Szukaj

Nissan Leaf II Hatchback Elektryczny 40kWh 150KM 2022 Acenta

99 900 PLN
Nissan
Leaf
2022
elektryczny
150 KM
Nissan Japan Motors - Sosnowiec
Sosnowiec, ul. Stawowa 2
Rocznik 2022
Przebieg 1 350 km
Typ silnika elektryczny
Moc silnika 150 KM
Typ nadwozia hatchback
Kolor czarny
Sprawdź numer VIN
Poznaj historię auta przed zakupem!

Informacje o samochodzie

Numer oferty: VNN02944


Dodatkowe informacje:

Salon Nissan Japan Motors Sosnowiec ma przyjemność zaprezentować państwu samochód Demonstacyjny:

LEAF ZE1A MY22, 39 kWh, 150 KM 5DR, ACENTA

Pakiet stylistyczny NISMO - Gratis !

Kolor : Czarny Metalik

Auto z bardzo małym przebiegiem - do odbioru od ręki !

Zdjęcia przedstawiają ofertowany samochód. 

Korzystne warunki finansowania auta. Współpracujemy z najlepszymi firmami ubezpieczeniowymi. Przyjmujemy w rozliczeniu samochody wszystkich marek. Wszelkie szczegóły dotyczące całej gamy modeli marki Nissan dostępne są w salonie. Autoryzowany salon Nissan CENTRUM MOTORYZACYJNE STAWOWA ul Stawowa 2, 41-214 Sosnowiec (przy drodze S86) Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w myśl art. 66, § 1. Kodeksu Cywilnego.


Bezpieczeństwo:

Poduszka powietrzna kierowcy, Kurtynowe poduszki powietrzne, System ISOFIX, ESP, ABS, Poduszka powietrzna pasażera, ASR, Ogranicznik prędkości, Tempomat, Immobilizer, Ostrzeżenie o niezamierzonej zmianie pasa ruchu, Ostrzeżenie o pojeździe w martwym polu


Nadwozie:

16" felgi ze stopów metali lekkich, Światła do jazdy dziennej, Lusterka zewnętrzne regulowane elektrycznie, Felgi aluminiowe


Wnętrze:

Podgrzewana tylna szyba, Elektrycznie regulowane szyby boczne z przodu, Klimatyzacja automatyczna, Komputer pokładowy, Podgrzewane przednie siedzenia kierowcy i pasażera


Technologia:

Funkcja Android Auto / Carplay, Radio fabryczne, Wspomaganie układu kierowniczego, Centralny zamek sterowany pilotem, Gniazdo USB, Tylne czujniki parkowania, Czujnik deszczu, Czujnik ciśnienia w oponach, Czujnik zmierzchu, Zestaw głośnomówiący Bluetooth, Kamera cofania, Inteligentny kluczyk

Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w myśl art. 66, § 1. Kodeksu Cywilnego.

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
144 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
7,6 s
Długość
4 480 mm
Szerokość
1 790 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,8
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
88% 12%

Zainteresowany? Wypełnij formularz i skontaktuj się z właścicielem!

Nasze rady
felga Porsche Macan S

Duże felgi pięknie się prezentują, ale nie kupuj ich bez jazdy testowej, komfort jazdy może Cię negatywnie zaskoczyć, podobnie jak cena opon przy konieczności wymiany.

skrzynia biegów BMW X5

Niektóre bezstopniowe skrzynie biegów działają w specyficzny sposób - przed decyzją o zakupie weź auto na jazdę testową.

BMW Seria 3

Wybór auta z segmentu premium wiąże się z wyższymi kosztami nie tylko podczas zakupu, ale też w trakcie użytkowania.

Formularz kontaktowy
Kontakt z konsultantem
243
Nissan Leaf II
Hatchback Elektryczny 40kWh 150KM 110kW
głupio opisywać wg schematu gdyż wiele zależy od temperatury za oknem i stylu (oraz prędkości) jazdy. zasięg 210km to mroźna zima z włączonym ogrzewaniem itp. przy spokojnej jeździe w terenie mieszanym lub mieście (większy odzysk) przejechanie 270 jest możliwe, zaś w skrajnych przypadkach można też jeszcze trochę ten zasięg zwiększyć (najwyższe moje wskazanie komputera to 282km). [podobno jeden ze znanych youtooberów przekroczył wartość 300]. na trasie lepiej planować ładowania co max 200km. należy pamiętać, że nie wyjeżdżamy aku do "0" więc (przynajmniej w moim przypadku) maksymalny zasięg jest teoretyczny (realnie przejechałem 252 km i zostało 7% aku (1%= ~2,7km) ) obecne średnie moje spalanie [po ponad 2 latach wolnego ładowania z 230W / częste szybkie ładowanie jest uznawane przez nissana za jedną z głównych przyczyn spadku mocy aku (u mnie nadal 100% sprawności, co dalej zobaczymy)] to 14,9kWh /100km (po zmianie stylu jazdy zeszło z 15,2) średni czas ładowania podałem orientacyjny dla wartości z 20-30% do ponad 90-100%, realnie bywa różnie: po przyjeździe do domu decyzję o ładowaniu podejmuję w zależności od przewidywanych w danej chwil potrzeb jazdy z uwzględnieniem zapasu na nieprzewidziane km - zazwyczaj doładowuję nocą przy 20-30% ale jak trzeba (lub jest okazja w dzień gdy na fotowoltaikę pada słonko) to doładowuję i przy 60% naładowania - wymaga to przywyknięcia ale zapewniam nie jest upierdliwe; pomaga przycisk otwarcia klapki gniazd na kokpicie - nie trzeba szukać przycisku na pilocie kluczyka ;).
257
Nissan Leaf II
Hatchback Elektryczny 40kWh 150KM 110kW
287
Nissan Leaf II
Hatchback Elektryczny 40kWh 150KM 110kW

Zalety

+ Silnik + Skrzynia biegów + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Ergonomia - Wentylacja i ogrzewanie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Nissan przeprowadzone przez Euro NCAP.
Nissan Leaf