Szukaj

Ocena kierowcy - Volvo XC70 II Kombi

Kris, 10 lat temu
Silnik 2.4 D5 185KM 136kW
Rok produkcji 2008
Przebieg: 288 tys. km
Okres użytkowania: 5 lat
Volvo XC70 II Kombi 2.4 D5 185KM 136kW 2007-2010 - Oceń swoje auto
4,23
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : To nie jest typowe auto i nie każdemu się spodoba. Jesteś spokojny i dyskretny, lubisz komfort i dbasz o bezpieczeństwo to ci spasuje.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
Zawieszenie
5,0
Całokształt
To auto ma styl, z zewnątrz nie krzyczy "patrzcie jaki jestem super", ale kto się zna ten wie z czym ma do czynienia. W skrócie to wszechstronna bardzo masywna limuzyna, nadaje się do błota i do opery. I to nieodparte poczucie bezpieczeństwa.
Wrażenia
5,0
Silnik
Mam go podciągniętego fabrycznie do 205 km i wystarczy. Jest elastyczny, pięknie brzmi, jedyny mankament to jak go mocno depnę bywa głośny.
4,0
Skrzynia biegów
Nie jest mistrzem prędkości, ale nic jej nie mogę zarzucić - porostu dobra robota i w tym modelu wreszcie się nie psuje
4,0
Układ jezdny
Prowadzi się dobrze (dużo lepiej niż xc60 i xc90) po utwardzeniu zawieszenia można nawet ciut poszaleć na krętej drodze. Nie zmienia to faktu, że to auto do dostojnej jazdy anie do szaleństw
Komfort
5,0
Widoczność
Bez problemowo - z tyłu nie są nawet potrzebne czujniki bo szyba jest prawie w jednej linii ze zderzakiem.
5,0
Ergonomia
zawsze mylę przyciski otwierania tylnych szyb z przednimi poza tym ok
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo dobrze
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam wprawdzie tylko 180 cm, ale jest w porządku z tyłu też nigdy nie narzekał
3,0
Wyciszenie
Czasem przy gwałtownym przyspieszeniu bywa głośno, ale dźwięk silnika (5 cylindrów) jak z v6
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie miasto 9- 11 litrów, poza miastem - 6 litrów, autostrada ok. 130 km ok. 8 -9 litrów. Jak na dwie tony i 4x4 jest dobrze. Części są dość drogie, ale na szczęście niewiele ich potrzebowałem
4,0
Stosunek jakość/cena
Auto z najmocniejszym dieslem D5, automatem, napędem 4x4 w wersji sumum plus parę innych dodatków = 300.0000 zł. Drogo, ale po czasie o cenie się zapomina a auto z każdym kilometrem pięknie odpracowuje to co kosztuje
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Z drobnych rzeczy : przetarty kabelek elektryczny idący do drzwi (200 zł) padł jeden czujnik parkowania (350 zł), zacinała się klameczka bagażnika (elektryczny)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wymieniona przepustnica 1200 zł, jeden amortyzator four - c 2800 zł, chodniczka oleju 1200 zł, na prawie 300 tyś przebiegu. Bardzo dbam o turbo i jeszcze nic z nim nie robiłem ! Odpukać

On - zużycie paliwa dla silnika 2.4 D5 185KM 136kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Volvo XC70 II

Liczba wpisów: 3

Volvo XC70 II – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Volvo XC70 II Kombi