Szukaj

Nissan X-Trail IV 1.5 VC-T e-POWER 213KM 2025 Tekna + Pakiet Premium

191 300 PLN
Nissan
X-Trail
2025
hybrydowy
213 KM
Rocznik 2025
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 213 KM
Pojemność silnika 1 497 cm3
Typ nadwozia suv
Kolor szary
Sprawdź numer VIN
Poznaj historię auta przed zakupem!

Informacje o samochodzie

Numer oferty: C-3185727


Dodatkowe informacje:

Dzień Dobry Szanowni Państwo,

Autoryzowanyn salon w Krakowie na al. Powstańców Śląskich 22 pragnie zaproponować  Państwu na sprzedaż fabrycznie nowy samochód:

Nissan XTRail 1.5 e-Power 213KM AT 4WD Tekna  2025

Cena samochodu z uwzględnieniem rabatów wyprzedażowych 191 300 zł brutto - propozycja dla osob prywatnych oraz działalności gospodarczych. Ostatnie sztuki.

Posiadamy rownież kilka aut dwukolorowych oraz z kolami 20cali w bardzo dobrych cenach.

Silnik: Hybrydowy e-Power 213 KM

Skrzynia biegów: Automatyczna

Napęd: 4WD

Rok produkcji: 2025

Wersja wyposażenia: Tekna +pakiet premium

Kolor : Szampański

Cena samochodu z uwzględnieniem rabatów wyprzedażowych 191 300 zł brutto

Oferujemy atrakcyjne finansowanie kredyt oraz leasing

Zapraszamy do kontaktu


Bezpieczeństwo:

, Poduszki powietrzne chroniące kolana kierowcy, Poduszka powietrzna kierowcy, Przednie, boczne poduszki powietrzne, Kurtynowe poduszki powietrzne, System ISOFIX, ESP, ABS, Poduszka powietrzna pasażera, ASR, Poduszki powietrzne boczne tylnego siedzenia, Ogranicznik prędkości, Tempomat, Aktywny tempomat, Active Park Assist, Immobilizer, Ostrzeżenie o niezamierzonej zmianie pasa ruchu, Ostrzeżenie o pojeździe w martwym polu, Alarm


Nadwozie:

, , , , Szyberdach, 19" felgi ze stopów metali lekkich, Przednie światła LED, Światła do jazdy dziennej, Lusterka zewnętrzne regulowane elektrycznie, Felgi aluminiowe


Wnętrze:

, , , Podgrzewana przednia szyba, Podgrzewane lusterka zewnętrzne, Przyciemniane szyby, Elektrycznie regulowane szyby boczne z przodu, Elektrycznie regulowane szyby boczne z przodu i z tyłu, Relingi dachowe (czarne), Dach panoramiczny, Lusterka zewnętrzne regulowane i składane elektrycznie, Klimatyzacja automatyczna, Komputer pokładowy, Skórzana tapicerka foteli, Podgrzewane przednie siedzenia kierowcy i pasażera, Podgrzewane siedzenia tylne, Fotel kierowcy regulowany elektrycznie, Manetki zmiany biegów przy kole kierownicy


Technologia:

Radio fabryczne, Wspomaganie układu kierowniczego, Centralny zamek sterowany pilotem, Gniazdo USB, HUD (wyświetlacz przezierny), Tylne czujniki parkowania, Przednie czujniki parkowania, Czujnik deszczu, Czujnik zmierzchu, Zestaw głośnomówiący Bluetooth, System kamer 360°, Kamera cofania, Inteligentny kluczyk, Automatycznie ściemniające się lusterko wsteczne, Inteligentny asystent parkowania, Światła awaryjnego hamowania, Nawigacja satelitarna GPS

Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w myśl art. 66, § 1. Kodeksu Cywilnego.

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
180 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
7,2 s
Średnie spalanie
6,6 l/100 km
Długość
4 680 mm
Szerokość
1 840 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,6
Średnia dla segmentu
4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
75% 25%

Zainteresowany? Wypełnij formularz i skontaktuj się z właścicielem!

Nasze rady
felga Porsche Macan S

Duże felgi pięknie się prezentują, ale nie kupuj ich bez jazdy testowej, komfort jazdy może Cię negatywnie zaskoczyć, podobnie jak cena opon przy konieczności wymiany.

skrzynia biegów BMW X5

Niektóre bezstopniowe skrzynie biegów działają w specyficzny sposób - przed decyzją o zakupie weź auto na jazdę testową.

BMW Seria 3

Wybór auta z segmentu premium wiąże się z wyższymi kosztami nie tylko podczas zakupu, ale też w trakcie użytkowania.

Formularz kontaktowy
Kontakt z konsultantem
7,2
Nissan X-Trail IV
Crossover 1.5 VC-T e-POWER 213KM 157kW
Martwiły mnie komentarze o wysokim spalaniu na autostradzie i taka jest prawda, ale po przejechaniu 10 000km w tym połowa na autostradach to mogę powiedzieć że nie jest tak źle średnia 8,0l(styczeń-marzec). Jak na tak ciężkie auto i temperatury zimowe to wynik przyzwoity. Jazda w większości na tempomacie (tryb normal + D) przepisowo +10km/h. W zamian dostaje dobre przyspieszenie, rewelacyjne prowadzenie i wygodę (TEKNA +). Nie wiem jak palą tej wielkości hybrydy konkurencji ale wcześniej jeździłem Opelm Zafirą 2,0 CDI (170KM) i po 200000tyś średnie miałem 7,4l/h, a pamiętam że na początku było 8,3l/h. Więc mam nadzieję że jak się Nissana nauczę to będzie podobnie.
Dodane 8 miesięcy temu
7,7
Nissan X-Trail IV
Crossover 1.5 VC-T e-POWER 213KM 157kW
Podsumowanie po przejechaniu 4000km. wersja E-power 4x4 213km. koła 21cali: Ogólnie komputer pokazuje bzdury, zwłaszcza przez pierwsze 3km po ruszeniu, kiedy auto jedzie w trybie elektyczym a naspenie sie ładuje akumulator sie ładuje (np jedziesz 1km ze zużyciem zerowym -stajesz na światłach, odpala się silnik i nagle pokazuje 25 l/100 chociaż jeszcze nie ruszyłeś). Rzeczywiste spalanie średnie 7,4 l/100 (40% warszawskie korki, 40% ekspresówki ,20% autostrada). W tym rzeczyste spalanie: - miasto korki, tryb ECO+B z włączonym ePedal dystanse zazwyczaj od 5 do 30 km 6.2-7.1 l/100km. - autostrada tryb ECO + D, aktywny tempomat ustawiony na 145km/h (średnia prędkość 127km/h, dystans 320km) 9,2 l/100km.
Dodane ponad rok temu
7,3
Nissan X-Trail IV
Crossover 1.5 VC-T e-POWER 213KM 157kW
Samochód oszczędny, tylko trzeba nauczyć się nim jeździć. Jazda z delikatnym obchodzeniem się z gazem, przewidywaniem typu światła, skrzyżowanie czyli korzystanie z sytemu rekuperacji powoduje ze ta krowa jeździ na oparach. Na trasie expressowej przy 120km/h ok 7.2l, 140km/h ok 8.5l, 170km/h 12.5l. Generalnie jestem bardzo zadowolony z zakupu.
Dodane 6 miesięcy temu

Zalety

+ Skrzynia biegów + Układ jezdny + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (drobiazgi)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Nissan przeprowadzone przez Euro NCAP.
Nissan X-Trail

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów