Szukaj

Lista ocen Volvo S80 II Sedan Facelifting (17)

Pokaż filtry
4,3
~Konrad
Volvo S80 II
Sedan Facelifting 2.0 D4 DRIVE-E 181KM 133kW
Jest to mój drugi komentarz, tym razem po 5 latach i 100 tys km. Nadal uważam, że auto jest wygodne i sprawia wrażenie bezpiecznego, chociaż nie sprawdzałem. Moc w zasadzie wystarczająca, szczególnie jak włączy się tryb sport, skrzynia biegów szybka. Samochód mało pali. I na tym kończą się plusy. Z minusów to zawieszenie nie jest przystosowane do szybkiego pokonywania ostrych zakrętów, hamulce też nie zachwycają. Samochód wolno nagrzewa się...
4,7
~Janusz
Volvo S80 II
Sedan Facelifting 3.0 T6 304KM 224kW
Elastyczny.Spokojny gdy tego chcemy,jeśli potrzeba wciska w fotel przy przyspieszaniu z każdej prędkości.Stosunkowo oszczędny. (Silnik)
5,0
~Kilof
Volvo S80 II
Sedan Facelifting 2.0 D4 DRIVE-E 181KM 133kW
Zaprojektowane aby cieszyć wzrok i umysł podczas jazdy. Tym autem aż chce się jeździć powoli.Tak, piszę to świadomie słuchając codziennie ulubionej muzyki przez zestaw Harman.Świat zewnętrzny mnie nie interesuje.
4,6
~Darek
Volvo S80 II
Sedan Facelifting 2.4 D5 215KM 158kW
Świetne i chyba niedoceniane auto. Silnik dynamiczny i bezproblemowy a to już moje drugie Z 80 z tym silnikiem choć poprzednie było w manualu. Wygodne, bezpieczne i nie drogie w eksploatacji. A za te pieniądze w swojej klasie najtańsze.
4,8
~Janek
Volvo S80 II
Sedan Facelifting 2.0 D4 DRIVE-E 181KM 133kW
pierwszy mój samochód z automatyczną skrzynią, co do której byłem sceptyczny, teraz nie zamieniłbym na manualną (Skrzynia biegów)
4,6
~Mirek
Volvo S80 II
Sedan Facelifting 2.0 D4 163KM 120kW
Mam wersję z twardszym zawieszeniem. Jak ktoś lubi kanapowca to nie polecam tego rozwiązania. Drogi trzyma się za to bardzo dobrze. (Układ jezdny)
3,2
~volvofan
Volvo S80 II
Sedan Facelifting 2.0 D4 DRIVE-E 181KM 133kW
Auto wygodne, ekonomiczne, bezpieczne. Bardzo niezawodne za wyjątkiem jednego punktu - po starannym dotarciu, bardzo małym przebiegu i delikatnym traktowaniu pękła tuleja cylindra. Silnik do wymiany! Cały silnik, bo tylko taki jest dostępny w ASO, cena 28 tys. zł + robocizna i liczne elementy dodatkowe. Wada konstrukcyjna silników 2l 4-cyl. serii VEA (czyli wszystkie współczesne). Jest o tym wiele w sieci, będzie o tym coraz głośniej bo...
Volvo S80 II Sedan Facelifting