Szukaj

Audi Q3 I SUV 1.4 TFSI 150KM 2015 Audi Q3 AUDI Q3 1.4 TFSI CoD 110 kW S tronic

98 800 PLN
Audi
Q3
2015
benzynowy
150 KM
Das WeltAuto
Opole (woj. opolskie)
Rocznik 2015
Przebieg 47 056 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 150 KM
Pojemność silnika 1 395 cm3
Skrzynia biegów manualna
Kolor inny
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Sprawdź numer VIN
Poznaj historię auta przed zakupem!

Wyposażenie tego samochodu

Elektryczne lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Ksenony, Relingi dachowe, Osobowe, ASR (kontrola trakcji), Autoalarm, Centralny zamek, Czujnik zmierzchu, Przednie i tylne czujniki parkowania, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Tempomat

Informacje o samochodzie

Wygląd zewnętrzny:
- Elektryczne lusterka boczne
- Ogrzewane lusterka zewnętrzne
- Pakiet połysk
- Reflektory ksenonowe
- Relingi dachowe
- Spryskiwacze reflektorów


Koła:
- Obręcze kół ze stopów lekkich


Wyposażenie wnętrza:
- Automatycznie przyciemniane lusterko wsteczne
- Klimatyzacja automatyczna
- Pakiet „Schowek”
- Podparcie lędźwiowe
- Podłokietnik
- Szyby termoizolacyjne
- Tapicerka materiałowa
- -


Fotele:
- Dzielona tylna kanapa
- Mocowanie ISOFIX
- Ogrzewanie siedzeń z przodu
- Ręczna regulacja wysokości foteli


Infotainment:
- Komputer pokładowy
- Przygotowanie pod telefon komórkowy
- Radio
- Radio z CD
- Sterowanie głosowe


Bezpieczeństwo i technologia:
- ABS
- ASR
- Alarm antywłamaniowy
- Boczne poduszki powietrzne
- Centralny zamek zdalnie sterowany
- Czujnik zmierzchu i deszczu
- Czujniki parkowania
- Dynamiczna regulacja zasięgu świateł
- ESP
- HHC - system wspomagania ruszania pod wzniesienia
- Immobiliser
- Interfejs elektryczny
- Komfortowy klucz
- Kurtyna powietrzna
- Pakiet „Światła”
- Poduszka powietrzna kierowcy
- Poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera
- Przednie czujniki parkowania
- Regulacja zasięgu świateł
- System kontroli ciśnienia w oponach
- System regulacji dynamiki jazdy (drive select)
- System start-stop
- Tempomat
- Tylne czujniki parkowania
- Światła do jazdy dziennej


Wyposażenie dodatkowe:
- -

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
203 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
9,2 s
Średnie spalanie
5,9 l/100 km
Długość
4 385 mm
Szerokość
1 831 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,4
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
78% 22%

Zainteresowany? Wypełnij formularz i skontaktuj się z właścicielem!

Nasze rady
felga Porsche Macan S

Duże felgi pięknie się prezentują, ale nie kupuj ich bez jazdy testowej, komfort jazdy może Cię negatywnie zaskoczyć, podobnie jak cena opon przy konieczności wymiany.

skrzynia biegów BMW X5

Niektóre bezstopniowe skrzynie biegów działają w specyficzny sposób - przed decyzją o zakupie weź auto na jazdę testową.

BMW Seria 3

Wybór auta z segmentu premium wiąże się z wyższymi kosztami nie tylko podczas zakupu, ale też w trakcie użytkowania.

Formularz kontaktowy
7,0
Audi Q3 I
SUV 1.4 TFSI 150KM 110kW
Trasa ok 1600km (1300km autostrada w predkosciach 100-150 + 300km/h trasa lekka w predkosciach 70-100km/h) = 120litrow benzynki 95, co w przeliczeniu dalo rowne 7,5l/100km (Dane z dystrybutora). Kiedy jechalem Po drodze krajowej w predkosciach 80-110km/h spalanie spadalo troszke ponizej 6l/100km. Natomiast jazda Po niemieckiej autobahnie (teren falowany) w predkosciach 130-160km/h I zaladowany samochodzie Po dach wyszlo 8,4l/100km. Powiem szczerze, ze szukalem rodzinnego TDI w kombi do kupienia ale ten 1,4 TSI 150KM chyba ostatecznie przekonal Mnie do zakupu benzynki
6,7
Audi Q3 I
SUV 1.4 TFSI 150KM 110kW
Samochód dość drogi w zakupie, choć w swojej klasie z pewnością rozsądny wybór. Za wersję wg. cennika wartą ok. 140 tys. zapłaciliśmy ok. 120 bo była promocja na wyposażenie - 20 tys. gratis i pakiet chyba za 9200 zamiast za 19 tys. czy jakoś tak. Wyszło bardzo rozsądnie. Mała utrata wartości, koszty to tylko paliwo i to jak na kanciatego benzyniaka w bardzo rozsądnej ilości. Średnio z całej eksploatacji 40/20/40 (miasto/szosa/autostrada) wyszło 7,2. Ważne: jeśli ktoś dużo jeździ autostradami i nie satysfakcjonuje go 130 - 140 km/h niech kupi diesla - ten motorek zestrojony jest wybitnie do miasta, gdzie nie przekracza 8l/100km nawet przy pojedyńczych przelotach poniżej 1 km. Na drogach krajowych, przy jeździe 70/110 (zab/niezab) spala ok. 5,6 - 6. Autostrada - jest dość oszczędny do 130 - przy 130 pali ok. 7,2 a przy 140 - ok. 8, co jak na benzynę turbo, kanciatą sylwetkę i sporą masę, moim zdaniem jest bardzo ok. Ale powyżej - trzeba uważać, bo przybywa ponad 1l (potem sporo ponad) na każde 10 km/h. Przy pedale w podłodze - co daje ok. 220 km/h - bak wystarcza na niewiele ponad 200 km (21-25l/100km) i to zdecydowanie zmniejsza radość z szybkiej jazdy. Przeglądy co 30 tys, wypadł akurat w Niemczech, koszt 500? to całkiem rozsądnie.
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Audi przeprowadzone przez Euro NCAP.
Audi Q3