Szukaj

Ocena kierowcy - Volvo V60 I Kombi

AN, 10 lat temu
Silnik 2.0 D3 163KM 120kW
Rok produkcji 2012
Przebieg: 33 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Volvo V60 I Kombi 2.0 D3 163KM 120kW 2010-2013 - Oceń swoje auto
4,54
5% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : tandem D3 z 6-cio stopniowym automatem jest majstersztykiem!
5,0
Całokształt
to nie jest typowe kombi dla dużej rodziny, na wyjazdy wakacyjne! to samochód dla każdego kto docenia piękny projekt i zauważa detale, a jednocześnie ma funkcjonalność dużo większą niż w hatchbacku czy coupe. Bez chwili wahania podjąłbym jeszcze raz decyzję o zakupie V60
Wrażenia
5,0
Silnik
D3 167KM to najmocniejsza (w połączeniu ze świetnie dopasowanym 6-cio biegowym automatem) strona V60. Silnik jest genialny! reaguje na gaz bez najmniejszego jęknięcia w każdej sytuacji i przyspiesza na prawdę imponująco. Brawa dla konstruktorów, którzy nie ugięli się pod naporem marketingu i nie poszli w \"wyciśnięcie\" maksymalnej mocy w wąskim zakresie, a zadbali o perfekcyjne spasowanie silnika i skrzyni. Pięć cylindrów brzmi jak małe V8 :) i na dokładkę nawet traktowane ciężką nogą pali znacznie mniej od mojego poprzedniego V70 D5 AWD, co wydawało mi się niemożliwe
5,0
Skrzynia biegów
bardzo dobre połączenie komfortowej i niezauważalnej pracy z szybkością reakcji. Tu już wiele poprawić się nie da :)
5,0
Układ jezdny
Jeżeli tylko potrafimy się powstrzymać przed kupieniem felg 17\' lub 18\', to nawet na polskich drogach poczujemy się pewnie i komfortowo. Sprężyście i pod kontrolą!
Komfort
3,0
Widoczność
do przodu bez zastrzeżeń, do tyłu jak na kombi, to katastrofa :) Nikt nie będzie żałował ani złotówki wydanej na czujniki parkowania z tyłu, a i przednie się przydają
4,0
Ergonomia
byłoby idealnie, gdyby nie wkurzający detal - uciskająca w kolano krawędź panelu sterowania (bardzo ładnego swoją drogą)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
układ szybkiego nagrzewania wnętrza robi swoje!
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
kierowca i pasażer na przednim siedzeniu mają idealny komfort i wzorcowe fotele, na tylnej kanapie brakuje miejsca we wszystkich kierunkach, więc w 5 dorosłych osób wypadu na Gibraltar raczej nie należy planować ...
5,0
Wyciszenie
jest świetnie! cisza przeplatana basowym warczeniem silnika przy dociskaniu gazu ... trzeba być czujnym i kontrolować prędkość, bo łatwo nie zauważyć 140km/h :)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
to na prawdę jest bardzo ekonomiczny samochód! miasto 7,5-8,3 trasa 5,2-6,8 (automat!) przeglądy jak w każdym aucie premium, ale za to na najwyższym poziomie i do tej pory bez żadnych niespodzianek - tylko okresowe przeglądy
4,0
Stosunek jakość/cena
i tu jest problem, bo tanio nie jest ... ale na pewno taniej niż u bezpośrednich konkurentów, a wizerunkowo znacznie bardziej oryginalnie i wyrafinowanie
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nic się nie dzieje
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
tu również spokój

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 D3 163KM 120kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,6
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Volvo V60 I Kombi 2.0 D3 163KM 120kW
Średni koszt przejechania 100 km
38,00 zł
8,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Volvo V60 I Kombi