Szukaj

BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna 528i 245KM 2012 BMW Seria 5 BMW 528i X-Drive Salon Polska Bogate Wyposazenie 2.0 Benzyna

43 800 PLN
BMW
Seria 5
2012
benzynowy
245 KM
+48
Józefów (woj. mazowieckie)
Rocznik 2012
Przebieg 259 000 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 245 KM
Pojemność silnika 2 000 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia sedan
Kolor szary
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Czujnik deszczu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Podgrzewane przednie siedzenia, Podgrzewane tylne siedzenia, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Skórzana kierownica, Bluetooth, Gniazdo USB, Radio fabryczne, Bezkluczykowy dostęp, Łopatki zmiany biegów

Informacje o samochodzie

BMW Seria 5 BMW 528i X-Drive Salon Polska Bogate Wyposazenie 2.0 Benzyna

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
246 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
6,5 s
Średnie spalanie
7,0 l/100 km
Długość
4 889 mm
Szerokość
1 860 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,3
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
90% 10%
12,5
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 528i 245KM 180kW
Auto bardzo dobrze prowadzące się i przede wszystkim świetnie wyglądające. Na dobrej feldze i m pakiecie zwraca uwagę. Łatwy dostęp do części na portalach aukcyjnych dzięki czemu można łatwo doposażyć auto lub naprawić drobne usterki. W dobrej konfi jest praktycznie wszystko co się zamarzy bez sięgania po najnowszy model. Naprawa i serwis na oryginalnych częściach wychodzi drogo, ale to już uroki BMW. Silnik zbiera się przyzwoicie. Po podkręceniu do 280-300 km zaczyna jechać jak trzeba. Bardzo wysokie spalanie w mieście na krótkich odcinkach (odcinek 5-7 km średnio 14-16 l). W trasie nie najgorzej 8,5-10 l (przy jeździe bez ścigania się). Po chip tuningu dobry substytut dla osób, które nie chcą płacić za utrzymanie 535i. Dźwięk silnika mało atrakcyjny. Do wymiany napęd pompy i rozrząd średnio między 60-100 tyś km spowodowany pierwotnie niewłaściwym użytkowaniem. Zazwyczaj 1 właściciel odpuszcza interwał wymiany oleju (BMW wymienia olej między 20, a 30 tyś km) i pałuje auto na zimnym, co zabija ten silnik. Olej 5W40 lub 5W50 (polecam Motul, Liqui Moly albo Mobil 1.), a nie żadne 5W30! Wymiana oleju co 10 tyś i silnik długo pojeździ. Inaczej z dużym prawdopodobieństwem dołączycie do grona zdziwionych, że im się silnik w 28i zatarł.
Dodane 6 lat temu
12,6
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 528i 245KM 180kW
W trasie jadąc drogą krajową można zejść poniżej 6 . Na autostradzie zazwyczaj to jest takie 8.5 do 9 . W mieście 12.5 do 14 jeżdżąc normalnie. Jeżdżąc mocniej po mieście 20 też spali. Silnik stworzony z myślą o długich trasach. Przynajmniej dobrze się zbiera z dołu i nie zamula.
Dodane 10 miesięcy temu
12,2
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 528i 245KM 180kW
Auto jest oszczędne z tym silnikiem na długich trasach obwodnica autostrada itp w mieście ciężko zejść poniżej 11, w mieście dużym takim jak Warszawa spalanie waha się od 12.5 do 15.5 gdzie jedziemy normalnie bez jakiegoś deptania w trasie za to bez spinania schodzimy do 7-8 na sto jadąc oszczędnie w trybie Eco 5.5-6 udało się zrobić
Dodane 7 lat temu

Zalety

+ Skrzynia biegów + Układ jezdny + Ergonomia

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Bezawaryjność (poważne usterki) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli BMW przeprowadzone przez Euro NCAP.
BMW Seria 5

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów