Szukaj

Lista ocen ZAZ Tavria Hatchback (63) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 106 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Użytkownik
ZAZ Tavria
Hatchback 1.1 53KM 39kW
Po ok. 25 tys. trzeba było wymienić tarczę sprzęgła (poprzednia właścicielka jeżdziła głównie w mieście do pracy). Przy przebiegu ok. 35 tys. do wymiany panewki. Cieknąca pompa hamulcowa po ok. 40 tys. - wymiana uszczelek załatwiła sprawę. Po 49 tys. padła pompa wodna. Niedługo potem pompa paliwowa (wcześniej także kilkakrotnie zawodziła pompa ale po wymianie membrany wszystko było wporzadku). Inne usterki i awarie to nie do wyeliminowania...
1,0
~majster72
ZAZ Tavria
Hatchback 1.1 53KM 39kW
Miałem (jak również mój wujek któremu auto sprzedałem) sporo problemów z tym autem. Wymienie kilka istotnych: wymiana uszczelki pod głowicą, szlifowanie głowicy, problemy z gaźnikiem, problemy z chłodzeniem, wymiana pompy wodnej, naprawa skrzyni biegów, korozja, pęknięta głowica. Po tej ostatniej ustece auto zostało oddane w dobe ręce gdzie zostało pocięte i sprzedane na złom.
4,0
~pablo1213
ZAZ Tavria
Hatchback 1.1 53KM 39kW
za caly czas,wymiana alternatora,ale po załozeniu bezpiecznika,problem sie skonczył!!!oczywiscie wymiana polskiego modułu,na ukrainski,tez ok.tarcza ,wymiana na ukrainską(w polskiej poszly nity)ok.i zadnych problemow!!!
3,0
ZAZ Tavria
Hatchback 1.1 53KM 39kW
Poważna usterka było oderwanie sie prawego przedniego koła podczas jazdy z powodu wytarcia sie śruby mocującej sworzeń wahacza z zwrotnicą (było dużo strachu)- koło lekko weszło w nadkole.
5,0
~IBIS
ZAZ Tavria
Hatchback 1.1 53KM 39kW
Nie stwierdzono. Mimo wszystko wole zwariować usuwając wycieki spod szyby czy dociągając ręką szybę niż skończyć pod tirem z powodu awarii hamulców- a "sektory strategiczne" w tavriku działają jak złoto.
4,0
~Sebas
ZAZ Tavria
Hatchback 1.1 53KM 39kW
lubi sie psuc rozrusznik x3 u mnie:) pompa wodna, wymienilem walek rozrzadu, w zasadzie sie trzyma jak na moja ciezka noge:) i nasze cudowne polskie "autostrady"
2,0
~husky
ZAZ Tavria
Hatchback 1.1 53KM 39kW
Awarie dotyczą tak blacharki (koszmarna korozja) jak i elektryki (alternator, regulator napięcia) jak i mechaniki (nieustanne awarie przeniesienia napędu, nieszczelności silnika, etc.)
2,0
~sahel sahel@hoga.pl
ZAZ Tavria
Hatchback 1.1 53KM 39kW
Napisalem wczesniej, ze silnik sie sprawowal dobrze. To fakt. Jednak sprawowal sie dobrze gdy nie stal na warsztacie, a niestety serwis raz na dwa tygodnie nalezalo odwiedzic.
4,0
~marek
ZAZ Tavria
Hatchback 1.1 53KM 39kW
no były sprzęgło 2 razy , ostanio wymiana pierścieni , wysztkie usterki moja wina ale auto jest w ciągłej eksploatacji i niewiele o nie dbam
4,0
~artbw@go2.pl
ZAZ Tavria
Hatchback 1.1 53KM 39kW
2 razy stanął (przez 13 lat) z mojej winy, urwał się pasek rozrządu po 120000km i zablokowało docisk sprzęgła (wcześniej było go słychać)
ZAZ Tavria Hatchback