Szukaj

Skoda Superb III Kombi Plug-In Hybrid 1.4 TSI Plug-In-Hybrid 218KM 2024 Skoda Superb Style 1.4 TSI Plug-In Hybrid 218KM DSG Selection Kessy Full

189 840 PLN
Skoda
Superb
2024
hybrydowy
218 KM
+48
Chorzów (woj. śląskie)
Rocznik 2024
Przebieg 1 km
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 218 KM
Pojemność silnika 1 395 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia kombi
Kolor Szary metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Kamera cofania, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Podgrzewane tylne siedzenia, Przyciemniane szyby, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, Radio fabryczne, Alufelgi, Centralny zamek, Hak, Komputer pokładowy, Relingi dachowe, Tempomat

Informacje o samochodzie

Skoda Superb Style 1.4 TSI Plug-In Hybrid 218KM DSG Selection Kessy Full

Stan: Nowy

Rok produkcji: 2024

Rodzaj paliwa: Hybryda

Moc: 218 KM

Rodzaj nadwozia: Kombi

Pojemność silnika: 1395 cm3

Napęd: Na przednie koła

Przyspieszenie (0-100km/h): 7.8 s

Skrzynia biegów: Automatyczna

Prędkość maksymalna: 224 km/h

Masa całkowita: 1677 kg

Pojemność bagażnika: 660 L

Liczba drzwi: 5

Liczba miejsc: 5

Cena: 189840 PLN

Dostępny w kredycie: Tak

Numer oferty: 191710

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
224 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
7,8 s
Średnie spalanie
1,5 l/100 km
Długość
4 862 mm
Szerokość
1 864 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,3
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
72% 28%
5,8
Skoda Superb III
Kombi Plug-In Hybrid 1.4 TSI Plug-In-Hybrid 218KM 160kW
Generalnie spodziewałem się spalania na o 2L wyższego. W 18 miesięcy przejechałem 65 tyś km w różnych warunkach 1. Jazda w stylu eco driving - prędkość zgodnie ze znakami (bateria rozładowana tryb hybrydowy) miasto - 6,5-7,2L mieszany - 5,8 poza miastem 3,8-5,2L autostrada/ekspresowa 120-125 km/h - spalanie do 6,5L autostrada/ekspresowa 140 +/- 5kmH - spalanie 7,2-7,5L mrozy +2L / 100 km/h 2. Jazda na samej baterii 12kWh przy oszczędnej jeździe - poza terenem zabudowanym zgodnie z przepisami temp. powyżej 15C - do 60 km. temp. 5-15C = do 43km. temp 0C 25-30km, poniżej 0C max 20 km - w mieście temp. powyżej 15c - do 40km, temp. 5-15C - do 35km, temp. 0 i poniżej max 20 km 3. jazda na baterii - dynamiczna i przy normalnym korzystaniu z ogrzewania w temp powyżej 10C do 20-25km w temp poniżej 10C max 20 przy ujemnych nie warto nawet włączać, lepiej wykorzystać do podgrzewania wnętrza 4. jazda dynamiczna +2L 5. jazda w trybie hybrydowym z naładowaną baterią największy bezsens :), niema w ogóle co podawać takich bzdurnych parametrów Generalnie wlewam 55L do baku i ładuję do pełna baterię 12kW - mogę na tym zrobić od 600 do 1050 km, średnio starcza mi na 750-800 km
5,8
Skoda Superb III
Kombi Plug-In Hybrid 1.4 TSI Plug-In-Hybrid 218KM 160kW
Generalnie spodziewałem się spalania na o 2L wyższego. W 18 miesięcy przejechałem 65 tyś km w różnych warunkach 1. Jazda w stylu eco driving - prędkość zgodnie ze znakami (bateria rozładowana tryb hybrydowy) miasto - 6,5-7,2L mieszany - 5,8 poza miastem 3,8-5,2L autostrada/ekspresowa 120-125 km/h - spalanie do 6,5L autostrada/ekspresowa 140 +/- 5kmH - spalanie 7,2-7,5L mrozy +2L / 100 km/h 2. Jazda na samej baterii 12kWh przy oszczędnej jeździe - poza terenem zabudowanym zgodnie z przepisami temp. powyżej 15C - do 60 km. temp. 5-15C = do 43km. temp 0C 25-30km, poniżej 0C max 20 km - w mieście temp. powyżej 15c - do 40km, temp. 5-15C - do 35km, temp. 0 i poniżej max 20 km 3. jazda na baterii - dynamiczna i przy normalnym korzystaniu z ogrzewania w temp powyżej 10C do 20-25km w temp poniżej 10C max 20 przy ujemnych nie warto nawet włączać, lepiej wykorzystać do podgrzewania wnętrza 4. jazda dynamiczna +2L 5. jazda w trybie hybrydowym z naładowaną baterią największy bezsens :), niema w ogóle co podawać takich bzdurnych parametrów Generalnie wlewam 55L do baku i ładuję do pełna baterię 12kW - mogę na tym zrobić od 600 do 1050 km, średnio starcza mi na 750-800 km
5,3
Skoda Superb III
Kombi Plug-In Hybrid 1.4 TSI Plug-In-Hybrid 218KM 160kW
Wielki test zaliczony, czyli trasa Olsztyn-Toskania. Auto zaskoczyło niskim spalaniem. Średnia prędkość 94km/h, autostrady Polska i Czechy prędkość 160 i więcej, Austria 130, we Włoszech sporo stania w korkach. spalanie 6,6l/100km. Jestem pod wrażeniem. Oczywiście bez ładowani baterii. Spalanie w trasie przy prędkościach 90-100 to ok 3,5 -4,5l/100km. Można zbliżyć się do 2l/100km przy naładowanej baterii i dziadkowym trybie jazdy. Moja tradycyjna trasa to ok. 300km ze startem z naladowaną baterią, przelot ekspresówką przy prędkości ok 160-180km/h. Spalanie z tej trasy zwykle oscyluje ok 7,8l/100km. Przejechałem iv ok 35000km. Bez żadnych problemów.
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Skoda przeprowadzone przez Euro NCAP.
Skoda Superb