Szukaj

Lista ocen Volkswagen T-Roc (54) - Układ jezdny

Pokaż filtry
5,0
~Dominik
Volkswagen T-Roc I
SUV 2.0 TSI 190KM 140kW
Zawieszenie sprężyste, na kołach 18" pewnie trzyma się drogi, prowadzi się jak po szynach. Jazda daje dużo radości, zależnie od potrzeb można jechać dynamicznie albo dość komfortowo. Zestrojone odpowiednio do mocy auta, ani nie za twarde i nie za miękkie. No i napęd 4x4 może przydać się w zimie, w górach i do lekkiej zabawy w nietrudnym terenie. Napęd ponoć stały, minimum 10% na tylną oś.
5,0
~grzegorz_g
Volkswagen T-Roc I
SUV 1.5 TSI ACT 150KM 110kW
Auto bardzo dobrze prowadzi się w zakretach a zmienne tryby jazdy potegują pozytywne wrażenia. Zawieszenie i kierownica mają możliwość regulacji wspomnianymi trybami od komfortowego po sportowe i sztywne nastawy. W połączeniu z asystentem pasa i aktywnym tempomatem to bardzo dzielny środek transportu nawet na wielogodzinne trasy całą rodzina.
3,0
~Waldek
Volkswagen T-Roc I
SUV 1.5 TSI ACT 150KM 110kW
W normalnej jeździe jest ok, w miarę komfortowe ale jak się wjedzie w nierówności szczególnie te poprzeczne to tragedia. Nie do końca wiadomo co się dzieje z autem. Strasznie dobija co w przyszłości pewnie odbije sie na amortyzatorach i sprężynach
5,0
~Bolesław
Volkswagen T-Roc I
SUV 2.0 TSI 190KM 140kW
nieźle się trzyma drogi, twardy sportowy, jednak zależy kto co lubi -dla mnie duża przyjemność z jazdy jedynie na krótkich odcinkach, gdy przesiadam się z volvo -które na codzień jest zdecydowanie bardziej komfortowe.
4,0
~Antoni
Volkswagen T-Roc I
SUV 1.0 TSI 110KM 81kW
NIepotrzebnie taki sztywny. Chciałem założyć opony niskoprofilowe ale z uwagi na twardość zawieszenia zostałem przy 16 i tym samym maksmalnej wysokości opony. Prowadzenie bardzo dobre - nawet przy większych prędkościach
4,0
~lanos5
Volkswagen T-Roc I
SUV 2.0 TSI 190KM 140kW
Przy tym cięzkim silniku auto ma tendencję do wyjeżdzania przodem , uślizgu kół. Po deszczu lub na śniegu to prawdziwy dramat. Tłumienie nierówności jest odczuwalne (słaby komfort), może zawieszenie adaptacyjne poprawiło by sytuację.
5,0
~DiRoc
Volkswagen T-Roc I
SUV Facelifting 1.5 TSI ACT 150KM 110kW
Fajny kompromis między jazdą komfortową a precyzją w prowadzeniu. Dobrze radzi sobie z wybieraniem nierówności nawierzchni. Dla mnie (osobiście) "taki jak potrzeba" w tej klasie pojazdów
5,0
~Krzychu
Volkswagen T-Roc I
SUV R 2.0 TSI 300KM 221kW
wspaniały układ jezdny a ponieważ mam dodatkowo DCC to mogę śmiało napisać że bez tego dodatku auto byłoby jak wóz drabiniasty. DCC to pozycja obowiązkowa w wyposażeniu i warto do tego wynalazku dopłacić.
4,0
~mocomus
Volkswagen T-Roc I
SUV 1.5 TSI ACT 150KM 110kW
Układ kierowniczy dość precyzyjny. Auto prowadzi się znacznie lepiej, pewniej niż Golf 8 pomimo wyższego środka ciężkości. Zawieszenie na 18 calowych kołach dość sztywne ale dając poczucie stabilności.
Dziennik kosztów dla Volkswagen T-Roc
Średni koszt przejechania 100 km
46,00 zł
7,5
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~lelek13
Volkswagen T-Roc I
SUV 1.5 TSI ACT 150KM 110kW
Sztywno i zwinnie (krótki rozstaw osi). Zawieszenie dobre do dynamicznej jazdy ale jest trochę za twardo. Małego dziecka w foteliku wolę tym autem nie przewozić.
Volkswagen T-Roc