Szukaj

Lista ocen Volvo 240 (50) - Silnik

Na liście zabraknie 29 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Nebojsa Bobic
Volvo 240
Kombi 2.3 115KM 85kW
JSilnik jest elastyczny,super szybko reaguje na dodawanie gazu,płynne.Osiąga maksymalny moment na koło 5000 obrotów. I to czuć. Trzeba go kręcić na obrote i tiedy dostaje troche szalu.To nie wyscigowka.Też mój samochód to ogromnie kombi. Ale daje rade jak najbardziej. No i spalanie jest super biorąc pod uwage pojemność. A o wytrzymałości tego silnika...Pa to już wróble śpiewają! !Bez żadnych napraw ten silnik zroby ponad pół miliona,a przy...
5,0
~jensen
Volvo 240
Kombi 2.3 115KM 85kW
Silnik nie do zajechania przy regularnym serwisie, mój ma przejechane prawie 400 tyś, trzyma kopresje, nie ma luzów i nie bierze oleju. Jednostka bardzo elastyczna. Gdy rozleciał się docisk sprzęgła co unieruchomiło mi skrzynie na 4 biegu samochód nadawał sie do jazdy. W tym stanie jeździłem jeszcze 2 dnie po zakorkowanym Wrocławiu uzywając tylko jednego biegu, niestety do tyłu musiałem pchać... Części tanie, porównywalne do poldkax...
1,0
~Henio wawa
Volvo 240
Kombi 2.4 Diesel 82KM 60kW
Najgorszy element w tym aucie to faszystowski silnik. Zazwyczaj nie przejezdza wiecej bez remontu niz silnik z poloneza.Albo trzeba remontowac bo sie przegrzewa albo cos sie urwie.Tem silnik to pasc i gowno. Zdarzaja sie egzemplarze ktore przejechaly 400tys ale to wyjatki.Zazwyczaj padaja glowice,urywa sie rozrzad nie mowiac o tym ze auto nie pali albo trudno pali w zimie. jedyna rada to wyrzucic hitlerowski motor do smieci a wstawic od...
5,0
~antysoft
Volvo 240
Kombi 2.4 Diesel 79KM 58kW
gdybym nie wiedzial co to za silnik pod maska to bym pomyslał ze to jakiś amerykański big-block V8 - dzwiek silnika po przygazowaniu jest niesamowity... VW zrobil dobra robote. Ogólnie silnik nie do zajeżdzenia, wymieniame 40 tys temu wtryski (poprzedni własciciel jezdził na jakims ekologicznym gównie rzepakowym czy czyms takim). Pali w największe mrozy:D. Osiągi są także ok - pod warunkiem ze od kombi z dieslem nie oczekuje sie sportowych...
4,0
~Adrian
Volvo 240
Kombi 2.4 Diesel 82KM 60kW
Bardzo krótkie pierwsze 2 biegi powodują, że taką wersją ciężko jeździ się po mieście. Jak już się napędzi to jedzie przyzwoicie. Rozpędzanie do 150km/h jest znośne (ale w kategoriach auta zabytkowego), powyżej - trwa wieki. Przy spokojnej jeździe bardzo niskie spalanie (jak na pojemność i gabaryty), jak próbujemy jeździć dynamicznie - szybko rośnie. Generalnie silnik trwały, ale nie tak jak wersje benzynowe, trzeba o niego dbać i nie...
3,0
~Domin
Volvo 240
Kombi 2.4 Diesel 79KM 58kW
Kultura pracy nie występuje - diesel rodem z VW LT, ale ma w sobie coś, za co można go lubić. Na pewno nie jest to przyspieszenie - ono też nie występuje. Elastyczność doskonała - ale tylko do 20km/h, potem zanika. Osiągi tego auta zakrawają na dowcip, ale ma to swoje zalety - spalanie jest śmiesznie niskie jak na półtoratonowe auto, koszty utrzymania nieduże (dzięki armii VW LT jeżdżących nadal po drogach), a w każdej wiosce jest majster...
3,0
~240 biały cygan
Volvo 240
Kombi 2.4 Diesel 79KM 58kW
Mimo prawie pół miliona przebiegu kultura pracy stoi na wysokim poziomie - 6 cylindrów gra ładnie, równo ale oczywiście coś za coś. Silnik z VW LT jest głośny i ma mizerne osiągi. Do bujania się po mieście wystarczy, ale w trasie tragedia. Tempomat w nodze ustawiam na 90-100km/h i jadę, z nadzieją, że nic nie trzeba będzie wyprzedzać - to naprawdę tragedia, auto nie przyspiesza prawie w ogóle... Generalnie to wciskanie pedału gazu podnosi...
1,0
~Pabele
Volvo 240
Kombi 2.4 Diesel 82KM 60kW
Silnik jest niestety faszystowski i oczywiście psuje obraz tego zacnego auta. Najlepiej jeśli ktoś lubi diesla włożyc coś japońskiego albo mercedesa. VW to źródło problemów ,brakuje mu mocy ,nie zapala w zimie i jest jakościowo dramatycznie kiepski
5,0
~janusz
Volvo 240
Kombi 2.1 101KM 74kW
Rewelacja, pali 9,6 w trasie, w miescie 12,0 na gazie trasa 11,5 w miescie 14. gaz od 11 lat stan idealny. kolor ciemna zieleń. wszystkie częsci oryginał poza tarczami które wymieniłem po 350 tyś. jezzę 23 lata kupiłem gdy miał 60 tyś w Szwecji
4,0
~zlyzuw
Volvo 240
Sedan 2.3 115KM 85kW
Niezniszczalny, paliwożerny, łatwy w naprawach i w przypadku np B230F ma bezkolizyjny rozrząd. Dodatkowo silnik lubi się z instalacjami LPG więc można obniżyć koszty jazdy. Polecam, benzynowy redblock to klasa sama w sobie.
Volvo 240