Szukaj

Renault Kadjar Crossover Facelifting 1.3 TCe 140 FAP 140KM 2019 Renault Kadjar 1.3 Benzyna 140KM

89 900 PLN
Renault
Kadjar
2019
benzynowy
140 KM
+48
Wągrowiec (woj. wielkopolskie)
Rocznik 2019
Przebieg 46 500 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 140 KM
Pojemność silnika 1 332 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia suv
Kolor Czarny
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Asystent parkowania, Czujnik deszczu, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, Czujnik martwego pola, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kamera cofania, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Przyciemniane szyby, Skórzana kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, Gniazdo USB, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Alufelgi, System Start-Stop, Tempomat aktywny

Informacje o samochodzie

Samochód znajduje się na placu AMAG PRESTIGE

ul. KCYŃSKA 112

62-100 Wągrowiec

Auto w bardzo dobrym stanie techniczny, oraz wizualnym. Z wyposażenia auto posiada m.in:

- Automatyczna skrzynia biegów,

- Reflektory w technologii LED,

- Nawigacja,

- Tablet,

- Alufelgi

- Elektryczne szyby, tył

- Elektryczne szyby, przód

- Elektryczne ustawiane lusterka

- Klimatyzacja automatyczna, dwustrefowa

- System start/stop

- Kierownica wielofunkcyjna

- Asystent pasa ruchu

- Tempomat

- Isofix

- Czujnik zmierzchu,

- Czujnik deszczu,

- Kamera,

- Wolne ręce,

- Nagłośnienie Bose,

Płatność: gotówka, przelew.

Każdym zakupionym w naszej firmie samochodem istnieje możliwość powrotu na kołach. Klient

otrzymuje od nas komplet dokumentów potrzebnych do rejestracji (akcyza, badanie techniczne, tłumaczenia dokumentów).

Każdy kupujący jest zwolniony z opłaty skarbowej 2%.

Na wszystkie samochody wystawiamy fakturę VAT-Marża, bądź jeśli jest taka możliwość wystawiamy pełną fakturę VAT 23%.

-Możliwość zamiany lub przyjęcia samochodu w rozliczeniu.

-Możliwość sprawdzenia samochodu w niezależnym serwisie bądź ASO.

-Można również przyjechać ze swoim zaufanym mechanikiem, któremu również udostępnimy nasze stanowisko mechaniczne.

-Możliwość darmowego obliczenia składki OC/AC posiadamy wszystkie towarzystwa.

-Odkupimy również państwa samochód za gotówkę.

Możliwość kredytowania oraz leasingu.

- Finansowanie pojazdów bez względu na rocznik samochodu

- dla prowadzących działalność bez dokumentów finansowych

- decyzja o przyznaniu finansowania w 1 godzinę

- formalności związane z zakupem ratalnym załatwiamy również przez internet

- kredyt samochodowy do 10 lat

- leasing do 7 lat

- ZAPEWNIAMY STAŁE OPROCENTOWANIE PRZEZ CAŁY OKRES FINANSOWANIA

telefon w sprawach finansowania [ZADZWOŃ]

Wybierz samochód objęty dodatkową przedłużoną Gwarancją i ZYSKAJ:

darmową aplikację iHelp® do zgłaszania awarii 24/7 również w dni wolne

całodobową obsługę oraz bezpłatny assistance na terenie całej Polski

bezgotówkowe naprawy w sieci współpracujących warsztatów

samochód zastępczy na czas naprawy gwarancyjnej

Gwarancja GetHelp to:

Najlepiej oceniana firma gwarancyjna w Polsce

Najszybszy proces obsługi Klientów i likwidacji awarii

Największa sieć ponad 1500 współpracujących warsztatów

Indywidualny konsultant dostępny 24/7 przez 365 dni w roku

Wybierz samochód z Gwarancją GetHelp , którą poleca 98% Klientów i zyskaj:

Całodobową obsługę 24 godziny na dobę

Spokój dzięki szybkiemu holowaniu do warsztatu

Bezpieczeństwo finansowe dzięki darmowym naprawom

Wygodę, którą zapewnia samochód zastępczy na czas naprawy

Do każdego zakupionego u nas samochodu otrzymujesz w cenie wyjściowej 3 miesięczną Gwarancję GetHelp, którą mogą być objęte następujące elementy:

Aplikacja mobilna iHelp®

Naprawy warsztatowe

Silnik (diesel, benzyna, LPG) - (wewnętrzne uszkodzenia silnika np. tłoki, zawory, głowica silnika)

Automatyczna skrzynia biegów - (wszystkie skrzynie automatyczne i półautomatyczne np. DSG)

Manualna skrzynia biegów - (elementy wewnętrzne skrzyni biegów np. koła zębate, wybieraki)

Komputer główny silnika - (usterki elektroniczne jednostki sterującej z programowaniem)

Dyferencjał - (tzw. mechanizm różnicowy wraz z kołami zębatymi oraz łożyskowaniem)

Układ hamulcowy - (bez elementów eksploatacyjnych np. klocków hamulcowych)

Układ chłodzenia - (m.in. chłodnica płynu chłodzącego, wentylator, termostat)

Wał napędowy - (z korpusem, podporą i łożyskiem podporowym)

Most napędowy - (z obudową mostu oraz przekładnią główną)

Turbosprężarka – (wraz z zaworami i nastawnikami turbiny)

Koło zamachowe dwumasowe - (z wieńcem zębatym)

Pompa paliwa - (pompy rotacyjne, wirnikowe, elektryczne)

Półoś napędowa - (półoś z piastą koła, przegubem i łożyskiem)

Układ zapłonowy - (świece, aparat i cewki zapłonowe, stacyjki

Szybkie naprawy na drodze

Holowanie do warsztat

44FOX-ID: 1112

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
203 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
9,6 s
Średnie spalanie
5,8 l/100 km
Długość
4 489 mm
Szerokość
1 836 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,5
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
80% 20%
5,7
Renault Kadjar
Crossover Facelifting 1.3 TCe 140 FAP 140KM 103kW
Włączony Eco, wyłączony Start/Stop, "lekka noga". W trasie: wyjazd niedzielny (mały tłok na drodze), około 70km/h komputer pokazuje w okolicach 3,9-4,2l/100km, przy 90km/h w okolicach 4,7-5,0, na tempomacie "po równym". Po mieście: trudno stwierdzić, ale na początku do pierwszego wypadu za miasto, średnio 8,2l/100km, na koniec przy tankowaniu 6,4l/100km, gdzie codzienne niecałe 5km do pracy i z powrotem + zakupy + ca 120km trasy = na zbiorniku (w tym 10-15km na rezerwie), zasięg w okolicach 740-760km. Dobre wykorzystanie inercji 84-87/100 i hamowanie silnikiem.
6,4
Liczba komentarzy: 3
Renault Kadjar
Crossover Facelifting 1.3 TCe 140 FAP 140KM 103kW
Napiszę krótko zwięźle i na temat. Panowie i panie mam trzydziestoletnie doświadczenie jeżeli chodzi o eksploatację i poruszanie się różnymi samochodami. Jest to mój pierwszy nowy samochód prosto z salonu Renault. Samochód bardzo oszczędny i bardzo dynamiczny który mogę porównywać do samochodów o wiele większej mocy ale niestety o wiele wiekszym spalaniu. Jeżdżąc 80 % miasto 20 % teren poza miastem spalanie przy włączonej auto klimie oscyluje w granicach 6,5 do 6,7 litra na sto kilometrów. W trasie spada poniżej 6 litrów na 100 km. Oczywiście gaszenia silnika w opcji Auto Stop na każdym skrzyżowaniu nie używam. Jest tylko jedna, zasada że jeżeli preferuję sportowy tryb jazdy to spalanie wzrasta a ten samochód bardzo lubi dynamiczny styl wręcz zachęca do tego. Jeżeli jeździmy ,, normalnie " tzn nie przyspieszamy jak na torze wyścigowym i zaraz hamujemy aby pokazać co nasz Kadjar potrafi to spalanie oscyluje w granicach 6 - 6,5 litra w mieście. Tak podsumowując styl jazdy ma wielki wpływ na spalanie i nie mogę zrozumieć tych ludzi którzy piszą że ten pojazd pali 8 litrów w mieście. No cóż ale są kierowcy którzy mówią że klocki hamulcowe wytrzymują 30 - 40 tyś km a ja zawsze mówię że 70 - 80 tyś km. Ci pierwsi zawsze mówią że producent kłamie podając spalanie na sto kilometrów ja zaś twierdzę że podają prawdę tylko czasami mam za ciężką nogę
6,9
Renault Kadjar
Crossover Facelifting 1.3 TCe 140 FAP 140KM 103kW
Jest wyjątkowo oszczędny jak na benzyniaka. Przede wszystkim dzięki automatycznej skrzyni biegów. Jestem zaskoczony bo raczej zawsze spałem więcej niż inni użytkownicy tych samych samochodów. Ponoć po ok.10000 km samochód zacznie palić mniej. Ciekawe.

Zalety

+ Silnik + Bezawaryjność (drobiazgi) + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Wyciszenie - Skrzynia biegów - Widoczność
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Renault przeprowadzone przez Euro NCAP.
Renault Kadjar