Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen T-Roc SUV

Łuki, ponad rok temu
Silnik 1.5 TSI ACT 150KM 110kW
Rok produkcji 2021
Przebieg: 12 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Volkswagen T-Roc SUV 1.5 TSI ACT 150KM 110kW 2017-2021 - Oceń swoje auto
4,21
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : dynamika
Przeniesienie napędu : niskie spalanie - średnio 7l
5,0
Całokształt
jak na tak chore czasy gdzie wciska się w duże auta silnik 1.0 i się żąda absurdalnych pieniędzy to powiem, że T-roc jest bardzo OK. Motoryzacja idzie w straszliwym kierunku.
Wrażenia
5,0
Silnik
150 kuca i DSG powoduje, że całkiem spora gabarytowo fura ma tylko 8.5 s do 100 km/h. Pracuje bezszelestnie. Mało pije.
4,0
Skrzynia biegów
Ten DSG jakoś przy ruszaniu jest porąbany. Nie umiem go wyczuć. Stoisz na światłach za słabo wciśniesz gaz, to będzie się ślimaczył. Jak za mocno to wyskakuje jak z katapulty. jak ruszasz na skręconych kołach to aż koła buksują i rwą asfalt.
4,0
Układ jezdny
Na wertepach poprzecznych jest niespokojny. Nie czuję tak dobrze auta jak w starej wielowahaczowej Mazdzie 3 - no ale tu mam koła 18" i dużą budę i wyższą.
5,0
Karoseria
OK
Komfort
4,0
Widoczność
DO tyłu jedynie nie jest super. Pomaga kamera cofania, która potrafi płatać figle. To obraz bardziej rozmyty, to napis, że kamera nie może zostać uruchomiona - chyba do serwisu się udam aby to ogarneli. Poza tym widać elegancko. Wysoka pozycja za kierownicą też pomaga.
4,0
Ergonomia
Nie lubie zbytnio tych ekranów LCD - mam 40 lat i wolę standardowe wskazówki. Za dużo ustawień, bajerów, przycisków. ANdroid auto raz łączy raz nie - wiem, szereg osób mówi, że to wina różnych telefonów. Ktoś w komentarzu napisał, że siedzenia są niewygodne, ja mam wersję premium cośtam i wuważam, że siedzenia są mięsiste, dobrze trzymają odcinek lędźwiowy. Żona jest też bardzo zadowolona, a ma sama problemy z kręgosłupem i w końcu może jeździć furą bo ją plecy nie bolą. Jeździ dzień w dzień ponad 2h w aucie.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Za bardzo słychać nawiewy już od połowy mocy.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
mam 184 cm i jest super z przodu. Z tyłu nie wiem. Syn nie narzeka, żona też nie.
3,0
Wyciszenie
teraz wyciszenie dają chyba tylko w autach od minimum 200 tys. zł. W prędkościach miejskich ok, autostradowo już słychać.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Wymiana oleju co 30 000 km to proszenie się o kłopoty, ja będę wymieniał minimum co 15000 km. Pierwszą wymianę zrobiłem po 10 000km. Mechanik mówił, że te jednostki TSI są bardzo czułem na zły olej.
4,0
Stosunek jakość/cena
Fura kupiona za 144 000 zł. Kiedyś to było...... fakty ceny do 100 000 się kupowało auta klasy kompakt na full opcji. Teraz jest inaczej..... Uważam, że t-roc jest dobrze wyceniony, a patrząc na spalanie i osiągi oraz wielkość to jest bardzo dobra opcja. Tym bardziej jeśli się bierze w leasing. Tochę wkurzają plastiki twarde to tu, to tam. Zmieniłem oświetlenie w bagażniku na led. Doświetlanie zakrętów też jest dziwnie żółte - bo zastosowano zwykłe żarówki zamiast LED. Kiedyś wymienię jak będę się nudzić.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
wspomniana kamera cofania czasem głupieje, android auto też w kratkę, dsg nie umiem wyczuć ruszania
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nic się nie stało - no sorry w półrocznym aucie?

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.5 TSI ACT 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,4
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volkswagen T-Roc SUV