Szukaj

Honda Civic XII Hatchback 2.0 i-MMD 184KM 2025 Honda Civic e:HEV 2.0 Hybryda 184KM Advance Lift*dostępne inne kolory*Raba

161 400 PLN
Honda
Civic
2025
hybrydowy
184 KM
Rocznik 2025
Przebieg 5 km
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 184 KM
Pojemność silnika 2 000 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia hatchback
Kolor niebieski
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Asystent pasa ruchu, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Czujnik deszczu, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kamera cofania, Czujniki parkowania tylne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Wielofunkcyjna kierownica, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Tapicerka skórzana, Wspomaganie kierownicy, Gniazdo USB, Bluetooth, Radio fabryczne, Ogranicznik prędkości, Tempomat aktywny

Informacje o samochodzie

Honda Civic e:HEV 2.0 Hybryda 184KM Advance Lift*dostępne inne kolory*Raba

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
180 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
7,8 s
Średnie spalanie
4,0 l/100 km
Długość
4 551 mm
Szerokość
1 802 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,5
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
73% 27%
7,0
Honda Civic XII
Hatchback 2.0 i-MMD 184KM 135kW
Auto jeździ bardzo dobrze jak na hybrydę. Ma tą zaletę, że agregat to nie malutki 3 cylindrowy silnik do kosiarki, ale prawowite 2 litry wolnossącego honorowego silnika. Jeśli chodzi o spalanie to przy normalnej jeździe oscyluje w granicach 5-6 litrów, w mieście albo na podmiejskich drogach przy spokojnym używaniu gazu spada nawet poniżej 5 litrów. Gorzej zaczyna się dziać, kiedy zaczynamy wykorzystywać pełne możliwości silnika i układu jezdnego. Granica 9-10 litrów jest spokojnie do osiągnięcia przy mocnej jeździe na autostradzie albo przy agresywnym deptaniu w trybie sport i wyrywaniu z zakrętów na górskiej krętej drodze. Zasadniczo przy bardzo mocnej jeździe paliwo skończy się po 350-400 kilometrach. Przy spokojnej jeździe jest szansa na przejechanie ok 600 km. Hybryda to dobre auto na miasto, fantastyczny moment plus zaletą startu z baterii sprawiają, że auto mocno wyrywa do przodu i jest dużo szybsze niż mogłoby się wydawać. Niestety przy jeździe na szybkich drogach lub przy mocnym temperamencie kierowcy oszczędności są symboliczne i wtedy warto się zastanowić czy w ogóle rozważać taki zakup. Ogromnym minusem tego modelu jest bardzo mały bagażnik, który niestety wynika z układu baterii.
Dodane 1 miesiąc temu
7,0
Honda Civic XII
Hatchback 2.0 i-MMD 184KM 135kW
Auto jeździ bardzo dobrze jak na hybrydę. Ma tą zaletę, że agregat to nie malutki 3 cylindrowy silnik do kosiarki, ale prawowite 2 litry wolnossącego honorowego silnika. Jeśli chodzi o spalanie to przy normalnej jeździe oscyluje w granicach 5-6 litrów, w mieście albo na podmiejskich drogach przy spokojnym używaniu gazu spada nawet poniżej 5 litrów. Gorzej zaczyna się dziać, kiedy zaczynamy wykorzystywać pełne możliwości silnika i układu jezdnego. Granica 9-10 litrów jest spokojnie do osiągnięcia przy mocnej jeździe na autostradzie albo przy agresywnym deptaniu w trybie sport i wyrywaniu z zakrętów na górskiej krętej drodze. Zasadniczo przy bardzo mocnej jeździe paliwo skończy się po 350-400 kilometrach. Przy spokojnej jeździe jest szansa na przejechanie ok 600 km. Hybryda to dobre auto na miasto, fantastyczny moment plus zaletą startu z baterii sprawiają, że auto mocno wyrywa do przodu i jest dużo szybsze niż mogłoby się wydawać. Niestety przy jeździe na szybkich drogach lub przy mocnym temperamencie kierowcy oszczędności są symboliczne i wtedy warto się zastanowić czy w ogóle rozważać taki zakup. Ogromnym minusem tego modelu jest bardzo mały bagażnik, który niestety wynika z układu baterii.
Dodane 1 miesiąc temu
4,2
Liczba komentarzy: 2
Honda Civic XII
Hatchback 2.0 i-MMD 184KM 135kW
Prowadze szcegółowe statystyki. Aktualny przebieg: 4600km. Udział trasy 42%. Pozostały dystans to wyłacznie miasto (Warszawa) - głównie dojazdy do pracy. Cały dystans przypada na okres zimowy. W większości tego dystansu to temperatury około 0C. Do momentu gdy nie zostanie wymieniony olej z pierwszego montażu nie wykorzystuje pełnej mocy napędu. Sednie minimalne spalanie mierzone na tankowaniu to 4.3L, maksymalne 4.9L. Średnie z całego dystansu 4.5L. Zgodnosc komputera pokładowego z obliczenieami z tankowania jest 1 do 1.
Dodane 2 lata temu

Zalety

+ Układ jezdny + Skrzynia biegów + Widoczność

Wady

- Całokształt - Stosunek jakość/cena - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Honda przeprowadzone przez Euro NCAP.
Honda Civic

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów