Szukaj

Oceny Volvo S60 I 2.4 20V 140KM 103kW 2000-2010

Podsumowanie 72 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Volvo S60 I 2.4 20V 140KM 103kW 2000-2010 - Oceń swoje auto
4,31
średnia ocena z 72 ocen
Podobnie do średniej w segmencie
91%
użytkowników kupiłoby ponownie

Najnowsze oceny Volvo S60 I 2.4 20V 140KM 103kW 2000-2010

4,6
~Pablo
Volvo S60 I
Sedan 2.4 20V 140KM 103kW
Samochód mega komfortowy na długie trasy. Pomimo 140 KM bardzo dobrze zbiera się - moment obrotowy dostępny od samego dołu - przy starcie ze świateł potrafi delikatnie wgnieść w fotel. Podczas wyprzedzania na trasie brakuje już wigoru (typowy krążownik do statecznego pochłaniania kilometrów). Mój egzemplarz raczej był po modyfikacji oprogramowania silnika / skrzyni biegów - na kickdownie zmieniał biegi aż przy 7.5 tys. obrotów. Sama skrzynia...
4,8
~Radosław
Volvo S60 I
Sedan 2.4 20V 140KM 103kW
Trudno o lepszy samochód za takie pieniądze, wygodny, 400km bez żadnych przerw a przy wysiadaniu nie czuje się zmęczenia. Silnik świetny i koniecznie 98 zalewać, przy 95 troche mułowaty ale przy 98 silnik lepiej się zbiera, ciszej pracuje i o dziwo mniej pali. Przy wysokich prędkościach można normalnie radia słuchać lub rozmawiać z pasażerami więc to na co zwracałem szczególną uwagę czyli wyciszenie jest na bardzo dobrym poziomie. Miejsca w...
4,3
~Karol
Volvo S60 I
Sedan 2.4 20V 140KM 103kW
samochód bliski ideału, gdyby nie to wnętrze... nawet zniósłbym przeogromny promień skrętu... co prawda fatalnie się nim parkuje, albo manewruje, ale dla wprawnego kierowcy do przeżycia i do nauczenia się. Ja osobiście i tak nie lubię podjeżdżać pod same drzwi sklepu, albo galerii handlowej... parkuję sobie tam gdzie jest więcej wolnych miejsc. problem robi się faktycznie, gdy trzeba zaparkować nim w zatłoczonym miejscu, ale to tak jak mówię -...
4,2
~s60@bastylia.com
Volvo S60 I
Sedan 2.4 20V 140KM 103kW
Nie oczarował mnie, choć jest piękny wewnątrz i na zewnątrz. Zbyt miękkie zawieszenie, jakby sprężyny nie były progresywne. Spodziewałem się lepszego wyciszenia, choć to najcichsze auto jakie miałem. Jest dobrze bo robi wrażenie na ludziach, a o to chodziło. Mnie też wyglądem zadowala. Fabryczne audio jest na wysokim poziomie. Nie kupiłbym go po raz drugi, bo już wiem, że tylko aso i specjalizujące się warsztaty mają komputery do diagnozy,...
2,6
~Andrzej
Volvo S60 I
Sedan 2.4 20V 140KM 103kW
do 80 tys. było ok, później zaprzyjaźniłem się z właścicielami ASO, gdzie auto spędza więcej czasu niż w trasie. Nigdy nie odmówił posłuszeństaw w trakcie jazdy, ale pada elektryka (przyjeżdżam, wyłączam i już nie zapali - laweta - ASO - już 3 razy), wariują wolne obroty (podobno brudzi się przepustnica i są błędy w sygnale - regulacja i czyszczenie co 8 - 10 tys), po pierwszym mrozie przednia szyba została wymnieniona na gwarancji! Zrobił się...
4,5
~flash
Volvo S60 I
Sedan 2.4 20V 140KM 103kW
Samochód niezawodny. Wizualnie zwraca na siebie uwagę. Spełnia generalnie swoje oczekiwania. Interesującw rozwiązania typu: nawiew na wszystkie szyby, dwustrefowa klimatyzacja, tempomat, świetne fabryczne nagłośnienie nawet w swej wersji standardowej oraz kilka innych rozwiązań sprwiają, że jazda tym samochodem jest satysfakcjonująca. Jest tylko jedna rysa na tym wizerunku i dziwię się, że nikt tego nie opisał. Otóz monstrualny promień skrętu...
Dziennik kosztów dla Volvo S60 I 2.4 20V 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
33,00 zł
9,1
l/100km
11,2
l/100km
Zobacz dzienniki
4,9
~Martin
Volvo S60 I
Sedan 2.4 20V 140KM 103kW
Bardzo trwałe solidne i komfortowe, wszędzie czuć wysoką jakość. Auto stworzone do komfortowego pokonywania tras, w ogóle nie czuć zmęczenia po kilku godzinach jazdy. Za to słabo nadaje się do jazdy po mieście na krótkich odcinkach, jest do tego za duże i mało skrętne. Silnik niezawodny, pracuje cicho i pięknie brzmi.
4,8
~Przemek
Volvo S60 I
Sedan 2.4 20V 140KM 103kW
Przesiadłem się z Civica VIII 2009r. Cały czas pluję sobie w brodę jak mogłem tak długo jeździć takim g..... Volvo, poza precyzją prowadzenia jest zdecydowanie lepszym samochodem, a cenowo wypada podobnie na rynku wtórnym. Największy plus to pięknie brzmiący 5-cio cylindrowy silnik. Na drugim miejscu fotele. Trochę zawiodło mnie wyciszenie- myślałem, że będzie lepiej, ale przy civicu to i tak oaza ciszy. Kokpit nieco trzeszczy na wybojach,...
4,6
~Harnold2509
Volvo S60 I
Sedan 2.4 20V 140KM 103kW
Samochodem jeżdżę od roku i jestem bardzo zadowolony, przede wszystkim z komfortu jazdy w długich trasach na drogach szybkiego ruchu i autostradach. Skórzane fotele jakie posiadam w swoim egzemplarzu sprawdzają się rewelacyjnie. Dla oszczędnych polecam zamontowanie instalacji LPG, przy spalaniu 10-12l. i obecnych cenach benzyny i gazu instalacja zwróci się po ok. 20 tys. km (mi zwróciła się po ok. 18 tys.) Samochód ma też swoje minusy, ale...
4,5
~tom
Volvo S60 I
Sedan 2.4 20V 140KM 103kW
silnik 2,4 140KM spalanie okolo 10-11l LPG , na trasie do 110km/h przy równej jezdzie pali poniżej 9l LPG. Stag 300 , na gazie przejechane około 190tyś. km wymienione wtryski z Valteków na AC W-01 . Ogólnie ok gdyby nie przepustnica Magnetti Marelli ........140KM troche mało do tego auta, choć nie ma tragedii. Ogólnie szukac zadbanego modelu i nie żałować dodatkowe 3 tyś na droższy egzemplarz
Volvo S60 I