Szukaj

Lista ocen Volvo S70 (27) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 45 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~tomekpoznan77
Volvo S70
Sedan 2.0 T 20 V 180KM 132kW
Była jedna i to spowodowana przez błędy popełnione przy naprawie układu wspomagania kierownicy / maglownicy. Wąż idący do pompy wspomagania się rozszczelnił i płyn zalał alternator... w efekcie auto zostało unieruchomione. Trzeba było zregenerować alternator. Z większych tematów eksploatacyjnych w historii auta: 1 x było wymieniane sprzęgło 3 x był wymieniany rozrząd 1 x były wymienione wszystkie amortyzatory 1 x pompa paliwa 1 x wahacze...
4,0
~ZADOWOLONY
Volvo S70
Sedan 2.5 TDI 140KM 103kW
Idealny samochód dla osób które pracują pokonując dużo kilometrów ,i bardzo często pozostawiają w nieznanych miejscach.Dużo osób zadaje pytanie dlaczego taki kwadraciak i do tego drogi w utrzymaniu. Chciałbym otworzyć oczy , drogi to jest autoryzowany serwis i ceny wyssane z palca, jest mnóstwo zamienników tak jak u volkswagena. Moje auto mimo przebiegu ponad 300tys. jest sprawne i bezawaryjne Jedyną rzeczą która się zepsuła był sterownik...
4,0
~Paweł
Volvo S70
Sedan 2.0 126KM 93kW
Generalnie, te ostatnie prawdziwe \"Szwedy\" są długowieczne i bezawaryjne. Ten model oraz bliźniak kombi-V70 mają pietę achillesową w postaci awaryjnych przełączników szyb(panel sterowania szybami od strony kierowcy) oraz panelu sterowania klimatyzacją. Kiedy ten pierwszy jest piekielnie trudny do dostania w Polsce to drugą część dostaniemy bez problemów za kwotę ok 250-300 zł. Czasem leci silniczek krokowy oraz czujnik przepustnicy - to...
4,0
~volvo
Volvo S70
Sedan 2.5 TDI 140KM 103kW
Nie wiem co inni wypisuja na temat tego autka ze jest takie awaryjne ze z laweta trzeba jezdzic.Autko krecilo po conajmniej 60 tysiecy rocznie, czesto wyjezdzalo za granice i sporo po polskich drogach.Ani razu nie mialem z nim problemu!!Nie wiem moze inni po kartofliskach jezdza ze im zawieszenie pada....u mnie 180 tysia wytrzymalo i delikatnie koncowka drazka zaczela pukac.Poza tym zrobilem tylko pompe wtryskowa (700zl.) i EGR i tyle.Smialo...
4,0
~Jakub
Volvo S70
Sedan 2.5 20V Turbo 193KM 142kW
Tutaj polecałbym egzemplarze przedliftowe (rocznik modelowy 97 i 98). Od połowy 98 roku (rocznik modelowy 99) zaczęto montować elektroniczną przepustnicę, która niestety, ale czasami zawodzi. Regeneracja - koszt około 800-900 złotych. W moim egzemplarzu była wymieniona przez poprzedniego właściciela na używaną, na razie działa. Poza tym - nie ma tutaj jakiś specjalnych bolączek.
5,0
~Inrzynier
Volvo S70
Sedan 2.5 20 V 165KM 121kW
W moim samochodzie nie nawaliło naprawdę nic.Ale spotkałem się z stukającymi i cieknacymi przekładniami kierowniczymi(polskie drogi)usterkami sterownika ABS(zimny lut na płytce drukowanej-bez problemu do naprawy)oraz awarie turbospręzarek, atomatycznych skrzyń biegów i wypalone uszczelki pod głowicą tudzież uszkodzenie samej głowicy(trzy ostatnie głównie z winy użytkowników)
3,0
~wróbel
Volvo S70
Sedan 2.4 i 20V 170KM 125kW
Zwykłe warsztaty często nie radzą sobie z problemami związnymi z elektryką łosia. Wymagane są specjalistyczne interfejsy Volvo aby zdiagnozować poważniejsze usterki. ASO bardzo drogie, płatne za godziny :p
5,0
~Kabaniasty
Volvo S70
Sedan 2.5 i 10V 144KM 106kW
Nic dodać nic ująć. Jeszcze nic się nie zdarzyło i się nie zapowiada! Wydech od nowości wytrzymuje 260tys i nie zanosi się na wymianę. Pierwszy raz amortyzatory trzeba było wymienić przy 230tys km
2,0
~Studziński
Volvo S70
Sedan 2.5 TDI 140KM 103kW
Zawieszenie przednie - kosztowne i mało trwałe. Zawieszenie tylne - kosztowne, ale po kompletnej naprawie - w porządku. Silnik - jak się cokolwiek sypnie, lepiej dać sobie spokój.
5,0
~Fan Volvo
Volvo S70
Sedan 2.5 20V Turbo 193KM 142kW
Nigdy nie zawiodło w trasie. Trzeba było wprawdzie wymienić turbo, ale po 350k traktuje to jako eksploatację. Na aucie można polegać jak na zawiszy.
Volvo S70