Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Jetta VI Sedan Facelifting

brdg83, 8 lat temu
Silnik 2.0 TDI 110KM 81kW
Rok produkcji 2015
Przebieg: 4 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Volkswagen Jetta VI Sedan Facelifting 2.0 TDI 110KM 81kW 2014-2017 - Oceń swoje auto
3,62
11% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Muszę od tego zacząć. Jest to mój samochód służbowy, nie miałem wpływu na wyposażenie, kolor itp. Jest to jednak samochód, którym będę jeździł prawdopodobnie przez najbliższe 5 lat (zarówno służbowo jak i prywatnie), dlatego podchodzę do niego bardzo emocjonalnie. Ogólnie ciekawy samochód, z dość dynamicznym silnikiem (jak na małą moc - 110KM), całkiem sporym wnętrzem jak na kompakt (duża ilość miejsca także na tylnej kanapie, bardzo dużo miejsca na nogi, większa niż w wielu autach segmentu D) oraz dużym bagażnikiem. Niezrozumiałe jednak dla mnie jest, dlaczego inżynierowie (a może księgowi) VW wsadzili w to auto skrzynię 5-cio biegową! O ile w mieście jest ok, z bardzo długim i elastycznym 3-cim biegiem, to na autostradach jest bardzo nieprzyjemnie. Przyjemnie jazda kończy się powyżej 130km/h, a powyżej 150km/h staje się już nie do zniesienia ze względu na hałas dobiegający z komory silnika. A mogło być tak pięknie... Skrzynia sześciobiegowa w znaczący sposób poprawiłby tą sytuację obniżając ilość obrotów. (tu dodam tylko że poprzednim autem - Astra J 1,7CDTI 110KM - czyli podobna moc, po niemieckich autostradach jeździłem 180 km/h w bardzo komfortowych warunkach i względnej ciszy). W tym punkcie jest to dla mnie wielka porażka, nie polecam tego zestawienia nikomu! Kolejna rzecz, która aż razi, to wersja wyposażeniowa Trendline (podstawowa) to totalna porażka. Nigdy bym jej sam nie wybrał! Oto kilka przykładów: - Stalowe felgi z brzydkimi kołpakami spod których t felgi bardzo widać, - Deska rozdzielcza ze słabych, twardych materiałów (zdecydowanie przypomina golfa 6 niż 7, do którego miała się upodobnić po faceliftingu) - ordynarna plastikowa kierownica - brak podłokietnika z przodu i z tylu (co za tym idzie brak możliwości przewozu nart bez składania oparcia tylnej kanapy) - brak regulowanych nawiewów n tylną kanapę - paskudne, wręcz ordynarne, plastikowe i twarde obicia drzwi, z mini podłokietnikiem obitym brzydką skają - nielakierowany - czarny grill (bardzo niekorzystnie wpływa na wygląd) Tu muszę napisać, żę wszystkie te punkty n wielki plus zmieniają się w wersji comfortline (droższej o ok 2000zł!) co pokazuje o ile więcej VW zarabia na tej podstawowej wersji. Moim zdaniem jeśli ktoś prywatnie kupi Jette w wersji trendline - jest idiotą! Przepraszam za tak dosadne stwierdzenie, ale to szczera prawda. A ci, co już wybrali trendline - na pewno się ze mną zgodzą
Wrażenia
4,0
Silnik
2,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI 110KM 81kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,6
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volkswagen Jetta VI Sedan Facelifting