Szukaj

Informacje o Volkswagen Golf VII Variant Facelifting

Lata produkcji: 2017 – 2020
Segment: Niższa klasa średnia
Debiutująca na rynku w roku 2012, najnowsza i obecnie produkowana, siódma generacja modelu. Chociaż Volkswagen Golf VII pod względem stylistycznym jest bardzo podobny od swego poprzednika, to obydwa samochody mocno różnią się w aspekcie technicznym. Nowy model bazuje na całkiem nowej konstrukcji, powstał bowiem na platformie podłogowej VW Group MQB Platform, tak jak m.in. Audi A3 oraz Seat Leon. Względem samochodu poprzedniej generacji, auto zwiększyło też swoje rozmiary. Rok po premierze odmiany pięciodrzwiowej do oferty dołączyło kombi (Variant) oraz wersja Sportsvan, a w 2014 r. zaprezentowano uterenowionego Golfa Alltrack.
czytaj więcej
Powagosław
Golf kroczy drogą powolnej, przemyślanej ewolucji, która opiera się chwilowym modom. W pewnym sensie nowy model wygląda tak, jak tego oczekiwaliśmy. Z dużymi kołami zawsze będzie wyglądał dobrze. ~Powagosław
Luzacjusz
O tym samochodzie napisano już wszystko. Wszystko razy sześć, a nawet siedem. Wszystko zawiera się w jednym słowie: Golf. To po prostu Golf. Niech będzie. ~Luzacjusz
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,9 m
Promień skrętu 5,45 m
Długość 4596 mm
Długość z hakiem holowniczym 4674 mm
Szerokość 1799 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2027 mm
Wysokość 1467 mm
Wysokość przy otwartej klapie bagażnika 2007 mm
Rozstaw osi 2630 mm
Prześwit 142 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1025 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 980 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1469 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1441 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1270 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 605 l
Długość do oparcia tylnej kanapy 1003 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą 1831 mm
Kąt natarcia 12,4 stopnie
Kąt rampowy 9,6 stopnie
Kąt zejścia 17,5 stopnie
Dopuszczalne obciążenie dachu 75 kg
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(83%)

Zalety

+ Układ jezdny + Widoczność + Ergonomia

Wady

- Skrzynia biegów - Stosunek jakość/cena - Karoseria

Wybrane oceny

4,9
~Mateusz
Volkswagen Golf VII
Variant Facelifting 1.4 TSI ACT 150KM 110kW
Przez długi czas nie brałem pod uwagę VW. Nudny, oklepany. Po zakupie jednak nie żałuję ani trochę i jest to doskonały wybór. Auto komfortem jazdy i wyposażeniem nie odstaje od klasy średniej. Jest świetnie wykończone. Nazywam to czymś na zasadzie "pół-premium". Ten samochód spowodował, że chyba nie rozważam już innych niż z grupy VAG. Stonowana stylistyka sprawia, że dobrze się starzeje i kilka razy słyszałem, że to po prostu elegancki pojazd (na ładnej feldze 17' i z ciemnymi szybami. Bezpośrednio zastanawiałem się nad Kia Ceed, ale różnica w jakości wykonania jest kolosalna na korzyść Golfa. Na zdjęciach tego aż tak nie widać, ale polecam usiąść w środku. Golf jest zauważalnie mniejszy od Octavii, ale to nadal pojemne auto (mowa o wersji kombi). W środku bardzo funkcjonalny, wszystko przemyślane i pracuje z odpowiednią klasą. Siódemka po liftingu uznawana jest przez wielu za najbardziej dopracowany model Golfa. 1.4 TSI 150KM CZDA nie bierze grama oleju. Największy minus - manualna skrzynia biegów. Tu konkurencja bywa lepsza. Według mnie najlepsze auto w klasie jeśli chodzi o jakość wykończenia, subiektywne poczucie solidnośc, właściwości jezdne i uniwersalność (porównanie w użytkowaniu z Kia Ceed/Skoda Octavia).
4,2
~Michał
Volkswagen Golf VII
Variant Facelifting 1.6 TDI-CR DPF BMT 115KM 85kW
Myślę, że to znacznie lepsze auto niż jego następca. Tutaj mamy dopracowane auto, które nie jest trapione kłopotami z drobiazgami. Wnętrze to stary, dobry VW - przyciski, pokrętła i bardzo dobre wykonanie. Wnętrze jak w typowym Golfie, bagażnik bardzo praktyczny i pojemnością może zaskoczyć niejednego. Niestety super obraz psuje interwał serwisowania (wymiana oleju co 30 tys. km), który w mojej opinii doprowadził do niezwykle szybkiego uszkodzenia układu paliwowego (auto tylko niecałe 160 tys km). Gdyby nie ta usterka byłaby maks. ocena. Tak jak pisałem fajne wnętrze i naprawdę wystarczająco dynamiczny silnik, który przy prędkościach autostradowych pali 6/100, a przy prędkościach 70-100 - 4,5-5,5l/100km.
4,9
~Tomek
Volkswagen Golf VII
Variant Facelifting 2.0 TDI 150KM 110kW
Kupiłem auto jako używane w 2020 z przebiegiem 40tys km. Rok produkcji sierpień 2018. Komfortowe, szybkie, dobrze wyciszone auto. Spalanie jest bardzo dobre. Można na dystrybutorze po mieście spokojnie zejść poniżej 5,3l/100km. Typowo pali około 6l/100km po mieście jak jedziemy dynamicznie. W trasie w zależności od prędkości można zejść nisko ze spalaniem, lub wdepnąć i nadal nie mieć więcej niż 7-8l/100km. Jeżdzę dość dynamicznie więc da się spalać mniej. DPF (bez AdBlue) będzie wkurzał niektórych użytkowników. Jeśli jednak się ogarnie ten problem, to auto odwdzięczy się przyjemną i bezproblemową eksploatacją. Rozrząd jest na pasku, więc wymiany częstsze za to tańsze niż w przypadku łańcucha.
Średnie spalanie dla Volkswagen Golf VII Variant Facelifting
6,2 – 7,4
l/100 km
5,4 – 6,2
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,4
Volkswagen Golf VII
Variant Facelifting 1.5 TSI ACT 150KM 110kW
Nie udało mi się jeszcze zejść poniżej 5,8 litra i to jadąc w tempie "dziadkowym" 80-90 km/h na trasie. Ogólnie dojazd do pracy krótkie odcinki ok 8-8,5 litra lub więcej. 7,7 test długodystansowy od początku zakupu auta. Z długiej trasy po autostradzie 150-170 km/h średnie spalanie wyszło mi 6,8 litra. Trochę dużo, spodziewałem się conajmniej o 0,5 litra mnie na każdym wyniku. Być może to wina opon bo jest na 17"/225 a przy 16"/205 pewnie byłoby to czego bym oczekiwał. Aczkolwiek w stosunku do Octavii 1,4 TSI 150KM ale bez ACT spalanie spadło o ok 0,9 litra także jestem zadowolony.
4,9
Volkswagen Golf VII
Variant Facelifting 1.6 TDI-CR DPF BMT 115KM 85kW
58 000 km przejechane w rok głównie trasa i autostrady do 140km/h, spokojna jazda ~80pkt w systemie bluemotion spalanie przeważnie 4.4 - 5.1 średnia z całego okresu 4.7, trochę muł ale wiedziałem na co się pisze, denerwuje mnie skrzynia która nieprzyjemnie wchodzi na 1 i 2 i do tego jest 5cio biegowa i niski przedni zderzak nie nadający się do miasta, wcześniej jeździłem Octavia 1.4tsi 140KM i Leon ST FR 184km diesel, Golf przebija jakością wykończenia i niskimi kosztami utrzymania i generalnie średnio we wszystkim jest lepszy (gdyby tylko robili 1.6 tdi 160KM z DSG ...)
7,6
Volkswagen Golf VII
Variant Facelifting 1.4 TSI ACT 150KM 110kW
W Warszawie przy normalnej jeździe (ale bez mulenia się) typowe zużycie benzyny to ok. 8,4 - na krótkich trasach (10 km). Po rozgrzaniu się silnika zużycie spada poniżej 8, a nawet 7 litrów (w mieście). Przy dynamiczniejszej jeździe 9, a nawet do 10. W zimie na krótkiej trasie (do 10 km) rekord to 12 litrów. Na trasie 250 km (korki, remonty, ale również odcinki gdzie można jechać szybciej - 180 km/h, a typowo 140 km/h) - 6,3 - 6.4. Na drodze się nie ślamazarzę, ale też nie jeżdżę z piskiem opon.
gaśnie
  • Volkswagen Golf VII R 5d Facelifting 2.0 TSI BMT 310KM 228kW 2017-2019
  • inne
  • 39 tys. km
Witam , przychodzę z usterką tutaj ponieważ nikt nie potrafi dać mi odpowiedzi . Gdy odpalam z rana samochód silnik chodzi na 3 cylindry , gdy wyruszę w trasę auto po 2-5km zaczyna słabnąc , na koniec umiera. gaśnie nie da się odpalić . następnie po krótkiej przerwie odpalając auto ponownie wraca problem z chodzeniem na 3 cylindry . Jednakże po chwili zaczyna chodzić normalnie i od tego momentu nie gaśnie ani nie pojawiają się inne problemy . Dodam ze przez cały ten czas nie wyświetlają się żadne błędy i kontrolki na desce.
Oczekuje na rozwiązanie
Usterka układu paliwowego
  • Volkswagen Golf VII Variant Facelifting 1.6 TDI-CR DPF BMT 115KM 85kW 2017-2020
  • układ wtryskowy
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 2
Nie 0
Jestem użytkownikiem auta od niespełna 3 lat i przez ten czas pokonałem nim ponad 120 tys. km. Aktualnie na liczniku niespełna 160 tys. km. Od około 30 tys. km auto na zimnym silniku i 1-szym i 2-gim biegu szarpało i to dość gwałtownie podczas przyspieszania. W serwisie stwierdzono konieczność wymiany praktycznie kompletnego układu paliwowego łącznie z wtryskami i pompą wysokiego ciśnienia (która przez nieprawidłową pracę przepuszcza opiłki do bloku silnika). Auto użytkowane głównie na trasie, regularnie serwisowane, a paliwo tankowane tylko na renomowanych stacjach...
1.5 TSI 150KM DSG Model 2018 Gaśnie zaraz po odpaleniu
  • Volkswagen Golf VII Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 150KM 110kW 2015-2017
  • silnik
  • 207 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 1
Po odpaleniu auta po chwili gaśnie . Wyskakuje komunikat: Max obroty 1200x i gaśnie. Najpierw było 1x/tydzień teraz coraz częściej. Baterie w kluczykach super nowe i dobre. Aby ponownie odpalić auto wyciągam kluczyk ze stacyjki / zamykam z pilota auto / potem otwieram / wkładam ponownie kluczyć do stacyjki i już odpala i jadę. Dzieje się to tylko na początku jazdy - tak do 1 minuty maksymalnie. Jak już jestem gdzieś w trasie nigdy sie to nie zdarzyło. Golf 7 1.5 TSI 150KM DSG Model 2018 produkcja 2017
Volkswagen Golf VII Variant Facelifting