Szukaj

Lista ocen Volkswagen Passat B5 Sedan 1.8 T 20V 150KM 110kW 1996-2005 (84) - Silnik

Na liście zabraknie 73 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Aleksandra
Volkswagen Passat B5
Sedan 1.8 T 20V 150KM 110kW
Auto mam od końca stycznia 2012r. a wcześniej miałam B3 1.6 72KM, więc przez pierwszy tydzień po przesiadce zachwycałam się książkowym przyspieszeniem 9.2s do 100km/h, potem już przyzwyczaiłam się i chciałabym jeszcze więcej choć w sumie nie potrzebuję chyba, że dla samej frajdy. Moje 1.8T jest bardzo żwawe, nie czuć w ogóle masy auta, bardzo elastyczne. Nie mam obudowy silnika a jego pracę słychać dopiero dobrze, kiedy wchodzę ponad 4tyś....
5,0
~KontraErwi
Volkswagen Passat B5
Sedan 1.8 T 20V 150KM 110kW
Silnik pozytywnie mnie zaskoczył. Pracuje "kulturalnie", nie brak mu mocy, jest zrywny, daje radość z jazdy. Spalanie jest w porządku, jak na 150KM. Jeżdżę na syntetyku Shell 5w40, spalanie oleju nie występuje! Ludzie piszą, że pali im olej, proponuję zajrzeć do turbiny, bo może kończyć żywot. Mój jeździ nadal na oryginalnej i jest zaskakująco dobrze. Moim zdaniem jest to najlepsza wersja silnikowa. Z wydatków świece, filtry, płyny,...
5,0
~passek 1.8t
Volkswagen Passat B5
Sedan 1.8 T 20V 150KM 110kW
Silnik rewelacyjna kultura pracy, może nie tak doskonała jak w poszczególnych autach japońskich ale na bardzo wysokim poziomie, spalanie wbrew powszechnym opiniom zależy w głównej mierze od użytkownika, przy spokojnej jeździe po mieście bez problemu udało się osiągnąć 8.7l/100km, przy ostrzejszym traktowaniu a ten silnik to lubi można osiągnąć większe wartości ale u mnie nigdy nie przekroczyły 14l przy naprawdę ostrej jeździe. Ważne jest aby...
5,0
~Jacek z Wroclawia
Volkswagen Passat B5
Sedan 1.8 T 20V 150KM 110kW
Przez wiele lat jeździłem japońskimi samochodami słusznie uważając, ze nie ma nic lepszego. Rodzina sie powiększyła, wiec kupiłem Dodge\'a Grand Caravana i przez 7 lat kochałem go z wzajemnością. Dzieci podrosły i przypadkowo zacząłem jeździć służbowym VW Passatem 1.8T. Kiedyś zarzekałem się, ze nigdy nie wsiądę do niemieckiego samochodu. I dalej tak uważam - z jednym wyjątkiem: VW Passat 1.8T. To auto jest jak nie-niemieckie. Szczegóły poniżej.
5,0
~caravaggio@tenbit.pl
Volkswagen Passat B5
Sedan 1.8 T 20V 150KM 110kW
Silnik to zdecydowanie najlepszy element tego samochodu. W moim egzemplarzu zmieniono jeszcze przed odbiorem w ASO elektronikę sterującą i podwyższono moc do 200 KM. Zaowocowało to zdecydowanie lepszymi osiągami ( 7.6 s. do 100km/h, v-max 231 km/h ) jednak niestety sprzęgło przy zbyt mocnym wciśnięciu gazu na niskich obrotach, nie daje sobie rady z podwyższonym momentem obrotowym. Kwestia nabrania pewnych nawyków i wszystko działa.
5,0
~utc
Volkswagen Passat B5
Sedan 1.8 T 20V 150KM 110kW
Silnik jest świetny- pracuje cicho, nie telepie się i jest elastyczny. Dodatkowo przy mocniejszym dociśnięciu można usłyszeć jak fajnie załącza się turbina. Odpala bez zająknięcia nawet na sporych mrozach. 150KM jest moim zdaniem w sam raz dla tego samochodu- dzięki temu potrafi się dobrze zebrać i nie ma strachu przy wyprzedzaniu, no i nie tamujemy drogi jak już włączymy się do ruchu.
5,0
~Tymas
Volkswagen Passat B5
Sedan 1.8 T 20V 150KM 110kW
Silnik za takim przebiegiem, a sprawuje się rewelacyjnie. Jeżeli ktoś narzeka na silnik to znaczy że nie dba po prostu o niego. To jest Niemiec, jeżeli jesteście z nim na serwisie na czas, lub wymieniacie u swojego mechanika wszystkie częsci eksploatacyjne na czas to będzie wam te autko służyć na długo. Tak jest np. w moim przypadku.
5,0
~witt33@op.pl
Volkswagen Passat B5
Sedan 1.8 T 20V 150KM 110kW
Silnik stosunkowo elastyczny, do około 2500obr nic się nie dzieje, powyżej 3000obr ucieka spod tyłka,turbina podaje maksymalne ciśnienie aż chce się kręcić dalej. Często osoby z autami TDI próbują się na trasie ale kręcąc tak jak one w dieslach do końca obrotomierza nie mają najmniejszych szans (auto nie chipowane).
4,0
~Andrzej
Volkswagen Passat B5
Sedan 1.8 T 20V 150KM 110kW
naprawdę nieźle, mam go od nowości, sam zadbałem o dotarcie,ważne aby wyłączać silnik po 30sekundach pracy na wolnych obrotach-turbina! dlatego elastyczność i przyspieszenie mam nieco lepsze niz podaja katalogii: 8,8 do setki, 11sekund na 5 biegu od 80-120km/h. Poza tym wazne paliwo najlepiej Shell V -power 98.

Usterki Volkswagen Passat B5

Liczba wpisów: 218

Volkswagen Passat B5 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

5,0
~Jacek
Volkswagen Passat B5
Sedan 1.8 T 20V 150KM 110kW
Silnik i skrzynia, chociaż u mnie automatyczna, nie należą do awaryjnych. Jeśli coś się psuje to w wyniku wyeksploatowania czyli zużycia na skutek dużego przebiegu. Konstrukcja B5 jest z okresu, gdy jeszcze projektowano z nastawianiem na trwałość. To ostatni trwały Passat, gdzie docenimy niemiecką jakość.
Volkswagen Passat B5 Sedan