Szukaj

Opinie lpg Audi A4 – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze oceny instalacji LPG Audi A4

2,5
Sedan 1.8 20V 125KM 92kW
Audi A4 B5
homologacja: "PALACAR"
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 204 tys. km
użytkowana przez: 5 tys. km
Co za partacze. Co za brak kultury. pracownicy wulgarni i nie da się z nimi pogadać jak coś im nie pasuje i gaz nie chodzi jak trzeba.Poleciłem im dwóch znajomych i teraz muszę sie chować przed nimi. Nie dość że wiecznie ja miałem problemy z gazem, to spaprali u moich znajomych. Robią na najtańszych gratach jak sie okazało i wiecznie coś nie tak. Non stop błędy, falowanie...
5,0
Avant 1.8 20V 125KM 92kW
Audi A4 B5
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AG SIROCCO
przebieg: 349 tys. km
użytkowana przez: 301 tys. km
Instalacje mam 11 lat i dopiero po 10 latach sławne i wadliwe valteki zostały wymienione po przebiegu blisko 300 tys. Wcześniej już dawały oznaki zużycia (~220kk) ale postanowiłem zobaczyć kiedy wysiądą całkowicie. Do samego końca dało się jeździć, czasem "świrowały" obroty falując na biegu jałowym i podszarpywały lekko. Poza tym w instalacji wymieniono raz reduktor a raz...
4,5
Sedan 1.6 i 101KM 74kW
Audi A4 B5
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AG ZENIT
przebieg: 87 tys. km
użytkowana przez: 33 tys. km
Instalacja spisuje sie swietnie. Do tej pory musialem jedynie przyjezdzac do 10tys na zwykla kontrole i raz sie zdarzylo, ze musial byc wyczyszczony jakis gwint. Dzialo sie po prostu tak, ze na zimnym silniku nie dalo sie zmienic na gaz, jedynie od okolo 60 stopni.
3,5
Avant 1.6 i 102KM 75kW
Audi A4 B6
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 115 tys. km
użytkowana przez: 25 tys. km
Zdecydowanie nie polecam "warsztatu". Panom "mechanikom" jeszcze bardzo dużo brakuje w podejściu do klienta, a także w kwestii napraw. Jeśli ktoś ma nerwy ze stali, worek pieniędzy, nie zależy mu na czasie naprawy i może na swój samochód czekać i czekać to można rozważyć wizytę u tych partaczy. Jak dla mnie nigdy więcej, nie chcę nawet o nich słyszeć, a wszystkim znajomym...
5,0
Sedan 2.0 20V 131KM 96kW
Audi A4 B6
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 180 tys. km
użytkowana przez: 100 tys. km
Na Pb jeździłem ok 5 tys.km po zakupie, potem doszła instalacja BRC SQ P&D, na której zrobiłem właśnie 100 tys.km. Nie widzę większej różnicy w jeździe na Lpg, a na tym co było na Pb. Spalanie unormowane, nie ma problemów z przejściem na gaz, dynamika jest, moc przy przyspieszaniu i wyprzedzaniu również. Silnik nie wraca na Pb, nawet przy mocnym depnięciu i wkręceniu na...
4,5
Avant 1.8 T 163KM 120kW
Audi A4 B7
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 140 tys. km
użytkowana przez: 70 tys. km
Wybrałem BRC sequent 32, bo ma zapas do ponad 200 koni. Rok po zakupie zrobiłem chiptuning, bo silnik nie jest zbyt mocny. Przy 190 koniach teraz jest lepiej, ale przy multitronicu jak się utrzymuje długo (kilka minut) obroty powyżej 5tys to potrafi przerywać. Jak ktoś nie jeździ z pedałem w podłogę to wszystko chodzi jak igiełka.
5,0
Sedan 1.6 i 102KM 75kW
Audi A4 B6
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 220 tys. km
użytkowana przez: 45 tys. km
Instalacja BRC SQ 32 montowana przy sporym przebiegu ponad 220 tys.km, ale działa bez problemów. Auto wcześniej było kompleksowo sprawdzone, wymienione świece przewody WN itp. Jazda na LPG w niczym nie różni się od Pb, zarówno jeśli chodzi o moc, jak i dynamikę. Spalanie w granicach 10l/100km czyli bardzo niewielkie zważywszy na ceny LPG. Montaż instalacji to był strzał w 10.
5,0
Sedan 1.8 T 170KM 125kW
Audi A4 B6
homologacja: NGV "AUTOGAS" Sp. z o.o.
instalacja: AC STAG 300 - plus
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Brak jakiejkolwiek różnicy przy jeździe na gazie. Kontrolkę od gazu warto umieścić w popielniczce. Jest wtedy całkowicie niewidoczna, a zarazem szybko dostępna po otworzeniu popielniczki. Wlew gazu mieści się spokojnie obok wlewu benzyny, więc warto go tam zainstalować. Sterownik Stag 300 Plus, wtryski Hana złote, reduktor RC01 czerwony. Od 4 lat wymieniam tylko filtry....
5,0
Avant 1.6 i 102KM 75kW
Audi A4 B6
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 200
przebieg: 19 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
Witam. Silnik pracuje dobrze na gazie. Spalanie od 9 do 11 l LPG na 100 KM Jedynie szybciej trzeba zmieniać kable jak i cewki szybciej siadają spalanie oleju około 100 do 150 mg na 10 tys. Szczerze polecam może mocy mało ale odwdzięczy się nie zawodnością
4,5
Avant 1.8 T 163KM 120kW
Audi A4 B7
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 149 tys. km
użytkowana przez: 15 tys. km
Auto świeżo zagazowane. Decyzja padła na BRC Sequent 32. Silnik 1.8t według mnie bezpieczny do zagazowania. Wszystko ładnie wystrojone auto ładnie pracuje. Mam nadzieję, że nic mu się nie poprzestawia i będzie tak do końca.
Audi A4