Szukaj

Ocena kierowcy - Volvo S60 I

Żero, 11 lat temu
Silnik 2.5T i 20V 210KM 154kW
Rok produkcji 2005
Przebieg: 115 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Volvo S60 I 2.5T i 20V 210KM 154kW 2002-2010 - Oceń swoje auto
4,23
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Włącz opcję \"W\" i wciśnij gaz do dechy na śniegu. Prawie jak AWD.
4,0
Całokształt
Wady: Wąski bagażnik, mało miejsca z tyłu, olbrzymi promień skrętu,głośna jak na premium zawiecha. zalety: fotel, wyposażenie, ergonomia wnętrza, estetyka i solidne materiały, silnik, silnik, silnik...
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik rwie od dołu. Po wciśnięciu gazu słychać, że cylindrów jest 5. Przyjemnie. Wyprzedzanie sprawia przyjemność. Z ociężałego nudnego dziadkowozu w ułamek sekundy pojazd zmienia się w diabła.
4,0
Skrzynia biegów
Jest całkiem płynnie. Jednak miałem okazję przewieżć się kiedyś wersją 2 lata młodszą ze skrzynią 6tką. Było ciszej i płynniej. Ma to chyba też wpływ na osiągi.
3,0
Układ jezdny
Na lato mam fabryczne 17/45/235. choć w katalogach widzę - powinno być 225. Masakra. Koleiny i dziury tak psują przyjemność, że cholera bierze. I głośne te kapcie. 16 cali i 205 to optimum dla tego wozu. Jak ładna felga to wcale nie wygląda gorzej. Jeździ się o niebo lepiej. Cicho, bardziej miękko i bardziej sterownie. PS. Zajefajne wspomaganie - jeden palec.
Komfort
4,0
Widoczność
Grube słupki trochę zasłaniają. Ale muszą być grube. Jak spojrzysz w lewo na słupek przy tylnym nawiewie, to poczujesz się bezpieczniej. Czołg. Lusterka jak już się ustawi, to też dobrze widać. W tylną szybę nie patrzę, bo jest przyciemniona.
5,0
Ergonomia
Fotel idealny. Wygoda i wszystko w zasięgu ręki. Ideał. Sięgniesz wszędzie bez poruszania tułowiem. Każdy guzik i cała deska to majstersztyk.Schowki na płyty, uchwyty na kawę. Deska stonowana i czytelna.Wszystko na swoim miejscu. Jedyna niedoskonałość to sterowanie szybami - jeśli jest się wysokim. Trzeba tak nienaturalnie przesunąć rękę do tyłu, łokieć się nie mieści. W s40 było lepiej. Ale tylko to. Reszta bez zastrzeżeń. Wnętrze nie spodoba Ci się, jeśli odpowiada Ci odpustowy kicz rodem z wiejskiej dyskoteki znany z civica albo francuskiego szajsu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Co tu się rozpisywać... Wszystko działa. Zaletą są nawiewy na słupkach w alternatywie do nawiewu środkowego.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu bajka. W sam raz. Wersal. Z tyłu lepiej jest niskim. Szczególnie jak kierowca ma 2 metry. Bagażnik - za mały. Przez te szerokie reflektory i małe okno jest fatalnie. Fatalnie jak na segment D+.
4,0
Wyciszenie
Im szerszy kapeć tym głośniejszy. Dziury też słychać. Jakieś uszczelki w drzwiach i szyberdachu szumią od 120km/h. I tak jest cicho. silnik tylko przyjemnie pomrukuje bez względu na prędkość i obroty. Do 140 można gadać cichutko. Bardzo cichutko.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
GAZ. Trasa 12,5 - 13,5 w zależności od szerokości opony. Bez znaczenia czy 110km/h czy 150. Miasto do 14. STAG300. Benzyny prawie nie bierze, bo szybko się rozgrzewa. Masz 2.5T a płacisz jak za seicento. Jak serwisujesz w ASO to płacisz dużo. Jak robisz u Stasia w garażu, to nie zawsze naprawi. Jak mieszkasz w okolicy Warszawy to wpisz w google \"lifecar\". Biorą 60% tego co ASO, a są zawodowcami. Nie zostawiają wątpliwości i są uczciwi.
5,0
Stosunek jakość/cena
Spróbuj kupić coś z tego roku w tej klasie z takim wyposażeniem i mocą silnika przy takiej ekonomii. świetnie współpracuje z LPG.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
zrobiłem 15000. wymieniłem łącznik - 200PLN z serwisem.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Odpukać - nic.

LPG - zużycie paliwa dla silnika 2.5T i 20V 210KM 154kW [l/100km]

Średnie zużycie
12,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
12,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
11,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volvo S60 I