Szukaj

BMW Seria 3 G20-G21 2024 BMW Seria 3 318i M Sport nowy model po lifcie,...

180 684 PLN
BMW
Seria 3
2024
benzynowy
156 KM
+48
Warszawa (woj. mazowieckie)
Rocznik 2024
Przebieg 1 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 156 KM
Pojemność silnika 1 998 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia sedan
Kolor Biały
Rodzaj napędu tylny
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Asystent parkowania, Czujnik deszczu, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Podgrzewane tylne siedzenia, Skórzana kierownica, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, Gniazdo USB, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Alufelgi, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Tempomat

Informacje o samochodzie

Car Lease Polska - lider na rynku sprzedaży samochodów, leasingu i wynajmu długoterminowego

BMW 318i M Sport

Cena Car Lease Polska: 180 685 zł brutto

───────────────────────────────────────────────────────────────────────────

SKONTAKTUJ SIĘ Z NASZYM DORADCĄ -

[ZADZWOŃ]

LEASING OPERACYJNY - przykładowa kalkulacja

Wpłata własna: 25% (36 724,50 zł netto)

Okres leasingu: 48 miesięcy

Wykup : 40% (58 759,20 zł netto)

Rata miesięczna: 1 876 zł netto miesięcznie

───────────────────────────────────────────────────────────────────────────

Wyposażenie pojazdu

Kolor lakieru: Biel alpejska

Tapicerka: Alcantara Black / Sensatec materiałowo-­skórzana z kontrastowym obszyciem

2PA Śruby zabezpieczające

2TE Automatyczna skrzynia biegów z łopatkami

2VB System monitorowania ciśnienia opon

2VC Zestaw naprawczy do opon

302 System alarmowy

428 Trójkąt ostrzegawczy / apteczka / gaśnica

430 Pakiet dodatkowych funkcji lusterek

431 Lusterko wsteczne przyciemniane automatycznie

465 System załadunkowy

493 Pakiet dodatkowych schowków

508 Czujniki parkowania z przodu i tyłu

534 Klimatyzacja automatyczna

544 Regulator prędkości z funkcją hamowania

5DA Funkcja dezaktywacji poduszki powietrznej

5DC Składane zagłówki tylne

654 Radio cyfrowe DAB+

6AE Teleserwis

6AF Połączenie alarmowe

6AK Usługi ConnectedDrive

6C3 Pakiet Connected Professional

6U2 BMW Live Cockpit Plus z systemem nawigacyjnym

6WC Wyświetlacz panoramiczny

760 Obramowania M Shadowline czarne na wysoki połysk

320 Rezygnacja z emblematu modelu

337 Pakiet sportowy M

1R3 18" aluminiowe obręcze M Double-spoke 848 Bicolor

2VL Zmienny, sportowy układ kierowniczy

481 Sportowe fotele przednie

491 Elektryczna regulacja szerokości oparcia kierowcy

4LN Listwy ozdobne M Aluminium Rhombicle Anthracite

704 Zawieszenie sportowe M

710 Kierownica sportowa M, skórzana

715 Pakiet aerodynamiczny M

775 Podsufitka M Anthracite

494 Ogrzewanie foteli przednich

───────────────────────────────────────────────────────────────────────────

Cena sprzedaży obowiązuje tylko i wyłącznie wtedy gdy Kupujący sfinansuje zakup za pomocą leasingu operacyjnego/konsumenckiego lub wynajmu długoterminowego przedstawionego przez Car Lease Polska.

Niniejsze ogłoszenie nie stanowi oferty w myśl art. 66 § 1 Kodeksu Cywilnego, a jedynie zaproszenie do zawarcia umowy.

Przedstawione zdjęcia w ogłoszeniu mają charakter poglądowy.

44FOX-ID: 561

4,7
~Adam
BMW Seria 3 G20-G21
Limuzyna 2.0 318i 156KM 115kW
Jeżeli ktoś kupuje BMW z silnikiem 318i i później narzeka na dynamikę jazdy to po prosty wiadomo, że nie stać go na wersję typowo sportową. Każdy wie, że to najsłabsza jednostka silnikowa i na torze nie pojeździ. Żona jeździ od 2 miesięcy i muszę powiedzieć, że wrażenia są bardzo dobre. Wybór nie wynikał z przywiązania do marki a były brane pod uwagę: BMW, Mercedes i Audi. Trójka była bezkonkurencyjna. Kupcie sobie "Panowie Mistrzowie...
3,6
~Krzysztof
BMW Seria 3 G20-G21
Touring 2.0 330e 292KM 215kW
Jest to moje już trzecie na przełomie 10 lat auto służbowe tej marki. wymogi koncernowe zmusiły do zakupu hybrydy typu plug-in,żeby cyferki dotyczące emisji C02 w g/km się zgadzały. auto użytkuje od zerowego stanu licznika-wyjechałem nim z salonu. zaczną od zewnętrza i karoserii. po 8 latach bmw w białym kolorze,skusiłem się na czarną barwę i tutaj totalna porażka. lakier regularnie wymaga gruntownego mycia,a już po 2 miesiącach wyszły...
4,7
~Maxim
BMW Seria 3 G20-G21
Touring M 3.0 340i 374KM 275kW
Nie warto wsiadać do tego auta jeśli nie zamierza się go kupić, kto raz pojedzie M340i Touring nie będzie chciał 4 cylindrów, mocy nie brakuje w zasadzie w żadnej sytuacji (jak komuś mało to można niewielkim kosztem spokojnie zrobić ok. 450 KM i 600 Nm). Polecam wersję bez oznaczeń modelowych i w stonowanym kolorze, dla 95% kierowców wygląda jak zwykły diesel 190 KM, co czyni z niego świetnego sleepera. Autem przejchałem ponad 50 tys km w...

Zalety

+ Bezawaryjność (drobiazgi) + Karoseria + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Widoczność - Stosunek jakość/cena
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli BMW przeprowadzone przez Euro NCAP.
BMW Seria 3