Szukaj

Lista ocen Volkswagen Jetta VI (70) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 36 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Piotr 2
Volkswagen Jetta VI
Sedan 1.4 TSI 122KM 90kW
Jest dobrze tzn. na asfalcie i ubitych drogach jest cicho i ładnie wybiera nierówności, słowem wysoki komfort , jednak podczas przejazdu przez tory kolejowe, jakieś wyrwy koszmar! mam wrażenie, jakby coś się miało zaraz urwać (głośne walenie) trzeba pokonywać przejazdy kolejowe powolutku i ostrożnie. Na drogach jest super. Po roku czasu stwierdzam,że Jetta ma poważną wadę mianowicie , jeśli zapakuję do bagaznika nawet nieznaczny bagaż i...
4,0
~Andrzej
Volkswagen Jetta VI
Sedan 1.4 TSI 122KM 90kW
Samochód jest sztywny - po przesiadce z francuza może się wydać nawet za sztywny, ale zapewnia świetne, pewne prowadzenia auta w zakrętach. Dla porównania - nowa Kia Ceed prowadzi się przy Jetcie jak ponton :). Za to nie ma co się spodziewać wybierania każdej dziury, tutaj czuć nawierzchnię po której się jedzie - co kto lubi. Może minimalnie za mocne wspomaganie kierownicy przy małych prędkościach, ale przy większych wyraźnie się osłabia, co...
5,0
~marek_gransicki
Volkswagen Jetta VI
Sedan Facelifting 1.4 TSI 125KM 92kW
Trudno go wyprowadzić z równowagi, nawet podkarpackie dziury go nie rozhuśtały. Zakrętów się nie boi nawet jak się ciut przesadza z prędkością. Ciut to ciut... nie przesadzajmy! Droga z Jaślisk na Czeremchę... jak ktoś ją pokonał to wie o czym mowa - to już szczyt wytrzymałości tego pojazdu więc nie próbujcie takiego safari, po prostu żal tego auta, czułem jak go śrubki bolą! Na oryginalnych oponach przód był trochę za lekki i na suchym...
1,0
~Pioter
Volkswagen Jetta VI
Sedan 1.6 TDI CR DPF 105KM 77kW
Tragedia! Auto już dwa razy było w serwisie i mimo dwóch wizyt nadal ściąga go w prawo. Serwis nie potrafi tego naprawić i na chwile obecną jesteśmy na etapie skargi w serwisie i u importera. Poza tym jest problem z kierownicą - podczas kręcenia słychać otarcia, serwis podczas pierwszej wizyty twierdził, że producent nie określił sposobu jak to naprawić, a podczas drugiej wizyty stwierdzili, że jest to taśma airbagu, że mogą to naprawić i...
5,0
~p.
Volkswagen Jetta VI
Sedan Facelifting 1.2 TSI 105KM 77kW
Trzyma się drogi bardzo dobrze, nawet przy ostrzejszym wejściu w zakręt. Kilka razu udało mi się zapalić lamkę od ESP, ale to faktycznie w ekstremalnych przypadkach. Jedna wada którą dostrzegłem w górach - nie można wyłączyć ASR. Miałem przypadek że ruszając pod wielką (spadek ponad 20%) górę na 1 biegu auto zaczęło mi tracić moc aż do zgaśnięcia silnika (ASR odcinał moc). Brakuje możliwości wyłączenia tego systemu.
5,0
~Suav
Volkswagen Jetta VI
Sedan 1.2 TSI 105KM 77kW
Oceniam na 5, ale mam mieszane uczucia związane z twardością auta, do której nie mogę się przyzwyczaić. Auto prowadzi się pewnie, świetnie trzyma się zakrętów, choć mam problem z wyczuciem granicy. Autem zaliczyłem trzy jazdy testowe, ale dopiero w codziennym użytkowaniu okazało się twardsze niż przypuszczałem, co na naszych drogach obniża komfort podróżowania. Nie mogę jednak za to obniżyć oceny, bo układ jezdny wyśmienity.
5,0
~hubi
Volkswagen Jetta VI
Sedan 1.4 TSI 122KM 90kW
Z początku przyzwyczajony do bardziej miękko zestrojonego zawieszenia w Primerze, wydawało mi się nieco zbyt twarde. Jednak po przejechaniu prawie 25.000 km stwierdzam, że zawieszenie jest b. dobre. Samochód bardzo pewnie się prowadzi a przy tym ładnie i cicho wybiera nierówności, również te na drogach gruntowych. Jedyna uwaga, to zbytnie \"siadanie\" nadwozia przy większym obciążeniu.
5,0
~Przemo
Volkswagen Jetta VI
Sedan Facelifting 1.4 TSI 150KM 110kW
Samochód w mojej wersji jest delikatnie obniżony i posiada "sportowe zawieszenie". Podoba mi się wyważenie między sztywnym zawieszeniem, a wygodą co powoduje, że auto jest przyklejone to jezdni a jednocześnie podróż przebiega w bardzo komfortowych warunkach, nawet na gorszych jakościowo drogach. Przy tych wszystkich zaletach Jetta fajnie wygląda przy delikatnym obniżeniu.
5,0
~Marek Architekt
Volkswagen Jetta VI
Sedan Facelifting 1.4 TSI 125KM 92kW
Aż miło wybrać się na krętą drogę, przy odpowiednim operowaniu gazem i dość wysokich obrotach sama radość. Na podkarpackich wybojach szczególnie na "testerze" zawieszenia w Bóbrce i koło Lipowicy można jednak zęby stracić, ale tych wybojów chyba żaden samochód nie przejedzie obojętnie - wyprowadziły z równowagi VW Phaetona z 2011 r.
4,0
~Mateusz79
Volkswagen Jetta VI
Sedan 2.0 TSI 200KM 147kW
Wersja 200km jest z założenia usportowiona, więc jest trochę twardo (17 cali), ale bez przesady. Samochód dobrze się prowadzi, chociaż przy dużych prędkościach autostradowych (powyżej 180 km/h) jest podatny na boczny wiatr, lepiej nie szaleć:) Do minusów zaliczam brak odłączanego ESP, co akurat w tej wersji powinno być.
Volkswagen Jetta VI