Szukaj

Isuzu D-Max III Single Cab 1.9 Ddi 163KM 2024 LSE 1.9 163 KM Automat

189 900 PLN
Isuzu
D-Max
2024
diesel
163 KM
Rocznik 2024
Przebieg 10 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 163 KM
Pojemność silnika 1 900 cm3
Typ nadwozia pick-up
Kolor inny kolor
Sprawdź numer VIN
Poznaj historię auta przed zakupem!

Informacje o samochodzie

Numer oferty: WBN00038IS


Dodatkowe informacje:

Autoryzowany Salon i Serwis Nissan Japan Motors w Krakowie przy Jasnogórskiej 60 ma przyjemność zaoferować Państwu do sprzedaży Isuzu D-Max w bardzo bogatej wersji wyposażenia LSE


Informacje podstawowe:

Napęd: 4WD

Silnik: 1.9 163 KM Diesel

Rok produkcji: 2024

Pochodzenie: Salon Polska

Kolor: Pomarańczowy metalik

AUDIO

Android Auto / Apple CarPlay / Mirrorlink / Miracast / WiFi
system multimedialny 9” z CD/DVD
system nagłośnienia premium surround (8 głosników)


BEZPIECZEŃSTWO
LDWS ostrzeganie przed niezamierzoną zmianą pasa ruchu
LDP zapobieganie opuszczeniu pasa ruchu
ESS ostrzeganie o awaryjnym hamowaniu
ABS system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania
EBD elektroniczny rozdział siły hamowania
BA wspomaganie nagłego hamowania
ESC system stabilizacji toru jazdy
TCS system kontroli trakcji
HSA system wspomagania ruszania pod górę
HDC system kontroli prędkości zjazdu ze wzniesienia
AA asystent skupienia kierowcy
FCW ostrzeganie przed kolizją z przodu pojazdu
AEB autonomiczny hamulec bezpieczeństwa
MCB hamulec pokolizyjny
TA asystent skrętu
ISL możliwość inteligentnego ograniczenia prędkości
BSM monitorowanie martwego pola (tylko podw./przedł. kabina LSX/LSE)
RCTA monitorowanie ruchu poprzecznego za pojazdem (tylko
podw./przedł. kabina LSX/LSE)
ELK system awaryjnego utrzymania pasa ruchu (tylko podw./przedł.
kabina LSX/LSE)
ACC tempomat adaptacyjny (tylko z aut. skrzynią biegów)
LKAS utrzymanie pasa ruchu (tylko z aut. skrzynią biegów)
MAM łagodzenie nieprawidłowego użycia pedału przyspieszenia (tylko z
aut. skrzynią biegów)
DRL światła do jazdy dziennej
DAB poduszki powietrzne czołowe dla kierowcy i pasażera
SAB poduszki boczne w fotelach dla kierowcy i pasażera
KAB poduszka kolanowa dla kierowcy
RRAB poduszki kurtyno
Pre-tensioner - napinacze pasów bezpieczeństwa
Wzmocnienia drzwi - belki poprzeczne wzmacniające drzwi
Odryglowywanie drzwi - system automatycznego odryglowania drzwi w
razie wypadku
E-call - system automatycznego powiadamiania o wypadku
CAB poduszka centralna pomiędzy przednimi fotelam (tylko
podw./przedł. kabina LSX/LSE)
ISOFIX mocowania dla zewnętrznych siedzeń tylnej kanapy (tylko podw.
kabina)


KOŁA
opony 265/60R18 (niedostępne w pojedynczej kabinie)
koło zapasowe pełnowymiarowe na feldze stalowej
felgi aluminiowe ciemne grafitowe 18x7.5j


KOMFORT
szyba przednia odbijająca promieniowanie słoneczne
czujnik deszczu
czujnik zmierzchu
elektrycznie regulowane szyby przednie
elektrycznie regulowana szyby tylne (dla podwójnej kabiny)
elektrycznie regulowane lusterka boczne
tempomat adaptacyjny (tylko dla automatycznej skrzyni biegów)
ogranicznik prędkości
komputer pokładowy
elektryczne wspomaganie układu kierowniczego
kierownica wielofunkcyjna
regulacja kierownicy w dwóch płaszczyznach
regulacja podparcia lędźwiowego fotela kierowcy
centralny zamek sterowany pilotem
system start&stop
uchwyt do wsiadania na słupku A
uchwyt do wsiadania na słupku B (dla podwójnej kabiny)
tylne czujniki parkowania z wizualizacją odległości na wyświetlaczu
komputera pokładowego
wycieraczki szyby przedniej z systemem zintegrowanych spryskiwaczy
klimatyzacja automatyczna 2-strefowa
dostęp bezkluczykowy (keyless)
automatyczne zamykanie drzwi pojazdu po odejściu
przednie czujniki parkowania z wizualizacją odległości na wyświetlaczu
komputera pokładowego
blokada tylnego mechanizmu różnicowego


NA ZEWNĄTRZ
stylizacja zewnętrzna premium - zderzaki w kolorze nadwozia, lusterka /
grill gun metallic, klamki dark grey, progi boczne wykończenie medium
grey


OŚWIETLENIE
automatyczne światła mijania/drogowe
system oświetlenia “follow me home”
światła do jazdy dziennej w technologii LED
światła przednie w technologii Bi-LED
światła tylne w technologii LED
światła przeciwmgielne przednie w technologii LED
WNĘTRZE
regulacja wysokości fotela kierowcy
tylne siedzisko kanapy dzielone 60:40 (dla podwójnej kabiny)
składane oparcie siedziska tylnej kanapy (dla podwójnej kabiny)
górny schowek na okulary z lampkami do czytania
podłokietnik dla pasażerów z tyłu (dla podwójnej kabiny)
kierownica obszyta skórą
gałka dźwigni zmiany biegów obszyta skórą
fotele - tapicerka skórzana
elektrycznie regulowany fotel kierowcy w 8 kierunkach
podgrzewane fotele przednie
deska rozdzielcza z miękkim wykończeniem, ozdobną nicią i pokrywą
schowka na podszybiu
konsola centralna z podłokietnikiem i nawiewem dla pasażerów z tyłu
listwy ozdobne wnętrza lakierowane w kolorze piano black & satynowo
srebrnym


Bezpieczeństwo:

, Poduszka powietrzna kierowcy, System ISOFIX, ABS, Poduszka powietrzna pasażera, Aktywny tempomat, Immobilizer


Nadwozie:

, , , , Lusterka zewnętrzne regulowane elektrycznie, Felgi aluminiowe


Wnętrze:

, , , Elektrycznie regulowane szyby boczne z przodu, Elektrycznie regulowane szyby boczne z przodu i z tyłu, Relingi dachowe (czarne), Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa, Klimatyzacja automatyczna, Skórzana tapicerka foteli


Technologia:

Radio fabryczne, Wspomaganie układu kierowniczego, Tylne czujniki parkowania, Przednie czujniki parkowania, Czujnik deszczu, Zestaw głośnomówiący Bluetooth, Kamera cofania

Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w myśl art. 66, § 1. Kodeksu Cywilnego.

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
180 km/h
Średnie spalanie
7,4 l/100 km
Długość
5 305 mm
Szerokość
1 810 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
3,7
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
50% 50%

Zainteresowany? Wypełnij formularz i skontaktuj się z właścicielem!

Nasze rady
felga Porsche Macan S

Duże felgi pięknie się prezentują, ale nie kupuj ich bez jazdy testowej, komfort jazdy może Cię negatywnie zaskoczyć, podobnie jak cena opon przy konieczności wymiany.

skrzynia biegów BMW X5

Niektóre bezstopniowe skrzynie biegów działają w specyficzny sposób - przed decyzją o zakupie weź auto na jazdę testową.

BMW Seria 3

Wybór auta z segmentu premium wiąże się z wyższymi kosztami nie tylko podczas zakupu, ale też w trakcie użytkowania.

Formularz kontaktowy
Kontakt z konsultantem
2,9
~Użytkownik
Isuzu D-Max III
Double Cab 1.9 Ddi 163KM 120kW
To jest katastrofa jeżeli chodzi o jakość i komfort przy jeździe po asfalcie. Nie wypowiem się o jeździe w terenie, ponieważ auto używam jako auto do pracy. Silnik to żałosny klekot, skrzynia automatyczna działa bardzo słabo. Fotele niewygodne, chyba ustawione źle względem pedałów. Nie można znaleźć odpowiedniej pozycji za kierownicą. Miejsce na lewą nogę bardzo wąskie, skrajnie niewygodne. Radio 10" to kolejna katastrofa. Android Auto nie...
4,0
~Yoggi
Isuzu D-Max III
Double Cab 1.9 Ddi 163KM 120kW
Bazowa wersja L, w podwójne kabinie. Użytkowany służbowo w budownictwie. 90% przebiegu to asfaltowe drogi. Przez 2 lata przejechałem 100 tys. km. Kawał samochodu, daje poczucie bezpieczeństwa. Przesiadłem się z Dustera, a wcześniej jeszcze były Combo i Berlingo. W kabinie przestronnie, nie zderzamy się łokciami z pasażerem. W trasie przyjemnie się podróżuje. Byłem na wakacjach przez tydzień zrobiłem 2500 km z rodziną bez większego trudu.
4,4
~Mrówczyński
Isuzu D-Max III
Double Cab 1.9 Ddi 163KM 120kW
Dobry stosunek ceny do jakości. Wersja lsx prezentuje się dobrze jak i w spotkaniu biznesowym tak i w ciężkiej brudnej pracy. Napędy robią robotę. Gdyby nie ta skrzynia biegów byłoby znakomicie - coś poszło nie tak. No i silnik 1.9 na taki ciężar samochodu to jakiś żart…vw pokazał, że można w nowym amaroku wpakować 3.0 v6. Jak narazie 1.9 musi wystarczyć
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Isuzu przeprowadzone przez Euro NCAP.
Isuzu D-Max