Szukaj

Toyota C-HR II SUV Plug-In 2.0 223KM 2024 Toyota C-HR 2.0 PHEV GR Sport

174 900 PLN
Toyota
C-HR
2024
hybrydowy
223 KM
+48
Wałbrzych (woj. dolnośląskie)
Rocznik 2024
Przebieg 1 615 km
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 223 KM
Pojemność silnika 1 987 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia suv
Kolor szary akryl (niemetalizowany)
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Asystent parkowania, Asystent pasa ruchu, Czujnik deszczu, Czujnik zmierzchu, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kamera cofania, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewana przednia szyba, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Przyciemniane szyby, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Tapicerka alcantara, Bluetooth, Gniazdo USB, Nawigacja GPS, Ogranicznik prędkości, Tempomat aktywny

Informacje o samochodzie

Toyota C-HR 2.0 PHEV GR Sport

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
180 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
7,3 s
Średnie spalanie
0,9 l/100 km
Długość
4 360 mm
Szerokość
1 830 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,1
Średnia dla segmentu
4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
62% 38%
2,7
Toyota C-HR II
SUV Plug-In 2.0 223KM 164kW
Opinia po 30 dniach użytkowania Toyota C-HR Plug-in Hybrid: Samochód w trybie elektrycznym przejeżdża do 100 km na jednym ładowaniu z gniazdka. Średnie zużycie energii wynosi 15,2 kWh na 100 km. W warunkach miejskich, przy włączonej klimatyzacji, bez problemu można osiągnąć około 74 km zasięgu. Uśredniony wynik z kilku cykli ładowania to 82 km na jednym ładowaniu. Auto ma znakomity układ napędowy w trybie elektrycznym – ciche, dynamiczne i bardzo płynne przyspieszanie. To świetny wybór dla osób, które nie są jeszcze gotowe na w pełni elektryczny samochód, ale chcą korzystać z jazdy bezemisyjnej na co dzień.
Dodane 4 miesiące temu
2,7
Toyota C-HR II
SUV Plug-In 2.0 223KM 164kW
Opinia po 30 dniach użytkowania Toyota C-HR Plug-in Hybrid: Samochód w trybie elektrycznym przejeżdża do 100 km na jednym ładowaniu z gniazdka. Średnie zużycie energii wynosi 15,2 kWh na 100 km. W warunkach miejskich, przy włączonej klimatyzacji, bez problemu można osiągnąć około 74 km zasięgu. Uśredniony wynik z kilku cykli ładowania to 82 km na jednym ładowaniu. Auto ma znakomity układ napędowy w trybie elektrycznym – ciche, dynamiczne i bardzo płynne przyspieszanie. To świetny wybór dla osób, które nie są jeszcze gotowe na w pełni elektryczny samochód, ale chcą korzystać z jazdy bezemisyjnej na co dzień.
Dodane 4 miesiące temu
2,7
Toyota C-HR II
SUV Plug-In 2.0 223KM 164kW
Opinia po 30 dniach użytkowania Toyota C-HR Plug-in Hybrid: Samochód w trybie elektrycznym przejeżdża do 100 km na jednym ładowaniu z gniazdka. Średnie zużycie energii wynosi 15,2 kWh na 100 km. W warunkach miejskich, przy włączonej klimatyzacji, bez problemu można osiągnąć około 74 km zasięgu. Uśredniony wynik z kilku cykli ładowania to 82 km na jednym ładowaniu. Auto ma znakomity układ napędowy w trybie elektrycznym – ciche, dynamiczne i bardzo płynne przyspieszanie. To świetny wybór dla osób, które nie są jeszcze gotowe na w pełni elektryczny samochód, ale chcą korzystać z jazdy bezemisyjnej na co dzień.
Dodane 4 miesiące temu

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Skrzynia biegów

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Bezawaryjność (poważne usterki) - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Toyota przeprowadzone przez Euro NCAP.
Toyota C-HR

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów