Szukaj

Mercedes CLK W208 Coupe C208 2.0 136KM 1999 Mercedes-Benz CLK Kabriolet

13 900 PLN
Mercedes
CLK
1999
benzynowy
136 KM
+48
Nakło nad Notecią (woj. kujawsko-pomorskie)
Rocznik 1999
Przebieg 191 400 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 136 KM
Pojemność silnika 1 998 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia kabriolet
Kolor Srebrny
Liczba drzwi 2

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Poduszka powietrzna pasażera, Elektryczne szyby przednie, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane przednie siedzenia, Podgrzewane tylne siedzenia, Tapicerka skórzana, Wspomaganie kierownicy, Radio fabryczne, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Tempomat

Informacje o samochodzie

Mercedes importowany z Niemiec. Bardzo zadbany środek.

Auto po wszystkich opłatach, po przeglądzie w kraju,  z kompletem dokumentów, gotowe do rejestracji.

Zapraszamy do przejrzenia naszych pozostałych ogłoszeń. Posiadamy w ofercie inne samochody osobowe, dostawcze oraz ciężarowe.

Firma RYBARCZYK posiada ponad 27-letnie doświadczenie w sprzedaży aut osobowych, dostawczych, ciężarowych oraz sprzętu rolniczego i leśnego. Posiadamy własną STACJĘ DIAGNOSTYCZNĄ, na której można sprawdzić pojazd przed zakupem czy też dokonać pierwszego lub okresowego przeglądu technicznego pojazdu. Wszystkie importowane pojazdy oferowane przez nas są po wszystkich opłatach celno-skarbowych, z pełną dokumentacją, gotowe do rejestracji. Zapraszamy do współpracy.

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
205 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
11,5 s
Długość
4 567 mm
Szerokość
1 720 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,3
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
87% 13%
13,0
Mercedes CLK W208
Coupe C208 2.0 136KM 100kW
Wcale mało nie waży jak na nieduże auto także spalanie też przez to rośnie. W miście jeżdząc dynamicznie ok 13-14 litrów wychodzi, na trasie jadąc 300 km z prędością 140 - 150 km/h spalanie ok 11 Litrów, jadąc grzecznie ponizej 120 km/h myśle że da się zejść poniżej 10 L ale ja tak nie umiem pozatym żądna przyjemość z jazdy. Jak daje mu się w palnik to i ponad 18 potrafi spalić. Jeżeli ktoś ma zbyt duże spalanie prponuje pojechać na kompa i sprawdzać czujniki. U mnie przez czujnik położenia wałka rozrządu spalanie było o około 2,5 L większe. Ogolnie polecam autko może do najoszczędniejszych nie należy ale nie pali dużo moim zdaniem. Wzamian za spalanie odwdzięcza sie bezawaryjnością, auto 16-letnie i dosłownie wszystko w nim działa.
10,2
Mercedes CLK W208
Coupe C208 2.0 136KM 100kW
To nie jest samochód do jeżdzenia daleko i szybko a jednocześnie bez uszczerbku dla portfela. wersja 200 benzyna jest i tak wersją najbardziej ekonomiczną z możliwych. Jeśli ktoś szuka w miarę ekonomicznego clk powinien na takiej poprzestać. spalanie oscyluje wtedy przy ok 10 l. Silnik z kompressorem daje wrazenia z jazdy ale spalanie jest o wiele większe i trzeba sie z tym liczyć. Jeśli zamierzasz jeździć daleko i często. ok 8-9l. Jeśli śmigasz po mieście - 10 jest normą. Tego auta nie zbudowano dla ludzi którzy nie mają za co zatankować. Niemniej jednak pomyślano o ekonomii dlatego wersja 200 bez kompressora wystarcza do normalnej codziennej jazdy i jest optymalna. Natomiast montowanie gazu w tym aucie...Hmmm, to jak kupić porshe z gazem, nissana 350 z z gazem, bmw z gazem.To Faux pas- Wśród użytkowników CLK będzie się "obciachowym". to jak kupić Sportowego konia i karmić go suszoną trawą i wodą albo mieć piękna dziewczynę i kupować jej sztuczne kwiaty lub podróbki z buticku.Jednym słowem może to i oszczędność ale nie wypada.
8,1
Mercedes CLK W208
Coupe C208 2.0 136KM 100kW
2 litry muszą coś tam spalić. 1,4 to nie jest. W mieście pali mi 10-12 l. latem i 12-13 l. zimą przy normalnej jeździe (do 3-3,5tys.obrotów) jak się wdepnie i ciągnie do 6tys. to spali 15-16 i więcej, ale po co tak katować silnik. Na trasie pali 7-7,5 l. także przy normalnej jeździe (ale zawalidrogą nie jest). Srednie spalanie przy mojej jeździe wynosi 9,2-9,3l./100 km. Przeglądy okresowe robię w ASO MB, może i wyrzucam na każdym przeglądzie 100 zł. w błoto, ale dbam o swoje auto, jest wpis w książce serwisowej i robią to fachowcy. Niektóre naprawy też robię w ASO, ale ceny zawsze sprawdzam, gdzie wychodzi korzystniej. Np. ostatnio wymieniałem komplet klocków hamulcowych przód-tył wraz z czujnikami -koszt w ASO (oryginały) wraz z robocizną 430 zł. Niezależny mechanik 400 zł. (zamienniki)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Silnik + Stosunek jakość/cena

Wady

- Widoczność - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Mercedes przeprowadzone przez Euro NCAP.
Mercedes CLK