Szukaj

Citroen C4 II Hatchback 5d 1.6 HDi 92KM 2011 Citroen C4 II - 2011r - 1.6hdi

21 900 PLN
Citroen
C4
2011
diesel
92 KM
+48
GŁOGÓW (woj. dolnośląskie)
Rocznik 2011
Przebieg 285 000 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 92 KM
Pojemność silnika 1 560 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Czarny
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Gniazdo AUX, Radio fabryczne, Centralny zamek, Komputer pokładowy, Tempomat

Informacje o samochodzie

Sprzedam Citroena C4 z 2011roku - II generacja o oznaczeniu B7

Bardzo dobra i bezawaryjna jednostka 1.6 eHDI o mocy 92 koni. Skrzynia manual 5 biegowa. Wersja fabrycznie bez koła dwumasowego. Bardzo dobry i oszczedny silnik, charakteryzuje się wysoką kulturą pracy i niskim spalaniem. Samochód świetnie się prezentuje. Nadowzie ładne i ponadczasowe.

Praktyczne 5 drzwiowe nadwozie - bogate wyposażenie. IDealny pojazd na codzienne dojazdy jak i dalsze wypady.

Bogate wyposażenie auta - sprawdzi się na co dzień. Samochód ma wszsytko czego potrzeba do codziennej eksploatacji.

Ważne badania techniczne i wieżo wykupione ubezpieczenie na rok czasu.

Możliwe zostawienie swojego auta w rozliczeniu. Kupujący zwolniony z opłąty skarbowej 2%PCC

Identyfikator:AKL182CMK

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
180 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
12,9 s
Średnie spalanie
4,0 l/100 km
Długość
4 329 mm
Szerokość
1 789 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,5
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
92% 8%
4,8
Citroen C4 II
Hatchback 5d 1.6 HDi 92KM 68kW
Ekonomia - to słowo skłoniło mnie do zakupi tego auta i mimo upływu lat i kilometrów jest główna zaleta tego auta. W trasie auto spala od 3,6l przy prędkościach do 90km/h do 7l przy pełnym załadunki i prędkościach autostradowych rzędu 160 i więcej. Przy 140km/h na tempomacie spalanie ok 6,2l wlecie i 6,5l w zimie. Średnie spalanie w mieście przy dużych korkach max 7l. Zwykle okolice 6,5l powinno wystarczyć. W mieście ten silnik jest super oszczędny niestety na autostradzie przy prędkościach 140 i więcej zaczyna palić jak 2.0 hdi niestety nie jest to demon prędkości ale do normalnej eksploatacji wystarcza.
5,0
Citroen C4 II
Hatchback 5d 1.6 HDi 92KM 68kW
W trasie trzymając 100kmh ok 4 litrów Teren niezabudowany mały ruch,bez ekspresów i autostrad , prędkości 60-90 około 3.6 - 3.8 litra. Przy ostrej szarży, bez jakiegokolwiek pilnowania spalania, nigdy nie miałem powyżej 7 litrów. Jadąc cały czas 65 kmh bez zatrzymań itp. można zejść poniżej 3 litrów chociaż to nie na moją cierpliwość. Tempomat za bardzo do eko jazdy się nie przydaje ale to raczej oczywiste. Przyjemność kończy się przy około 135 kmh bo wyżej jest już głośno i pali 6.5 litra. Wychodzi tutaj brak 6tego biegu. Niemniej jednak pomimo tylko 92 koni nieźle zbiera się nawet ze 140. Wszystkie wyniki w lecie przy włączonej klimie na mniej więcej 40%. Jak na diesla bardzo kulturalny chociaż wiadomo że benzyna na tym polu jest nie do pobicia. Wnętrze na prawdę dobrze wyciszone. Ogólnie 8/10
4,8
Liczba komentarzy: 1
Citroen C4 II
Hatchback 5d 1.6 HDi 92KM 68kW
Pisalem juz o moim aucie w zeszlym roku, czas na uzupelnienie. Nie da sie ukryc - uwielbiam to auto! Dobrze wyciszone, wykonane odpowienio do moich oczekiwan i oszczedne. Dobre materialy, miekka deska, podlokietniki, nic nie skrzypi. Czasem na wiekszch dziurach cos tam slychac, bez tragedii. Zrobilem moim C4 34.000km bez najmniejszej awarii, obecnie mam na liczniku 47.000km, jedze srednio 2.500km miesiecznie. Kupielem roczne auto bezposrednio od Citroena, dostalem dwuletnia gwarancje, ktora mam do lipca. Jedyne, co bym zmienil, to na nieco mocniejszy silnik - ten 115KM. Ale! W jedna lub dwie osoby w zupelnosci wystarcza, da sie wyprzedzac, dzieki sporej ilosci Nm, a na 3 biegu jedzie 110. :D Z tempomatem mozna komfortowo dotrzec do celu, automatyczna klima chlodzi, muzyka leci, zyc nie umierac. Nigdy nie mialem wiekszego sredniego spalania niz 5,8 litra, a byla to jazda w 80% autostrada 140-150 w dwie osoby z bagazami. Jak jade na narty nie po autostradach, tak 100-120, to mam spalanie 4,5! Gdybym jechal 80-90, to okolo 4 litry na 100. To auto jest po prostu genialne i nietuzinkowe, nie to co Octavia itp. Jesli ktos lubi produkty dla mas - to auto nie dla niego, niech lepiej jezdzi Skoda, albo VW. Mam tempomat, kierownice multifunkcyjna, klimatyzacje automatyczna, czujniki parkowania, pelna elektryke, bluetooth i wiele innych, a to wszystko w przeliczeniu na zlotowki okolo 52.000zl. Do Golfa z takim wyposazeniem musialbym dolozyc 3.500-4.000 Euro. Za przeglady place okolo 320 Euro co 20.000km, nie jest zle! Sczerze myslalem, ze bedzie gorzej, ale ja na prawde nie mam sie do czego przyczepic! Pozdrawiam serdecznie i polecam przestawic myslnie, jakoby auta francuskie byly gorsze! Prosze wybaczyc za brak polskich znakow, ewentualnie za skladnie zdan, ale od 2,5 roku mieszkam w Bawarii i nie mam polskiej klawiatury...

Zalety

+ Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) + Silnik + Stosunek jakość/cena

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Skrzynia biegów - Bezawaryjność (drobiazgi)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Citroen przeprowadzone przez Euro NCAP.
Citroen C4