Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Passat B8 Variant

Marcin, 5 lat temu
Silnik 1.8 TSI BlueMotion Technology 180KM 132kW
Rok produkcji 2016
Przebieg: 76 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Volkswagen Passat B8 Variant 1.8 TSI BlueMotion Technology 180KM 132kW 2014-2018 - Oceń swoje auto
3,21
24% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Najbardziej sam sobie się dziwię, że jeszcze jeżdżę Volkswagenem po wszystkich sytuacjach, które z nim miałem powinienem w ch...rę postawić go w pokrzywach. Poprzednio miałem CC i oprócz wyglądu był do kitu.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : Wyciekający płyn chłodniczy, niby jest gwarancja ale serwisy VW nie potrafią pokonać tego problemu. Co miesiąc powtórka z rozrywki. Porażka...
Układ elektryczny : światła LED inteligentne oślepiają kierowców z naprzeciwka więc i tak trzeba zmieniać światła na mijania. To bajer nie wart ceny którą trzeba za to dopłacić. Z czasem działają coraz gorzej, ja już nie używam tej opcji. Światła mają dobry zasięg.
Karoseria
2,0
Całokształt
Gdzie są granice absurdu w wykonaniu Volkswagena?
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik ładnie pracuje i dobrze wkręca się na obroty, pali 7,5-8,0 litrów. Niestety wydłużone okresy wymiany oleju i coraz gorsze materiały powodują, ze samochód szybko gracieje. Nigdy nie kupiłbym takiego auta używanego bo widzę, że jak przejedzie 200 000 km to najlepszym miejscem będzie dla niego złomowisko zwane "stacją recyklingu".
5,0
Skrzynia biegów
DSG to chyba najlepsza rzecz w tym aucie, póki co jeszcze się nie zepsuła ale za to sprzęgło rozleciało się po 10 tys km - na szczęście auto na gwarancji. Wykupiłem dodatkową gwarancję do 150 tys km i może tyle wytrzyma a co będzie dalej - niech się martwi kolejny nabywca.
5,0
Układ jezdny
Na razie Jeździ bardzo dobrze
4,0
Karoseria
OK
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest nieźle. Wygodne fotele.
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Trzeba wkalkulować, że nawet na gwarancji samochód trzeba co miesiąc prowadzać do serwisu i prosić się żeby dali auto zastępcze. Dobrze jak serwis jest blisko bo inaczej pół dnia zmarnowane. Trzeba wozić olej, płyn do chłodnicy i wiedzieć gdzie i umieć dolać - trochę mi to przypomina malucha - niektórzy wozili dużo części i naprawiali na drodze. VW daje assistance bo nigdy nie widomo kiedy się zepsuje. Strach wyjechać w dłuższą podróż.
1,0
Stosunek jakość/cena
Auto ładnie wygląda, ma dużo "bajerów" ale jest zrobione tak, żeby rozleciało się po gwarancji, a zwykły mechanik nie ma o nim pojęcia więc pozostaje płakać i płacić. Dlatego absolutnie nie jest warte 140 000 zł. Ma wytrzymać gwarancję a później pozostaje chyba odesłać je do recyklingu... Już współczuje tym co skuszą się na używanego Passata B8
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
To chyba najgorszy z samochodów, które miałem. Citroen C5 bije go na głowę pod kątem niezawodności, o RAV4 nie wspomnę. Niby wszystko w porządku, niedużo pali ale po przejechaniu 50 tys zaczęły się, na razie drobne ale uciążliwe problemy. Teraz mam 76 tys km i miałem kilka akcji pod tytułem wycieki płynu z chłodnicy, Serwisy VW w Polsce nie potrafią sobie z tym poradzić. Wymieniają coraz to inne elementy a to nic nie daje. Czekają aż gwarancja się skończy i pewnie stwierdzą, że silnik nadaje się do generalnego remontu.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Sprzęgło po 15 tys km!!! To auto to jednorazówka

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 TSI BlueMotion Technology 180KM 132kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,3
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volkswagen Passat B8 Variant