Szukaj

BMW Seria 5 E39 Sedan 3.0 530d 193KM 2001 BMW Seria 5 BMW SERIA 5 IV (E39) 530

14 500 PLN
BMW
Seria 5
2001
diesel
193 KM
+48
Tychy (woj. śląskie)
Rocznik 2001
Przebieg 250 000 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 193 KM
Pojemność silnika 3 000 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia sedan
Kolor Srebrny
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5

Informacje o samochodzie

120 6 X AIRBAG,MOŻLIWA ZAMIANA

Możliwość zakupu z 3-miesięczną lub 12-miesięczną gwarancją VIP GWARANT, która obejmuje:

- wszystkie usterki techniczne (związane z gwarancją) wynikłe po nabyciu pojazdu,

- jednostkę napędową - silnik,

- skrzynię biegów manualną

- skrzynię biegów automatyczną,

- przednie i tylne zawieszenie - amortyzatory, sprężyny itp.

- mechanizmy różnicowe,

- paski rozrządu,

- wały pędne,

- obudowy - skrzyni biegów, silników, mostów, miski olejowej itd.

- diagnostykę komputerową,

- naprawa i wszystkie części w okresie gwarancji usuwane będą bezpłatnie.

- na czas naprawy, gwarantujemy nowe auto zastępcze,

Auto w dobrym stanie technicznym

Zadbane w środku i na zewnątrz

Silnik suchy bez wycieków

44FOX-ID: 5786

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
225 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
8,0 s
Średnie spalanie
8,3 l/100 km
Długość
4 775 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,5
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
95% 5%
7,8
BMW Seria 5 E39
Sedan 3.0 530d 193KM 142kW
BWM e39 530d 2002.10. Samochod kupił mój brat w 2013 roku. Wszystko wymieniane na bieżąco, ceny na prawdę nie powalają. Przez dwa lata jedyne co, naprawiana była pompa wysokiego ciśnienia, koszt 700zł, ale można powiedzieć, że było to zaplanowane, bo gość od kórego kupił auto od razu mu o tym powiedział, że niedlugo do naprawy. Oleje wymieniane co roku (z filtrem powietrza i olejku koszt około 350zł), w skrzyni olej wymieniony w tamtym roku i najprawdopodobniej będzię już na nim jeździł do końca swojego żywota (koszt 400zł). Auto ma przebieg 234.000km, ale jestem świadomy, że zapewne ma koło 400.000km i sprawuje się świetnie. zero problemów z silnikiem, skrzynia chodzi równo, bez szarpnięć. Jeżeli chodzi o spalanie: w lutym trasa Wołomin - Zakopane / Zakopane - Wołomin średnie spalanie 7,8l (sprawdzone, bo zalewałem pod korek raz, potem drugi raz i jak dojechałem to znowu zalałem, żeby zobaczyć ile spalił z drugiego baku). Jechaliśmy w 4 osoby, z zapakowanym bagażnikiem full, bo zamykaliśmy go we dwóch "z zamachem". Prędkości od 100-160km/h, no i z 1,5h staliśmy w korku jak jechaliśmy (kohana zakopianka). Do kobiety mam trase około 27/28km na tempomacie 90km/h spalanie 6l/100km, więc jak na takie auto mega. W mieście około 30.00osób spalanie koło 8l/100km. Ogólnie jeżdzę spokojnie, ale lubię też z kimśod świateł się złapać.
8,3
BMW Seria 5 E39
Sedan 3.0 530d 193KM 142kW
Jazda dynamiczna ale nie rajdowa. Korzystając z momentu obrotowego i płynnej jazdy bez problemu można mieścić się w widełkach podanych przez producenta. Przede wszystkim wysokiej jakości filtry, oleje i dobre paliwo musi być zagwarantowane. Skrzynia automatyczna powoduje jednak uczucie opóźnienia w reakcji na gaz jak i lekkie marnowanie mocy co daje w zamian płynną jazdę. Należy umieć jeździć z takimi skrzyniami biegów i samemu decydować kiedy skrzynia powinna zmienić bieg czy zapiąć/rozpiąć lock-up. Minimalne spalanie jakie udało mi się nim osiągnąć to 6.2 na trasie (nie autostradzie) 400km. Myślę, że jest to miarodajny wynik. Pozdrawiam
7,5
BMW Seria 5 E39
Sedan 3.0 530d 193KM 142kW
Auto po chipie na ok. 220KM. W mieście pali zazwyczaj 10-11L z butem. Jeżdżę w większości poza miastem na długie trasy i właśnie do tego ten samochód jest stworzony! Najniżej udało mi się zejść do 5.0L wyprzedzając co szło, ale przy małym ruchu, przy rozsądnych prędkościach tj. do 120 km/h. Właściwości toczne - bajka. To auto kocha luz i nikt mi nie wmówi że nie. Jadąc w 4-5 osób nie "na kropelkę" 6-6.5L. Trójki do wyprzedzania raczej nie używam bo nie ma takiej potrzeby. Przykładowo trasa Warszawa Kraków, 5 osób, trochę korków gdzie luźniej to do 180 km/h spalanie 6.4L. Utrzymując prędkość 140 wyniki są bardzo dobre, a powyżej 160 zaczyna swoje palić ;)

Zalety

+ Silnik + Całokształt + Wyciszenie

Wady

- Karoseria - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Bezawaryjność (drobiazgi)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli BMW przeprowadzone przez Euro NCAP.
BMW Seria 5