Szukaj

Hyundai i20 I Hatchback 5d 1.2 DOHC 78KM 2012 Hyundai i20 1.2, GAZ, Skóra, Klima

17 999 PLN
Hyundai
i20
2012
benzynowy z lpg
77 KM
+48
Zabrze (woj. śląskie)
Rocznik 2012
Przebieg 209 848 km
Typ silnika benzynowy z lpg
Moc silnika 77 KM
Pojemność silnika 1 248 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Szary metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, CD, Komputer pokładowy, Otwieranie pilotem, Szyberdach

Informacje o samochodzie

Hyundai i20 1.2, GAZ, Skóra, Klima

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
170 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
12,9 s
Średnie spalanie
5,1 l/100 km
Długość
3 940 mm
Szerokość
1 710 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,2
Średnia dla segmentu
4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
77% 23%
7,0
Hyundai i20 I
Hatchback 5d 1.2 DOHC 78KM 57kW
Samochód u dealera przerobiony od razu na gaz, przejechał już 10 kkm. Jak się jeździ tak jak wszyscy to pobiera ok 7 l/100. Przy delikatnym traktowaniu na trasie można zejść w okolice 6 l. Przy prędkości 100 kmh obroty rosną do 3 tys i wtedy spalanie zaczyna wzrastać. 8,5 zanotowane testowo przy PEŁNYM wykorzystaniu mocy auta. Idealne auto dla osób przemieszczających się z punktu A do punktu B, przy zachowaniu bardzo atrakcyjnej ceny przejazdu. W segmencie B drugie po Dacii najekonomiczniejsze auto (wg niemieckich testów), oczywiście z LPG. Nie czuć żadnej różnicy między benzyną i LPG, za wyjątkiem portfela. Silnik niesamowicie szybko się nagrzewa (aluminium), dzięki czemu tankowanie benzyny odbywa się raz na 4 tys km.
7,1
Hyundai i20 I
Hatchback 5d 1.2 DOHC 78KM 57kW
Przejechane 15 000km. średnio w mieście spala około 8l/100km. Najczęściej są to odcinki 6-8km. W trasie spala poniżej 6l/100km. Najmniej spaliłem w trasie Bydgoszcz - Bielsko-Biała (trasa około 500km) 5,8l/100km. No ale w tym był też przejazd przez Łódź. Liczyłem w mieście na trochę niższe spalanie (około 7l) ale w takich korkach i niezbyt długie odcinki to te 8l nie jest żle. A poza tym wcześniej miałem escorta 1.6 benzyna to palił 10 do 12l w mieście. Więc teraz i tak mam duże oszczędności na paliwie ;-)
8,6
Hyundai i20 I
Hatchback 5d 1.2 DOHC 78KM 57kW
Cena zakupu w porównaniu z wyposażeniem samochodu bardzo korzystna. U konkurencji czasem nawet nie da się dokupić wyposażenia, które Hyundai i20 ma w standardzie. Ceny napraw? Jakich napraw? Na przeglądzie jeszcze nie byłem, ale ceny chyba takie jak u innych. Natomiast zużycie paliwa mnie rozczarowuje. Wg. katalogu średnie to 5,3. W mieście 6,3. Ale u mnie wychodzi 10 !! Tyle nie palił mi nawet poprzedni samochód - konstrukcja sprzed 2 dekad! Ja rozumiem, że katalog może przekłamywać, że nowy samochód, na dotarciu może palić trochę więcej, że była ciężka zima, mróz, zaspy, jeździłem po mieście na krótkich, kilku km odcinkach. Ale dlaczego inni oceniający piszą 5-6 a u mnie wychodzi 10 ?

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność + Ergonomia

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Bezawaryjność (drobiazgi) - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Hyundai przeprowadzone przez Euro NCAP.
Hyundai i20