Szukaj

Ocena kierowcy - Volvo V60 I Kombi Facelifting

andz76, ponad rok temu
Silnik 2.0 D4 DRIVE-E 181KM 133kW
Rok produkcji 2015
Przebieg: 126 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Volvo V60 I Kombi Facelifting 2.0 D4 DRIVE-E 181KM 133kW 2013-2015 - Oceń swoje auto
4,86
12% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Czytałem różne opinie, że to olej pije, że egr pada, ale ja nic nie mogę złego powiedzieć
Układ hamulcowy : Hamulce to poezja. Jeździłem wieloma samochodami, ale Volvo bije wszystkich na głowę.
5,0
Całokształt
Dwa lata i ponad 60 tyś. km pozwala już na małe podsumowanie. Pojazd wygodny, bardzo dynamiczny i oszczędny. Wnętrze pojazdu(posiadam wersję Ocean Reace w jasnych skórach) robi duże wrażenie. Brak zaskakujących awarii i nawet drobiazgów cieszy. No i bardzo dobra praca automatycznej skrzyni biegów - super. Ale to wszystko na pewno związane z zasadą: jak dbasz tak masz.
Wrażenia
5,0
Silnik
Wersja D4. Bardzo kulturalna praca, przy bardzo dobrej dynamice no i do tego dość małe spalanie przy normalnej eksploatacji. czasami lubię wykorzystać te 400 nm momentu obrotowego :)
5,0
Skrzynia biegów
Szybka, zmienia biegi wtedy kiedy trzeba. Mega komfort podróżowania.
5,0
Układ jezdny
w trakcie jazdy drogami bardzo złej jakości myślę, że trochę twardo, ale koła 18 cali 235/40 robią swoje. Natomiast na drogach lepszych ocena max.
5,0
Karoseria
ja jestem zadowolony. Nic nie skrzypi, nie odrywa się no i jest bardzo przemyślane.
Komfort
4,0
Widoczność
Tu by się chciało lepiej, zwłaszcza widoczność do tyłu trochę słaba, brak kamery cofania, ale za to świetnie działające czujniki parkowania. Szybko się przyzwyczaiłe do tej sytuacji.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką. Początkowo rozbudowana konsola sprawiała negatywne wrażenie, ale po dwóch latach okazuje się, że jest to bardzo przemyślane. Jedyny minus, to uwierająca w prawą nogę półka ( tylko ja jeżdżę jako kierowca tego samochodu) nie wiem dlaczego tak to zostało zaprojektowane.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nic dodać nic ująć , jest świetnie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z uwagi, że jestem dość "spory" chciałbym mieć trochę więcej miejsca dla siebie, ale jest przytulnie. Super fotele , jak już wsiądzie się i ruszy to się nie chce wysiadać. Nawet 1000 km mnie nie zmęczyło mimo, że mój kręgosłup już jest uszkodzony.
5,0
Wyciszenie
Pomimo silnika diesla samochód komfortowy akustycznie. Dopiero od około 140 km/h można mieć uwagi do odgłosów z zewnątrz, ale aerodynamika ma swoje prawa.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
6,3 litra ON na 100 km to dobry wynik, żeby tylko nie było po ponad 7 zł za litr .
5,0
Stosunek jakość/cena
Nowego bym pewnie nie kupił, bo bardzo drogo, ale w sytuacji kiedy kupiłem auto 5 letnie od znajomego to wiem co mam i tylko pilnuję interwałów wymian płynów eksploatacyjnych. Jest ok.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Tylko okresowe wymiany i nic więcej. Mam nadzieję, że tak zostanie.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic i ciągle nic. Jest super.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 D4 DRIVE-E 181KM 133kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,1
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,4
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Volvo V60 I Kombi Facelifting 2.0 D4 DRIVE-E 181KM 133kW
Średni koszt przejechania 100 km
32,00 zł
5,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Volvo V60 I Kombi Facelifting