Szukaj

Audi A4 B5 Avant 2.5 TDI 150KM 1999 Audi A4 Audi A4 I (B5) B5

7 900 PLN
Audi
A4
1999
diesel
150 KM
+48
Tychy (woj. śląskie)
Rocznik 1999
Przebieg 229 000 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 150 KM
Pojemność silnika 2 500 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia kombi
Kolor Srebrny
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5

Informacje o samochodzie

225

Auto w bardzo dobrym stanie technicznym i wizualnym

Środek zadbany

Silnik suchy pracuje rowno

Możliwość zakupu z 3-miesięczną lub 12-miesięczną gwarancją VIP GWARANT, która obejmuje:

- wszystkie usterki techniczne (związane z gwarancją) wynikłe po nabyciu pojazdu,

- jednostkę napędową - silnik,

- skrzynię biegów manualną

- skrzynię biegów automatyczną,

- przednie i tylne zawieszenie - amortyzatory, sprężyny itp.

- mechanizmy różnicowe,

- paski rozrządu,

- wały pędne,

- obudowy - skrzyni biegów, silników, mostów, miski olejowej itd.

- diagnostykę komputerową,

- naprawa i wszystkie części w okresie gwarancji usuwane będą bezpłatnie.

- na czas naprawy, gwarantujemy nowe auto zastępcze,

Auto w dobrym stanie technicznym

Zadbane w środku i na zewnątrz

Silnik suchy bez wycieków

Zawieszenie pracuje cicho

4 X AIRBAG MOŻLIWA ZAMIANA ZARÓWNA NA TAŃSZY JAK I DROŻSZY SAMOCHÓD

44FOX-ID: 5581

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
216 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
9,2 s
Średnie spalanie
6,1 l/100 km
Długość
4 478 mm
Szerokość
1 733 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,2
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
79% 21%
7,5
Audi A4 B5
Avant 2.5 TDI 150KM 110kW
Auto uzystkuje juz kilka lat i nigdy mnie nie zawiodlo. Poprzedni wlasciciel zainwestowal w calkowita regeneracje pompy wtryskowej. Ja po zakupie zregenerowalem turbo oraz wymienilem hydraulike w glowicach razem z walkami (zestaw Ruevilla). Silnik nie wkrecal sie powyzej 3 tys obr i slyszalnie sie "dusil". Okazalo sie ze 5 zaworow jest nieczynnych gdyz hydrauliczne regulatory luzu zaworowego sa martwe i pospadaly z nich dzwigienki. W sumie orginalne walki pomimo licznikowych 300tys.km byly jeszcze w dobrym stanie (wytarcia ok 0.2mm) lecz pokusa nowego zwyciezyla :). Od tamtej pory silnik pieknie ciagnie. Przy moim agresywnym stylu jazdy spalanie jest wiecej niz zadowalajace poniewaz srednie spalanie mam ok 8.5 l/100km w sezonie zimowym litr wiecej. W trybie autostradowym wszystko zalezy od predkosci z jaka jedeziemy : do 100km/h - 5l, do 150km/h - 7l, Vmax- 10l. Zawsze tankuje do pelna i przeliczam wzgledem przejechanych kilometrow -wskazania FISu sa ok 0.5l. wieksze. W sumie jestem bardzo zadowolony z tego samochodu, udalo mi sie zakupic go z cena uwzgledniajaca naprawe. Przejechalem nim juz ladnych klkadziesiat tys km i nigdy mnie nie zostawil w "krzakach". Silnik ladnie ciagnie od 1000 obr/min a od 1500 obr/min idzie "pelna para". Zdazaja mu sie usterki ale co tu sie dziwic gdy auto ma juz 17 lat. Cieszy mnie bardzo karoseria ktora nie ma sladu korozjii i dobrze wyposazone wnetrze z kublami Recaro. Sa zdania ze auto jest podsterowne czego nie udaje mi sie zaobserwowac jak dotad. Zadza mi sie jezdzic na granicy przyczepnosci i zawsze auto jedzie jak po sznurku... Podsumowujac ja jestem na TAK. Nie wiem skad sie bierze fenomen 1.9TDi. Jezdzilem niejednym i zawsze cos je dreczylo i nie palilo duzo mniej niz dwu i pol litrowka. Ta V6stka wcale nie musi odstraszac kosztami tylko trzeba znalesc odpowiedni egzemplarz.
7,5
Audi A4 B5
Avant 2.5 TDI 150KM 110kW
Auto na trasie 400km spaliło 25 l przy jezdzie różnej, bo od 70km/h do 140km/h (kupiłem auto na letnich oponach i wracałem w śnieżycę lub fajna sucha autostrada na plusie temp. ) W mieście spaliło mi 9l ale to pierwsze zabawy z mocniejszym silnikiem niż do tąd miałem. ?mieszane trasy około 7.0 l przy spokojnej jeździe do 100km/h. Ogólnie jestem zadowolony, choć myślałem,ze disel w automacie spali 10l przy spokojnej jeździe. Moc silnika plus automat daje lepsze osiągnięcia, bo honda accord 2008 rok 190KM nie było dla mnie wyzwaniem. Siedziałem na ogonie od postoju przy bramce opłat na autostradzie do 140km/h. Pozdrawiam wszystkich użytkowników tego modelu.
8,6
Audi A4 B5
Avant 2.5 TDI 150KM 110kW
Najmniej spaliło 7.3l i to ze stała prędkością na autostradzie 100km/h , 6 bieg . Najwięcej pokazał przy 160km/h to już 11.6l ale do 12l nie dochodził ;) Na trasie jeszcze nie był mierzony ale jak sądzę to poniżej 7l zejdzie . Oczywiście wszystko pokazywane , mierzone przez komputerek. Silnik mam wysoki moment obrotowy dzięki czemu jest bardziej elastyczny na niższych obrotach . Mimo to że wszyscy którzy się nie znają mówią że silnik jest awaryjny to niech lepiej sie nie wypowiadają bo gdy dbasz i wymieniasz cześci na bieżąco silnik odwdzięczy się długowiecznością ;) Ten silnik jest dla tych którzy dbają i przestrzegają zasad przyzwoitego używania diesla i nie wybacza zaniedbań i błędów . Ja oczywiście polecam ten silnik i w przyszłości najprawdopodobniej będę przesiadał się do Audi nowszych modeli oczywiście z tym silnikiem ! Polecam !

Zalety

+ Skrzynia biegów + Wyciszenie + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (poważne usterki) - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Audi przeprowadzone przez Euro NCAP.
Audi A4