Szukaj

Najnowsze oceny instalacji LPG BMW Seria 5

2,8
Sedan 523 i 177KM 130kW
BMW Seria 5 E60
homologacja: "ELPIGAZ" G. Jarzyński i Spółka Sp.J.
instalacja: ELPIGAZ STELLA
przebieg: 4 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Zaczęło się od regeneracji wtrysków, po regeneracji właściciel warsztatu stwierdził że wtryski są do niczego mimo że wytrzymały 50000 km, założył landirenzo, check zapalał się nadal i jeżdziłem codziennie na rzekomą regulację wtrysków, po których silnik chodził jak traktor i szarpał jak by chciał wyskoczyć z pod maski a na benzynie wszystko było ok, silnik ma przebieg...
5,0
Sedan 528i 193KM 142kW
BMW Seria 5 E39
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 340 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
Instalacja BRC SQ P&D montowana przy przebiegu ponad 270 tys,km. Silnik przed montażem przeszedł remont. Instalacja pracuje od momentu montażu bez zarzutu. Moc została jak była, auto wcale nie straciło na dynamice. Spalanie w granicach 10-12l/100km w zależności od warunków.
4,5
Sedan 530i 24V 231KM 170kW
BMW Seria 5 E39
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 226 tys. km
użytkowana przez: 39 tys. km
Mam zamontowaną instalację BRC P&D. O instalacji mogę powiedzieć jedynie tyle, że bardzo ładnie sobie radzi z tym silnikiem. Została idealnie dobra do mocy, ma jeszcze spory zapas i jest otwarta na wgranie mapy. Silnik pomimo swoich lat i przebiegu, bardzo ładnie pracuje. Koszta jazdy kolosalnie się zmniejszyły.
4,5
Sedan 523 i 177KM 130kW
BMW Seria 5 E60
homologacja: AGS POLSKA S.J.
instalacja: PRINS VSI
przebieg: 66 tys. km
użytkowana przez: 150 tys. km
Gaz bardzo dobrej marki jak również wtryskiwacze przejechane już jednak sporo kilometrów, główny minus olej pali na potęgę (nie do zaakceptowania) różnicy żadnej, włącza się naprawdę zaskakująco szybko.
5,0
Touring 540 i 286KM 210kW
BMW Seria 5 E39
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 365 tys. km
użytkowana przez: 1 tys. km
Witam, instalacja BRC świeżo zamontowana w moim aucie bmw 540 v8 przez ekipe z miasta Łask firma Gomar LPG, sprawuje się świetnie, nie odczułem jakiegokolwiek spadku na mocy, sam system instalacji świetnie i dyskretnie zamontowany, teraz moge jeździć V-ósemką i powiedzieć, że jazda tym autem naprawde jest ekonomiczna ;] Pełen profesjonalizm, pozdrawiam serdecznie ;]
4,5
Sedan 530 i 258KM 190kW
BMW Seria 5 E60
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 183 tys. km
użytkowana przez: 72 tys. km
Do dużych silników moim zdaniem tylko i wyłącznie BRC Sequent P&D, u mnie z 3 litrowym silnikiem w BMW radzi sobie znakomicie. Oszczędności z jazdy są rewelacyjne auto świetnie chodzi. Nieodczuwalne spadki mocy a do tego bardzo trwała instalacja.
5,0
Sedan 528i 193KM 142kW
BMW Seria 5 E39
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AG Centrum Zenit PRO
przebieg: 210 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Becia ma drugie życie na gazie. Podaję zgodnie z homologacją: sterownik Zenit pro z agcentrum, wtryskiwacze hercules, reduktor gold, przewody thunderfllex, zbiornik stako 60/630. Jazda jest bardzo poprawna, bezproblemowa. Serwisuję zgodnie z kartą gwarancyjną. Regularnie wymieniam filtry. Jest to bardzo dobra instalacja.
4,5
Touring 523 i 170KM 125kW
BMW Seria 5 E39
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 300
przebieg: 173 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
Sama instalacja odżyła po serwisie u prawdziwych profesjonalistów z Poznania. ZDECYDOWANIE PRZESTRZEGAM przed montowaniem gazu w Warsztacie STAG AUTO SEWRIS Baranowski z Wolsztyna. Jakość beznadziejna, same problemy, o mapie i jej ustawieniach przy LPG nie wiedzą nic ! Samochód z ich instalacją działał tragicznie ! Nie wystawiają faktury na cała kwotę, kombinują z podatkiem...
3,3
Touring 520 i 150KM 110kW
BMW Seria 5 E39
homologacja: LPGTECH Sp. z o.o. (od 06.2013)
instalacja: PRINS VSI
przebieg: 193 tys. km
użytkowana przez: 3 tys. km
Niestety instalacja gazowa została źle zamontowana już w Niemczech. Zastanawiam się nad jej usunięciem. Choć instalacja jest rewelacyjna bo gdy działa dobrze to nie ma różnicy w mocy między pb a lpg. Problem to przerywanie na niskich obrotach i przy wyższym obciążeniu klimą. Strzela z rury. Niestety turas robił i spie.... Polecam w Sopocie Auto system. Oni się znają na...
3,3
Touring 520 i 150KM 110kW
BMW Seria 5 E39
homologacja: LPGTECH Sp. z o.o. (od 06.2013)
instalacja: PRINS VSI
przebieg: 193 tys. km
użytkowana przez: 3 tys. km
Niestety instalacja gazowa została źle zamontowana już w Niemczech. Zastanawiam się nad jej usunięciem. Choć instalacja jest rewelacyjna bo gdy działa dobrze to nie ma różnicy w mocy między pb a lpg. Problem to przerywanie na niskich obrotach i przy wyższym obciążeniu klimą. Strzela z rury. Niestety turas robił i spie....
BMW Seria 5