Szukaj

Isuzu D-Max III Extended Cab 1.9 Ddi 163KM 2022 Isuzu D-Max Automat 4x4 Skóra Kamera

49 900 PLN
Isuzu
D-Max
2022
diesel
163 KM
+48
Gliwice (woj. śląskie)
Rocznik 2022
Przebieg 43 100 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 163 KM
Pojemność silnika 1 898 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia suv
Kolor czarny
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Alarm, Immobilizer, Czujniki parkowania tylne, Czujnik deszczu, Isofix, Kamera cofania, ESP (stabilizacja toru jazdy), Poduszki boczne tylne, Kurtyny powietrzne, Poduszki boczne przednie, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszka powietrzna kierowcy, Czujniki parkowania przednie, Wielofunkcyjna kierownica, Elektryczne szyby tylne, Elektryczne szyby przednie, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane przednie siedzenia, Wspomaganie kierownicy, Przyciemniane szyby, Podgrzewane lusterka boczne, Tapicerka skórzana, Tapicerka ciemna, Bluetooth, Gniazdo AUX, Gniazdo USB, MP3, Radio fabryczne, CD, Centralny zamek, Komputer pokładowy, Tempomat, Alufelgi, Relingi dachowe, Hak, Tempomat aktywny

Informacje o samochodzie

Isuzu D-Max Automat 4x4 Skóra Kamera

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
180 km/h
Średnie spalanie
7,4 l/100 km
Długość
5 265 mm
Szerokość
1 870 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
3,7
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
50% 50%
2,9
~Użytkownik
Isuzu D-Max III
Double Cab 1.9 Ddi 163KM 120kW
To jest katastrofa jeżeli chodzi o jakość i komfort przy jeździe po asfalcie. Nie wypowiem się o jeździe w terenie, ponieważ auto używam jako auto do pracy. Silnik to żałosny klekot, skrzynia automatyczna działa bardzo słabo. Fotele niewygodne, chyba ustawione źle względem pedałów. Nie można znaleźć odpowiedniej pozycji za kierownicą. Miejsce na lewą nogę bardzo wąskie, skrajnie niewygodne. Radio 10" to kolejna katastrofa. Android Auto nie...
4,0
~Yoggi
Isuzu D-Max III
Double Cab 1.9 Ddi 163KM 120kW
Bazowa wersja L, w podwójne kabinie. Użytkowany służbowo w budownictwie. 90% przebiegu to asfaltowe drogi. Przez 2 lata przejechałem 100 tys. km. Kawał samochodu, daje poczucie bezpieczeństwa. Przesiadłem się z Dustera, a wcześniej jeszcze były Combo i Berlingo. W kabinie przestronnie, nie zderzamy się łokciami z pasażerem. W trasie przyjemnie się podróżuje. Byłem na wakacjach przez tydzień zrobiłem 2500 km z rodziną bez większego trudu.
4,4
~Mrówczyński
Isuzu D-Max III
Double Cab 1.9 Ddi 163KM 120kW
Dobry stosunek ceny do jakości. Wersja lsx prezentuje się dobrze jak i w spotkaniu biznesowym tak i w ciężkiej brudnej pracy. Napędy robią robotę. Gdyby nie ta skrzynia biegów byłoby znakomicie - coś poszło nie tak. No i silnik 1.9 na taki ciężar samochodu to jakiś żart…vw pokazał, że można w nowym amaroku wpakować 3.0 v6. Jak narazie 1.9 musi wystarczyć
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Isuzu przeprowadzone przez Euro NCAP.
Isuzu D-Max