-2019 - Oceń swoje auto
4,64
13% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Samochód taki, jak się spodziewałem - dobrze się prowadzi, wszystko na miejscu, nie psuje się, mało pali.
Wrażenia
5,0
Silnik
Niskie spalanie - trasa do Chorwacji z bardzo wysokimi prędkościami powyżej ograniczeń 5,5l. Jadąc powoli dałoby się zejść do 4,5. Demon prędkości to to nie jest, ale rozpędza się dobrze od niskich obrotów. Czasem irytuje sterownik DPF (potrafi załączyć wypalanie po 300km trasie jak już podjeżdżam pod dom :) ) Nie kupować tego silnika do jazdy typowo miejskiej! Szybko zniszczycie DPF.
4,0
Skrzynia biegów
Czuć opór i haczenie przy wrzucaniu jedynki. Poza tym bez zastrzeżeń.
5,0
Układ jezdny
Stabilnie i komfortowo nawet w zakrętach przy prędkościach 120. Bardzo mocne hamulce oryginalne.
5,0
Karoseria
Bez zastrzeżeń.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność przez szyby super, ale z uwagi na fakt, że auto jest długie, konieczne jest stosowanie czujników parkowania.
5,0
Ergonomia
Wszystko na miejscu i pod ręką.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Przy załączaniu klimy w zimie słychać terkot ze sprężarki klimatyzacji - podobno VW tak mają. Skuteczność bardzo dobra.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca, duży bagażnik.
5,0
Wyciszenie
Jest ok.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mam pakiet przeglądów do 120 tys., dokładam jedynie wymianę oleju co 15 tys. bo co 30 to dramat. Warto też częściej wymieniać filtr kabinowy niż co 60 tys. jak robi ASO dla własnego zdrowia.
5,0
Stosunek jakość/cena
Mało pali, serwis mało kosztuje, części dostępne wszędzie i tanio. Pod tym względem bardzo polecam, jeśli ktoś szuka może nie fantazyjnego, ale poprawnego i ekonomicznego samochodu.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przy przebiegu 102 tys. konieczna była wymiana rolki prowadzącej w rozrządzie, ponadto sprężarka klimatyzacji wydaje dziwne dźwięki. W zimie skrzypi pedał sprzęgła.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Bez poważnych usterek, odpala na mrozie -20 na oryginalnym aku.

On - zużycie paliwa dla silnika 1.6 TDI-CR DPF BMT 90KM 66kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Volkswagen Golf VII – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Volkswagen Golf VII Variant Facelifting