Szukaj

Ford Ranger V Podwójna kabina Facelifting 2019 2.0 EcoBlue 170KM 2020 Ford Ranger 2.0 EcoBlue, 1. Właściciel

107 999 PLN
Ford
Ranger
2020
diesel
170 KM
+48
Kraków (woj. małopolskie)
Rocznik 2020
Przebieg 140 130 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 170 KM
Pojemność silnika 1 996 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia terenowy
Kolor brązowy metalik
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, ABS, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszka powietrzna kierowcy, ESP (stabilizacja toru jazdy), Poduszki boczne przednie, Isofix, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Podgrzewana przednia szyba, Elektryczne szyby tylne, Wielofunkcyjna kierownica, Elektryczne szyby przednie, Podgrzewane przednie siedzenia, Przyciemniane szyby, Wspomaganie kierownicy, Elektrycznie ustawiane lusterka, Bluetooth, MP3, Gniazdo SD, CD, Gniazdo USB, System Start-Stop, Hak, Ogranicznik prędkości, Tempomat, Komputer pokładowy, Otwieranie pilotem

Informacje o samochodzie

Ford Ranger 2.0 EcoBlue, 1. Właściciel

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Średnie spalanie
9,2 l/100 km
Długość
5 359 mm
Szerokość
1 977 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,2
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
81% 19%
4,0
~Bartek
Ford Ranger V
Podwójna kabina Facelifting 2019 2.0 EcoBlue 213KM 157kW
Ponieważ jest to auto służbowe a ja nie zdecydowałbym się kupić pickupa osobiscie, postaram się być obiektywny w ocenie funkcjonalności. Ogólnie auto sprawia pozytywne wrażenie, szczególnie silnik. Spalanie na poziomie średnio 9,4l/100km przy tak ciężkim aucie jest zaskakująco niskie. Nie posiadam rolety co jeszcze zwiększa spalanie. Głównie jednak jeżdżę na pusto, lub z lekkim ładunkiem. Muszę przyznać, że dopiero po załadowaniu ok 500kg auto...
4,6
~SAR37
Ford Ranger V
Podwójna kabina Facelifting 2019 2.0 EcoBlue 213KM 157kW
Moja wersja to Limited. Jeden z lepiej prowadzących się pickup-ów w swoim rozmiarze! Auto zwyczajnie płynie po drodze i pozwala cieszyć się jazdą nawet z prędkościami 140+ km/h. W terenie również daje radę, ale nie używałem go w ciężkim offie. Dobrze wyciszona i obszerna kabina pozwala ma komfortową podróż nawet na długich odcinkach. Duży plus za elastyczny zespół napędowy silnik-skrzynia automatyczna oraz minimalizm elektronicznych...
3,4
~Lukasz P.
Ford Ranger V
Podwójna kabina Facelifting 3.2 Duratorq TDCI 200KM 147kW
Samochód, który nie polecam. Odradzam. Samochód 50% stoi na serwisie a nie jezdzi i zarabia. Samochód kupiony w salonie jako nowy w wersji Wildtrack, pomaranczowy kolor (Czekalem na niego pol roku). Wyglada pieknie ale nie jezdzi. Samochód szanowany uzywany 99% na autosradzie gdzie poruszam sie z predkosci 140km/h. Samochod nie upalany w terenie nie pilowany. Normalna zwykla jazda. Wygodny, lecz niestety ciagle usterki nie pozostawiaja mi...

Zalety

+ Układ jezdny + Widoczność + Ergonomia

Wady

- Stosunek jakość/cena - Karoseria - Wentylacja i ogrzewanie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Ford przeprowadzone przez Euro NCAP.
Ford Ranger