Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Passat B8 Variant

Marek, 6 lat temu
Silnik 2.0 TDI BlueMotion Technology 150KM 110kW
Rok produkcji 2016
Przebieg: 91 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Volkswagen Passat B8 Variant 2.0 TDI BlueMotion Technology 150KM 110kW 2015-2018 - Oceń swoje auto
3,93
7% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
3,0
Całokształt
Dotychczas VW postrzegałem jako coś lepszego od Skody ale się niestety mocno zawiodłem. Po dwóch generacjach Octavii postanowiłem kupić Passata. To był błąd, rozwiązania i jakość VW pozostała w latach 90-tych, a teraz to tylko legenda. Co to za samochód za 140 tys. do którego trzeba dolewać olej 1,5l/10tys. km a w serwisie mówią, że dopuszczalna norma jest nawet do 4l! Fotel jest z tak beznadziejnej gąbki, że zaczął się sypać po 60 tys. km a tylne boczki wydają dzwięki od ok. 80 tys. km. Owszem auto duże i wygodne dla rodziny, silnik 150 km z DSG wystarczający i jadąc solo można sprawnie wyprzedzać - i na tym się kończą sentymenty do Passata, księgowy w tym samochodzie siedział na codzień i kombinował jak wyrwać jeszcze jedno euro. Cyfrowe zegary oraz funkcje internetowe zachwalane przez VW nie przydatne i nie używane.
Wrażenia
4,0
Silnik
W jeździe solo dynamiczny i zrywny, w trybie S skrzyni daje frajdę. Zapakowane auto z rodzinką na wakacje nie jest mułem autostradowym ale znacznie traci na dynamice i trzeba dać mu chwilkę. POWAŻNA WADA - NADMIERNE ZUŻYWANIE OLEJU
5,0
Skrzynia biegów
DSG - dlaczego inne firmy nie kupią tej skrzyni od VW - super.
3,0
Układ jezdny
Trochę mało precyzyjny, ma tendencje do pływania .
5,0
Karoseria
Ciężko mi się wypowiedzieć po 2 latach. Auto stoi na dworze ale to za mało żeby wypowiadać się na temat korozji.
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Spodziewałem się czegoś więcej po passacie.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak najszybciej trzeba uciekać z ASO.
2,0
Stosunek jakość/cena
Jak wcześniej pisałem w aucie za 140 tys. pln netto nie powinien sypać się fotel, a silnik pożerać tyle oleju.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI BlueMotion Technology 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Volkswagen Passat B8 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Volkswagen Passat B8 Variant