Szukaj

Lista ocen Volvo XC70 II (46) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 16 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Andrzej
Volvo XC70 II
Kombi 2.4 D5 185KM 136kW
Rewelacja, to zostało bardzo poprawione w porównaniu do poprzedniego modelu, tam miałem regulację siły utwardzenia „Four C” przez co w opcji komfort był bardzo miękki ale przewracał się na zakrętach a w opcji sport radził sobie na szykanach ale na dziurach było słabo. Tutaj jest to zestrojone idealnie, miękko na dziurach, koleinach i bezdrożach, nie przechyla się na boki w zakrętach i dobrze trzyma drogi. Wiadomo że nie jest to Focus tylko...
4,0
~spin
Volvo XC70 II
Kombi Facelifting 3.0 T6 304KM 224kW
Tutaj mam trochę dylemat. To duże, wysoko zawieszone, ciężkie kombi, które nie pretenduje do miana wyścigówki, ale z drugiej strony, jest to mocny silnik, który chętnie się wkręca na wysokie obroty i zachęca do szybkiej jazdy, a taka jazda, tym autem, bardzo nie lubi ostrych zakrętów. Podkreślam, ostrych zakrętów, w inne wchodzi się płynnie, szybko i bezpiecznie. Mam zawieszenie Four-C i tryb Advanced trochę zmniejsza problem, ale jednak...
4,0
~Jakub J.
Volvo XC70 II
Kombi 2.4 D5 185KM 136kW
Kolejna 4. Napęd AWD jest super, nawet jeśli tylko dołączany, to robi swoją robotę i czy to śnieg, piach, błoto, czy woda, nie zdarzyło mi się stracić panowania nad autem, czy choćby dłużej zabuksować. Mimo, że auto jest wysokie, a także wysoko zawieszone, trzyma się drogi pewnie i skutecznie. Zastrzeżenia mam jednak do komfortu tego zawieszenia- być może to tylko w moim egzemplarzu, lecz testowałem zawieszenie w stacji i nie wykazywało...
5,0
~Tom1100xx
Volvo XC70 II
Kombi 2.4 D5 215KM 158kW
Nie zamówiłem Four-C i wcale nie odczuwam potrzeby jego posiadania. Większość i tak ustawia to w pozycję AUTO lub COMFORT bo po Polsce nie da się inaczej. Jeżdżę dość dynamicznie, po zakrętach także i jakoś nie wydaje mi się zbyt miękki ten samochód. Prób slalomowych nie mam potrzeby przeprowadzać. Na fabrycznych oponach całorocznych rozm.235 auto świetnie i stabilnie pokonuje wszelkie drogi. Do tego jest niesamowicie wygodny. To moje...
4,0
~met
Volvo XC70 II
Kombi 3.0 T6 304KM 224kW
Tryb Comfort: ciut za mało komfortowy na wiejskich dziurach, no ale nie jest to Rolls Royce. Tryb Sport i Advanced: różnica między nimi jest za mała, Advanced powinien jeszcze bardziej usztywniać zawiszenie. To jest wielkie, wysoko zawieszone auto, szybkie pokonywanie zakrętów to nie jest jego specjalność, ale zawieszenie jest jakąś formą kompromisu między wygodą, a sportowym charakterem.
5,0
~Alexi
Volvo XC70 II
Kombi Facelifting 2.4 D4 181KM 133kW
Super AWD załącza się gdy trzeba, na przykład gdy włączam się do ruchu na mokrej szosie bez problemów przyspiesza. Wyższe zawieszenie jest idealne na nasze warunki samochód nie jest za miękki, dobrze trzyma się zakrętów przy czym nie stara się wygnieść żołądka na nierównościach. Zrobiłem tylko 14000 km, ale nie psuje sie nic, a do domu dojerzam 1 km po gruntowej dziurawej sciezce.
4,0
~adam---
Volvo XC70 II
Kombi 3.2 238KM 175kW
Czuć 4- napędy. Zdecydowane ruszanie po torowisku w skręcie nie wywołuje wężykowania. Zatem super. W piasku i błocie znakomicie. Po bagnach nie jeździłem i nie zamierzam. Z racji wysokiego i twardawego zawieszenia na wybojach i dziurach w jezdni wytarmosi co jest powodem odcięcia jednej z gwiazdek. Płynnie wybiera jednak normalnie spotykane nierówności.
5,0
~re
Volvo XC70 II
Kombi 2.4 D5 215KM 158kW
To moje pierwsze auto awd, już nie kupie innego... ślisko, teren - bez znaczenia: idzie jak czołg. Nierówności są na naszych drogach coraz rzadsze, a może przestałem się nimi przejmować? Mógłby być full pneumatyczny, ale takie zawieszenie to dodatkowe 20-30 tys (i tak nie było go wtedy w opcji). Bez zastrzeżeń.
4,0
~palmi
Volvo XC70 II
Kombi 2.4 D3 163KM 120kW
Auto prowadzi się świetnie. Środek ciężkości jest wyżej niż w zwykłej V70 i niestety szybkie pokonywanie zakrętów i robi się nerwowo. Bardzo duże znaczenie mają opony. Do auta otrzymałem opony Pirelli Scorpion Verde AllSeason - ogólnie porażka, auto się uślizguje. W tej chwili mam już na autku zimowe Continentale.
Dziennik kosztów dla Volvo XC70 II
Średni koszt przejechania 100 km
51,33 zł
8,6
l/100km
12,0
l/100km
17,3
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~Piccardi
Volvo XC70 II
Kombi 2.4 D5 215KM 158kW
Generalnie bez zarzutu, przewidywalny układ jezdny w sam raz na polskie dziurawe drogi, jeśli chodzi o napęd to czekam na ciężką zimę i wówczas się przekonam. Zawieszenie jest dobrane optymalnie jak na charakter tego auta, nie jest twardy jak deska ale też nie jest miękki jak pływająca balia. Tak jak napisałem przewidywalny- bardzo.
Volvo XC70 II