Szukaj

Hyundai Elantra VII Sedan 1.6 MPI 123KM 2024 Hyundai Elantra NOWY 2024 1.6MPI 123KM Smart Tech

111 600 PLN
Hyundai
Elantra
2024
benzynowy
123 KM
+48
Inowrocław (woj. kujawsko-pomorskie)
Rocznik 2024
Przebieg 10 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 123 KM
Pojemność silnika 1 598 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia sedan
Kolor Szary
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Czujnik deszczu, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kamera cofania, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewana kierownica, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Podgrzewane tylne siedzenia, Skórzana kierownica, Tapicerka tekstylna, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, Gniazdo USB, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Alufelgi, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Ogranicznik prędkości, Tempomat

Informacje o samochodzie

PRZEWIDYWANA DOSTĘPNOŚĆ 04.2024

ZDJĘCIA POGLĄDOWE

Katalogowa cena samochodu wynosi 121 900 zł + Pakiet Tech 900 zł + Lakier perłowy 2 600 zł = 125 400 zł.

Cena po uwzględnieniu rabatu 11% dla firm z finansowaniem i wybranych grup zawodowych wynosi 111 600 zł.

Dla klientów indywidualnych, firm bez finansowania i pozostałych grup zawodowych obowiązują rabaty procentowe i kwotowe różniące się w zależności od modelu. W razie pytań prosimy o kontakt.

HYUNDAI

Autoryzowany Dealer P.H.U. Autoczęść sp.j.

ul. Poznańska 100A 88-100 Inowrocław

Rok produkcji 2023

Wersja wyposażenia: Smart Tech

Silnik 1.6MPI 123KM

Skrzynia biegów: Manualna 6-biegowa

Kolor: Grafitowy - Ecotronic Gray

Wnętrze w kolorze czarnym

WYPOSAŻENIE:

BEZPIECZEŃSTWO

Poduszki bezpieczeństwa przednie

Poduszki bezpieczeństwa boczne i kurtynowe

System ABS z elektroniczną kontrolą stabilizacji (ESC) i asystentem podjazdu (HAC)

Elektryczny hamulec postojowy z funkcją Auto Hold

Mocowania ISOFIX na tylnych fotelach

Blokada zapobiegająca otwarciu tylnych drzwi przez dzieci

Elektryczne wspomaganie kierownicy

Regulacja wysokości kolumny kierowniczej

Kolumna kierownicza regulowana w dwóch płaszczyznach

ZEWNĘTRZNE

Szyby przednie barwione

Szyby tylne barwione

Szyba tylna podgrzewana z wyłącznikiem czasowym

Reflektory halogenowe

Automatyczne włączanie świateł

Światła do jazdy dziennej LED

Światła pozycyjne LED

Tylne światła przeciwmgielne LED

Kierunkowskazy w lusterkach bocznych

Boczne lusterka w kolorze nadwozia

Lusterka boczne elektrycznie sterowane i podgrzewane

Lusterka boczne elektrycznie składane (Pakiet Tech)

Wykończenie grilla w kolorze ciemnego chromu

Zderzaki w kolorze nadwozia z chromowanymi listwami

Zderzaki z elementami ozdobnymi w kolorze chromu

Klamki zewnętrzne w kolorze nadwozia

Listwa okienna chromowana

Felgi aluminiowe 16”

Dojazdowe koło zapasowe

Opony Kumho

FOTELE

Zagłówki przednie z regulacją wysokości

Fotel kierowcy z regulacją wysokości

Tylna kanapa składana w proporcji 60:40

Zagłówki tylne z regulacją wysokości

Tylny podłokietnik z uchwytami na napoje

Tapicerka materiałowa Tricot w kolorze czarnym lub beżowym

Fotele przednie podgrzewane

Gazetownik w oparciu fotela pasażera

WEWNĘTRZNE

Szyby sterowane elektrycznie (kierowcy z funkcją Auto Up/Down)

Klamki wewnętrze lakierowane na czarno

Listwy progowe Standard

Oświetlenie pierwszego rzędu

Oświetlenie drugiego rzędu

Oświetlenie przestrzeni bagażowej

Przedni podłokietnik ze schowkiem

Oświetlenie przedniego schowka

Listwa ozdobna na desce rozdzielczej, czarna błyszcząca

Kierownica obszyta skórą

Dźwignia zmiany biegów obszyta skórą

Podgrzewana kierownica

Podsufitka materiałowa

Osłony przeciwsłoneczne

Osłona przeciwsłoneczna kierowcy z lusterkiem

Osłona przeciwsłoneczna pasażera z lusterkiem

Osłony przeciwsłoneczne rozsuwane

Osłony przeciwsłoneczne z oświetleniem

MULTIMEDIA I NOWOCZESNE TECHNOLOGIE

Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa

Nawiewy powietrza w drugim rzędzie

Funkcja automatycznego odparowywania szyb

Cyfrowe zegary z 10,25” kolorowym wyświetlaczem zintegrowane z wyświetlaczem multimediów

Lusterko wsteczne z funkcją dzień i noc

Kontrolka niskiego poziomu płynu do spryskiwaczy

Tempomat

Wybór trybów jazdy

Asystent utrzymywania pasa ruchu (LKA), monitorowanie uwagi kierowcy (DAW)

Asystent unikania kolizji czołowych (FCA) z wykrywaniem pieszych i rowerzystów

System monitorowania ciśnienia w oponach

Inteligentny asystent ostrzegania o ograniczeniach prędkości (ISLA)

Ogranicznik prędkości

Asystenta unikania kolizji czołowych (FCA) z funkcją Junction Turning

Przednie i tylne czujniki parkowania

Kamera cofania z dynamicznymi liniami pomocniczymi

Podążanie na pasie ruchu (LFA)

Czujnik deszczu

System monitorowania tylnej kanapy (RSA)

Wyciszenie maski

Gniazdo 12 V

Ładowarka bezprzewodowa do smartfonów (Pakiet Tech)

Port USB w konsoli centralnej

Port USB do ładowania

Uchwyty na napoje

Multimedia

System multimedialny z 10,25” ekranem dotykowym, cyfrowym radiem DAB, nawigacja z usługami Hyundai LIVE i system telematyczny Bluelink, łączność Android Auto i Apple Car Play

Głośniki w drzwiach przednich

Głośniki w drzwiach tylnych

Głośniki wysokotonowe

System ratunkowy eCall

Port USB

Sterowanie radiem na kierownicy

System Bluetooth z obsługą komend głosowych

Ochrona

Bezkluczykowy dostęp

Immobilizer

Centralny zamek, alarm

44FOX-ID: 298

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
200 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,6 s
Średnie spalanie
6,4 l/100 km
Długość
4 650 mm
Szerokość
1 825 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,7
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
92% 8%
5,7
Hyundai Elantra VII
Sedan 1.6 MPI 123KM 90kW
Auto spala bardzo mało paliwa, instalacja gazowa moim zdaniem nieopłacalna. Niejeden Diesel spala więcej, niż ta Elantra. Poruszam się głównie na trasie dom - praca - dom, ok. 40 km. Spalanie przeważnie oscyluje w granicach 4,3 - 4,6 l na 100 km w trasie nie przekraczając 100 km/h i poruszając się z prędkościami 60-80 km/h (ze względu na gęste zabudowania, ograniczenia prędkości i wysokie mandaty w Polsce), ze średnią prędkością 55-60 km/h. Spalanie znacznie podbija jazda po mieście, gdzie Ela łyka ok. 8 l na 100 km. Mój rekord to 3,5 l na 100 km. W trybie SPORT lub przestawiając skrzynię w tryb S spalanie wzrasta, co wynika z większych obrotów trzymanych przez silnik, tj. ok. 2,3-2,5 tys. na min., w trasie wtedy spala ok. 5,5-5,8 l/100 km. Po odbiorze z salonu i w okresie docierania spalał ok. 1 l więcej niż podałem wyżej. To chyba jedyny samochód, w którym producent podaje wyższe spalanie niż osiąga użytkownik. Spalanie na autostradzie i drodze ekspresowej: przynajmniej 5,5 l na 100 km/h do 6,5 l/100 km, przy jeździe ok. 120-140 km/h, ze średnią ok. 80-90 km/h. EDYCJA Z DNIA 04.04.2024 r.: podtrzymuję swoją poprzednią opinię. Po 40 tys. km spalanie średnie w okolicach 5.1-5.2 l/100 km z ok. 40.000 km. W trasie bajka.. Koreańczykom należą się owacje na stojąco za ten silnik, który w trasie bije hybrydy i diesle na głowę pod względem spalania. Przeliczając ceny benzyny 6.5 i średniego spalania 5 l/100 km - daje to wynik 32,5 zł/100 km a z instalacją gazową byłoby to pewnie w okolicach 25 zł/100 km. Moim zdaniem kompletnie nieopłacalnym biznesem jest montaż gazu, gdyż na 100 km zaoszczędzimy ok. 7 zł, co przy moim obecnym przebiegu wynoszącym 40 tys. km. daje przez 1.5 roku wynik 2.800 zł. I dużo, i mało jednocześnie. Uważam, że jeżeli kogoś stać na konia to i na owies, dlatego "ulepszanie" tego arcydzieła techniki gazem jest zbędne.
5,7
Hyundai Elantra VII
Sedan 1.6 MPI 123KM 90kW
Samochód użytkowany prawie wyłącznie w trasie - głównie drogi krajowe, jazda raczej spokojna, choć bez zamulania. Przy prędkościach 80 -110 spalanie ok 4,5 - 5. Średnia z 7 tys km - 4,7 l. Dla mnie rewelacja.
4,9
Liczba komentarzy: 1
Hyundai Elantra VII
Sedan 1.6 MPI 123KM 90kW
3.9 l przy jeździe na full oszczędnej jak kto woli dziadkowej 70-85 km/h. To była jazda testowa w celu osiągnięcia najniższego spalania a nie codziennie. Przy jedzie codziennej po drogach krajowych maks 105 km/h bez problemu 5.4 l.

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Układ jezdny + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wady

- Widoczność - Karoseria - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Hyundai przeprowadzone przez Euro NCAP.
Hyundai Elantra