Szukaj

Peugeot 307 I Kombi 2.0 HDi 8V 90KM 2002 Peugeot 307 Peugeot 307

4 490 PLN
Peugeot
307
2002
diesel
90 KM
+48
Paniówki (woj. śląskie)
Rocznik 2002
Przebieg 302 750 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 90 KM
Pojemność silnika 1 997 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia kombi
Kolor Szary
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Poduszka powietrzna pasażera, Elektryczne szyby przednie, Elektrycznie ustawiane lusterka, Wspomaganie kierownicy, Radio fabryczne, Elektrochromatyczne lusterka boczne

Informacje o samochodzie

Peugeot 307

Samochód z Polskiego salonu

W celu uzyskania szczegółowych informacji na temat pojazdu zapraszamy do kontaktu telefonicznego

Możliwość kompleksowego sprawdzenia auta przed zakupem

Przyjmujemy samochody w rozliczeniu.

Oferujemy zakupu auta bez wychodzenia z domu,

Z dostawą pod wskazany adres.

Atrakcyjna oferta finansowania

Możliwość załatwienia wszystkich formalności na miejscu, podczas jednej wizyty !!!

Kupujący zwolniony z opłaty skarbowej.

Zapraszamy.

Oferta 034

44FOX-ID: 114

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
174 km/h
Średnie spalanie
5,4 l/100 km
Długość
4 419 mm
Szerokość
1 757 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
3,9
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
71% 29%
7,3
Peugeot 307 I
Kombi 2.0 HDi 8V 90KM 66kW
Witam :) przez pół roku przejechałem 13tys km i co do spalania mam mieszane uczucia. Nie jest on (silnik) jak dla mnie oszczędny. Spodziewałem się niższego spalania (ale moim zdaniem ma tu wpływ masa/gabaryty/ciężka noga) Większość km pokonałem na trasach (około 9tys).. Jadąc spokojnie na trasie raz udało mi się zejść poniżej 6l/100km ale nie przekraczając 90km/h średnio przy prędkościach 90/100km/h spalanie 6-6.5l prędkości 120-140km/h spalanie wzrasto 7,5-8l w mieście natomiast jest słabo bo przy spokojnej jeździe to min 7,5l a max zimą np kolo 11l (dość wolno łapiący temp silnik na krótkim dystansie) podsumowując : gdy jedzie się równym tempem jest w miarę okej, aczkolwiek im szybciej/dynamiczniej tym większe spalanie> Ciężko jest na ekspresówce czy autostradzie utrzymywać prędkość 90km/h bo mam wrażenie ze stoję w miejscu :) a prędkość 130-150km/h dla tego samochodu jest idealna - bo prowadzi się tak jakby był przyklejony do drogi . Pozdrawiam p.s ilu kierowców tyle pomiarów i technik jazdy :)
7,2
Peugeot 307 I
Kombi 2.0 HDi 8V 90KM 66kW
Witam :) przez pół roku przejechałem 13tys km i co do spalania mam mieszane uczucia. Nie jest on (silnik) jak dla mnie oszczędny. Spodziewałem się niższego spalania (ale moim zdaniem ma tu wpływ masa/gabaryty/ciężka noga) Większość km pokonałem na trasach (około 9tys).. Jadąc spokojnie na trasie raz udało mi się zejść poniżej 6l/100km ale nie przekraczając 90km/h średnio przy prędkościach 90/100km/h spalanie 6-6.5l prędkości 120-140km/h spalanie wzrasto 7,5-8l w mieście natomiast jest słabo bo przy spokojnej jeździe to min 7,5l a max zimą np kolo 11l (dość wolno łapiący temp silnik na krótkim dystansie) podsumowując : gdy jedzie się równym tempem jest w miarę okej, aczkolwiek im szybciej/dynamiczniej tym większe spalanie> Ciężko jest na ekspresówce czy autostradzie utrzymywać prędkość 90km/h bo mam wrażenie ze stoję w miejscu :) a prędkość 130-150km/h dla tego samochodu jest idealna - bo prowadzi się tak jakby był przyklejony do drogi . Pozdrawiam p.s ilu kierowców tyle pomiarów i technik jazdy :)
7,5
Peugeot 307 I
Kombi 2.0 HDi 8V 90KM 66kW
Witam :) przez pół roku przejechałem 13tys km i co do spalania mam mieszane uczucia. Nie jest on (silnik) jak dla mnie oszczędny. Spodziewałem się niższego spalania (ale moim zdaniem ma tu wpływ masa/gabaryty/ciężka noga) Większość km pokonałem na trasach (około 9tys).. Jadąc spokojnie na trasie raz udało mi się zejść poniżej 6l/100km ale nie przekraczając 90km/h średnio przy prędkościach 90/100km/h spalanie 6-6.5l prędkości 120-140km/h spalanie wzrasto 7,5-8l w mieście natomiast jest słabo bo przy spokojnej jeździe to min 7,5l a max zimą np kolo 11l (dość wolno łapiący temp silnik na krótkim dystansie) podsumowując : gdy jedzie się równym tempem jest w miarę okej, aczkolwiek im szybciej/dynamiczniej tym większe spalanie> Ciężko jest na ekspresówce czy autostradzie utrzymywać prędkość 90km/h bo mam wrażenie ze stoję w miejscu :) a prędkość 130-150km/h dla tego samochodu jest idealna - bo prowadzi się tak jakby był przyklejony do drogi . Pozdrawiam p.s ilu kierowców tyle pomiarów i technik jazdy :)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Karoseria + Widoczność

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Bezawaryjność (drobiazgi)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Peugeot przeprowadzone przez Euro NCAP.
Peugeot 307