Szukaj

Lista ocen Volkswagen Passat B7 (101) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 74 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~baka1408
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
W momencie sprzedaży samochodu, przy okazji badania stanu technicznego w ASO został wykryty drobny wyciek (chyba z mostu, lub okolic skrzyni biegów, choć dokładnie nie pamiętam, bo nie było to już moje zmartwienie). Diagnozą było uszkodzenie uszczelki, a koszt naprawy w ASO został wyliczony na jakieś parę stówek. Pomijając ten incydent, przed ponad 3 lata użytkowania obyło się bez żadnych drobnych usterek. Samochód co prawda miał bardzo mały...
3,0
~Eres
Volkswagen Passat B7
Variant 1.8 TSI 160KM 118kW
Problem ze stukami i chrobotaniem w zawieszeniu wystąpił po piewszym 1000km. Usunięty przez serwis. Denerwuje trzeszczące wnętrze. Jakość niektórych tworzyw użytych w środku mogłaby być lepsza. Podświetlenie zegarów żyje własnym życiem. Z niezrozumiałych dla mnie powodów, w trybie "auto" sterowanie podświetleniem tablicy, sprzężone z czujnikiem zmierzchu, wygasza podświetlenie zegarów przy np. przejeździe za dnia leśną drogą. Efekt jest...
4,0
~megabraf
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
W zasadzie to brak. Jeżdżę cały rok, przejechałem tym autem około około 19000 km. Irytujące było skrzypienie deski i uszczelek (opisałem w punkcie stosunek jakość/cena). Przepaliła się żarówka doświetlająca zakręty. Tuż po zakupie i generalnym przedzakupowym sprawdzeniu auta w serwisie wymieniłem tylne tuleje wahaczy z przodu, łącznik stabilizatora lewy tył, osłony nadkoli przód oraz łącznik wydechu. Poza tym w ciągu roku wymieniłem...
4,0
~PassatB7
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
-do 100 tys nic -120tys-wymiana łączników stabilizatora i gum wachacza -165tys- cieknąca pompa wody( wymian paska i pompy) -165tys-łaczniki stabilizatora -170tys-kompresor klimatyzacji -175tys-czujnik jakosci powietrza -200 tys dwumasa ze sprzęgłem( niepotrzebna wymiana- myślałem,ze to wina problemów z 2 biegiem) -210tys-wymiana przepustnicy -240 tys-wymiana wiekszosc podespołow przedniego zawieszenia, pojawiały sie trzeszczenia,wiec...
3,0
~cyryl
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Auto jest kiepsko zmontowane w środku. Ominęły mnie legendarne trzaski deski rozdzielczej, ale za to cała reszta... przede wszystkim - tylna półka i podsufitka. Katastrofalnie! Półka potrafi wpadać w rezonans od samego silnika (na postoju, nie trzeba wyboistej drogi). Od nowości tak było. Nie mam czasu jeździć do ASO się wykłócać. Po pół roku znalazłem optymalne miejsca dla gąbek, szmat itp., żeby to jako tako uciszyć. W aucie za 140k! W...
3,0
~Artur
Volkswagen Passat B7
Limousine 1.8 TSI 160KM 118kW
Zbyt wcześnie żeby cokolwiek powiedzieć. Przy przebiegu 2000km zamieniłem fabrycznego Castrola na Motul Specific 5W-30 więc mam nadzieję że nie będzie \"brał oleju\". Tak samo zrobiłem w moim poprzednim aucie z silnikiem TSI i było dobrze, fakt że zrobiłem to dopiero po 10 000 bo zorientowałem się że Castrola lubi sobie \"łyknąć\" i bazując na swoich doświadczeniach z motocyklami i opiniami brata mechanika mającego spore doświadczenie z...
3,0
~Jaro
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
nie zdarzyło się wprawdzie , by auto stanęło na drodze,ale ilość usterek trochę martwi, cieknąca woda pod dywaniki, przeciekająca woda przez przednią szybę - popuścił klej z prawej strony, wyciek z prawej półosi - to są usterki, które w tej klasie auta nie powinny sie przytrafiać, w skodach jakie miałem zapomniałem, że coś może sie psuć w samochodzie. passat sprowadził mnie na ziemię, a miało być jeszcze lepiej niż w skodzie
4,0
~baka1408
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Na obecną chwilę trudno mówić mi o usterkach, miałem jedynie dwa drobne 'incydenty' (sprawy tak marginalne, że szkoda nawet o nich wspominać). Oderwana literka 'N' z przycisku zapłonu przy czyszczeniu kokpitu ściereczką oraz jednorazowe 'wyskoczenie' plastiku przy podłodze z zawiasów (ponowne zamontowanie zajęło 5 minut). Tak jak mówiłem, śmieszne 'usterki'.
1,0
~Andrzej
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Drobnych jest mnóstwo, ale w przypadku tego złomu opisałem je jako poważne. Ponieważ poważnie zagrażają życiu kierowcy słuchającego tej symfonii skrzypienia i trzeszczenia. Ja wiem że każde auto ma swoje wady i jakieś niedociągnięcia. Jednak w przypadku kiedy nawet nie wiemy co skrzypi i gdzie i nie możemy tego wymienić na nowe to faktycznie można zwariować
4,0
~Eric
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Bardzo wrażliwa geometria zawieszenia. Każdy ingerencja w cokolwiek co chociażby jest blisko kół od razu powoduje konieczność ponownej regulacji. Przykładowo jeśli odkręcisz element zawieszenie montowany w punkcie stałym i przykręcisz go z powrotem to i tak pada geometria... Cuda. Skrzypiące wnętrze.
Volkswagen Passat B7