Szukaj

Lista ocen Volkswagen Passat B4 Kombi (120) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 115 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~JOCKER_LZ
Volkswagen Passat B4
Kombi 2.8 VR6 174KM 128kW
idealnie, zawieszenie twarde sztywne wchodzi w zakręty jak po szynach do 160km/h, chociaż przy ok 200km/h potrafi czasem wynieść tył auta nie dosłownie, ale czuć jak zaczyna uciekać; w BMW tego nie ma czy jedzie się 160 czy 220km/h jest napęd na tył i tylna oś bardziej dociska do podłoża - bardzo precyzyjnie się prowadzi na prostych i w zakrętach; także VR-ce daje 5 -
5,0
~GUMIŚ
Volkswagen Passat B4
Kombi 1.8 90KM 66kW
MYSLE,ZE BARDZO DOBRZE,SAMOCHOD TWARDY,MALO SIE PRZECHYLA NA ZAKRETACH,NIE MA PRAKTYCZNIE ZNACZENIA,CZY SAMOCHOD OBCIAZONY CZ NIE,PROWADZI SIE SWIETNIE,WAZNE JEST TEZ TO ZE ZAWIECHA Z PRZODU JEST BARDZO TRWALA,PRAKTYCZNIE BEZAWARYJANA,NATOMIAST Z TYLU JEST JAKAS CHYBA BELKA,NAWET NIE WIEM BO NIC TAM SIE NIE DZIALO,NATOMIAST PRZEGUB LEWY ZMIENIALEM 2 RAZY
3,0
~posiadacz
Volkswagen Passat B4
Kombi 1.9 TDI 90KM 66kW
z zawieszenia nie jestem zadowolony. przod jako tako sie trzyma, ale z tyłu caly czas cos sie tlucze, na naprawy wydalem juz troche kasy i nic, teraz juz nic nie robie- efekt jest taki sam. trwalosc a w zasadzie jej brak to na pewno wina polskich autostrad. ponad to mimo nowych gazowych sachs´ow na zakretach potrafi sie dosc mocno wychylic
4,0
~mar001
Volkswagen Passat B4
Kombi 1.9 TDI 90KM 66kW
jezeli układ jezdny jest zadbany to naprawdę jest ok. Niestety po tylu latach te auta sa tak zjezdzone ze gwarantuje wam, ze wiekszość z nowych nabywców bedzie klać, a remont calego zawieszenia czyli przywrócenia go do normlnego stanu kosztuje nie mało...radze ten element baaardzooo dobrze sprawdzic przed zakupem.
3,0
~horizon@vp.pl
Volkswagen Passat B4
Kombi 2.8 VR6 174KM 128kW
Jak dla człowieka który jeździł mercedesem w124, jest przeciętnie. Jednak w momencie gdy przesiadam się do passata prosto z Laguny pierwszej generacji, albo Peugeota 405 - od razu czuję że jestem w solidnym, o niebo bardziej dopracowanym samochodzie który się dobrze prowadzi. Kwestią jest: czym wcześniej jeździłeś?
5,0
~misiek
Volkswagen Passat B4
Kombi 1.9 TDI 90KM 66kW
Doskonałe zawieszenie! Świetnie radzi sobie na \"polskich drogach\". Kupiłm moje autko z przebiegiem 200 000km i było idealnie ale po dwóch latach jazdy po naszych dziurawych drogach przyszedł czas na wymiane amortyzatorów. Jestem przekonany że gdyby auto jezdziło w swojej ojczyżnie to do dziś wymiana nie była by potrzebna.
4,0
~robert213@poczta.fm
Volkswagen Passat B4
Kombi 1.9 TDI 90KM 66kW
VW OGÓLNIE MAJĄ DOSYĆ TWARDE ZAWIESZENIE,A CO ZA TYM IDZIE NIE BOJĄ SIE CIĘŻKICH ŁADUNKÓW,JA MAM SWOJEGO PASKA W KOMBII I CZĘSTO TO AUTO ROBI JAKO DOSTAWCZE,JEDYNĄ WADĄ JEST PRZEDNIE ZAWIESZENIE,I TO NIE Z BŁEDU VW TYLKO NASZYCH DRÓG,LUBI SIE WYBIJAĆ,ALE CZEŚCI SĄ DOSYĆ TANIE I JEST ICH WSZĘDZIE ZATRZESIENIE
5,0
~Wajkiki
Volkswagen Passat B4
Kombi 1.9 TDI 90KM 66kW
Co do układu jezdnego nie ma żadnych zastrzeżeń Autko prowadzi sie naprawde rewelacyjnie i pomimo iz wydawać by sie mogło ze prowadzenie (nie małego przecież auta) przyspażać może problemów to jest zupełnie odwrotnie a parkowanie to czysta przyjemnosć Wspomaganko jest poprostu rewelacyjne
4,0
~radek231
Volkswagen Passat B4
Kombi 1.9 TDI 110KM 81kW
hmhm dam 4 bo jak dla mnie mimo wszystko seryjne zawieszenie trochę za miękkie ale to może byc tylko moja opinia . A tak to porwadzi się pewnie , kilka razy miałem sytuację awaryjną poślizg np i auto nie zawiodło, po za tym na śniegu i lodzie super kombiaczek bokiem lata;)

Volkswagen Passat B4 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

4,0
~Krzysiek
Volkswagen Passat B4
Kombi 1.9 TDI 90KM 66kW
najtańszy układ jaki istnieje , proste zawieszenia , łożysko tył to wydatek 25 zł , tarcze hamulcowe przód to 80zł szt. . części wszędzie dostępne . Kultura pracy zawieszenia, jak u VW twardo , średnio komfortowo , ale bezawaryjnie. Plastiki zaczynają trzeszczeć .
Volkswagen Passat B4 Kombi