Szukaj

Informacje o Volkswagen Golf VII Variant Facelifting

Lata produkcji: 2017 – teraz
Segment: Niższa klasa średnia
Debiutująca na rynku w roku 2012, najnowsza i obecnie produkowana, siódma generacja modelu. Chociaż Volkswagen Golf VII pod względem stylistycznym jest bardzo podobny od swego poprzednika, to obydwa samochody mocno różnią się w aspekcie technicznym. Nowy model bazuje na całkiem nowej konstrukcji, powstał bowiem na platformie podłogowej VW Group MQB Platform, tak jak m.in. Audi A3 oraz Seat Leon. Względem samochodu poprzedniej generacji, auto zwiększyło też swoje rozmiary. Rok po premierze odmiany pięciodrzwiowej do oferty dołączyło kombi (Variant) oraz wersja Sportsvan, a w 2014 r. zaprezentowano uterenowionego Golfa Alltrack.
czytaj więcej
Powagosław
Golf kroczy drogą powolnej, przemyślanej ewolucji, która opiera się chwilowym modom. W pewnym sensie nowy model wygląda tak, jak tego oczekiwaliśmy. Z dużymi kołami zawsze będzie wyglądał dobrze. ~Powagosław
Luzacjusz
O tym samochodzie napisano już wszystko. Wszystko razy sześć, a nawet siedem. Wszystko zawiera się w jednym słowie: Golf. To po prostu Golf. Niech będzie. ~Luzacjusz
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Nowy Volkswagen Golf

Cena od: 83 390 PLN
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,9 m
Promień skrętu 5,45 m
Długość 4596 mm
Długość z hakiem holowniczym 4674 mm
Szerokość 1799 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2027 mm
Wysokość 1467 mm
Wysokość przy otwartej klapie bagażnika 2007 mm
Rozstaw osi 2630 mm
Prześwit 142 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1025 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 980 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1469 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1441 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1270 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 605 l
Długość do oparcia tylnej kanapy 1003 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą 1831 mm
Kąt natarcia 12,4 stopnie
Kąt rampowy 9,6 stopnie
Kąt zejścia 17,5 stopnie
Dopuszczalne obciążenie dachu 75 kg
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(67%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Ergonomia + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wady

- Karoseria - Stosunek jakość/cena - Skrzynia biegów
Średnie spalanie dla Volkswagen Golf VII Variant Facelifting
6,1 – 7,2
l/100 km
5,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,4
Variant Facelifting 1.5 TSI ACT 150KM 110kW
Volkswagen Golf VII
Nie udało mi się jeszcze zejść poniżej 5,8 litra i to jadąc w tempie "dziadkowym" 80-90 km/h na trasie. Ogólnie dojazd do pracy krótkie odcinki ok 8-8,5 litra lub więcej. 7,7 test długodystansowy od początku zakupu auta. Z długiej trasy po autostradzie 150-170 km/h średnie spalanie wyszło mi 6,8 litra. Trochę dużo, spodziewałem się conajmniej o 0,5 litra mnie na każdym wyniku. Być może to wina opon bo jest na 17"/225 a przy 16"/205 pewnie byłoby to czego bym oczekiwał. Aczkolwiek w stosunku do Octavii 1,4 TSI 150KM ale bez ACT spalanie spadło o ok 0,9 litra także jestem zadowolony.
4,9
Variant Facelifting 1.6 TDI-CR DPF BMT 115KM 85kW
Volkswagen Golf VII
58 000 km przejechane w rok głównie trasa i autostrady do 140km/h, spokojna jazda ~80pkt w systemie bluemotion spalanie przeważnie 4.4 - 5.1 średnia z całego okresu 4.7, trochę muł ale wiedziałem na co się pisze, denerwuje mnie skrzynia która nieprzyjemnie wchodzi na 1 i 2 i do tego jest 5cio biegowa i niski przedni zderzak nie nadający się do miasta, wcześniej jeździłem Octavia 1.4tsi 140KM i Leon ST FR 184km diesel, Golf przebija jakością wykończenia i niskimi kosztami utrzymania i generalnie średnio we wszystkim jest lepszy (gdyby tylko robili 1.6 tdi 160KM z DSG ...)
7,6
Variant Facelifting 1.4 TSI ACT 150KM 110kW
Volkswagen Golf VII
W Warszawie przy normalnej jeździe (ale bez mulenia się) typowe zużycie benzyny to ok. 8,4 - na krótkich trasach (10 km). Po rozgrzaniu się silnika zużycie spada poniżej 8, a nawet 7 litrów (w mieście). Przy dynamiczniejszej jeździe 9, a nawet do 10. W zimie na krótkiej trasie (do 10 km) rekord to 12 litrów. Na trasie 250 km (korki, remonty, ale również odcinki gdzie można jechać szybciej - 180 km/h, a typowo 140 km/h) - 6,3 - 6.4. Na drodze się nie ślamazarzę, ale też nie jeżdżę z piskiem opon.
Dpf
  • Volkswagen Golf VII Hatchback 5d 2.0 TDI-CR DPF 150KM 110kW 2012-2015
  • układ wydechowy
  • 1000 tys. km
Witam wszystkich . Moi drodzy koledzy mam problem z dpf ale nie tak do końca ponieważ sam się zregenerował po przejechaniu 2500 km a także miałem problem z czujnikiem temperatury spalin który tez wymieniłem jestem bez sił ponieważ w dalszym ciągu świecą się kontrolki tzn silnik i spirala nie wiem co jest grane jeżeli możecie pomóżcie ponieważ nie da się tych błędów skasować acha jest jeszcze jedna usterka systemu start stop i wydaje mi się że to ma związek z tymi kontrolkami które się świecą obiło mi się o uszy ze może to być usterka fabryczna jeśli wiecie drodzy koledzy coś na ten temat proszę o pomoc POZDRAWIAM
Problem rozwiązany
1 komentarz
Mnóstwo błędów na wyświetlaczu, nagłe gaśnięcie silnika, brak możliwości odpalenia samochodu
  • Volkswagen Golf VII Hatchback 5d Facelifting 1.6 TDI-CR DPF BMT 115KM 85kW od 2017
  • instalacja elektryczna
  • 100 tys. km
Pierwszy raz pojawiło się to po przejechaniu ok. 800 metrów po odebraniu auta. Nagle samochód zgasł, pojawiło się mnóstwo błedów, m.in. o hamulcu postojowym, nagle o zbliżeniu się do obiektu, nagle lane assistant + kilka innych błędów i auto już nie odpaliło, po minucie już nawet awaryjne nie migały. Na lawecie wrócił samochód do serwisu, wymieniono akumulator, nic to nie dało, o dziwo z kabli odpalił i powiedziano mi 'będzie działać'. Pojechałem do domu, wsiadłem do auta po ok 4 godzinach, elegancko odpalił, przejechałem ok. 1 km i to samo. Coś zabulgotało, automat pogrzechotał jakbym zdławił auto w manualu na zbyt wysokim biegu i auto stanęło. Znów kilkanaście błędów na wyświetlaczu między zegarami, po minucie już nawet nie mrygały awaryjne...znów laweta i cóż...ciekawe co tym razem powiedzą geniusze z serwisu. znów wymienią aku i odpalą z kabli? Nie wiem co mnie podkusiło na VW...
Oczekuje na rozwiązanie
Woda w samochodzie
  • Volkswagen Golf VII Hatchback 5d 1.4 TSI BlueMotion Technology 125KM 92kW 2015-2016
  • nadwozie
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Woda w kabinie przy małym deszczu od strony progu. Wylewa się przez drzwi za plastikową za głośnokiem w drzwiach. Całą gumową wycieraczka w wodzie. Dramat auto 2 letnie ? Jak to możliwe ? Taką wadą w samochodzie na gwarancji A co będzie jak gwarancja się skończy ?
2 komentarze
Volkswagen Golf VII Variant Facelifting