Szukaj

Toyota C-HR II SUV Plug-In 2.0 223KM 2024 Toyota C-HR 2.0 Plug-in, Salon Polska

154 999 PLN
Toyota
C-HR
2024
hybrydowy
223 KM
+48
Gdańsk (woj. pomorskie)
Rocznik 2024
Przebieg 8 144 km
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 223 KM
Pojemność silnika 1 987 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia suv
Kolor niebieski
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

Czujnik deszczu, ABS, Alarm, HUD (wyświetlacz przezierny), Poduszka powietrzna chroniąca kolana, ESP (stabilizacja toru jazdy), ASR (kontrola trakcji), Poduszki boczne przednie, Poduszka powietrzna kierowcy, Kamera cofania, Isofix, Poduszka powietrzna pasażera, Kurtyny powietrzne, Tapicerka skórzana, Przyciemniane szyby, Wielofunkcyjna kierownica, Podgrzewana przednia szyba, Wspomaganie kierownicy, Elektrycznie ustawiane lusterka, Elektrycznie ustawiane fotele, Podgrzewane przednie siedzenia, MP3, Gniazdo SD, CD, Nawigacja GPS, Bluetooth, Gniazdo USB, Otwieranie pilotem, System Start-Stop, Tempomat aktywny, Komputer pokładowy, Dach panoramiczny

Informacje o samochodzie

Toyota C-HR 2.0 Plug-in, Salon Polska

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
180 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
7,3 s
Średnie spalanie
0,9 l/100 km
Długość
4 360 mm
Szerokość
1 830 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,1
Średnia dla segmentu
4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
62% 38%
2,7
Toyota C-HR II
SUV Plug-In 2.0 223KM 164kW
Opinia po 30 dniach użytkowania Toyota C-HR Plug-in Hybrid: Samochód w trybie elektrycznym przejeżdża do 100 km na jednym ładowaniu z gniazdka. Średnie zużycie energii wynosi 15,2 kWh na 100 km. W warunkach miejskich, przy włączonej klimatyzacji, bez problemu można osiągnąć około 74 km zasięgu. Uśredniony wynik z kilku cykli ładowania to 82 km na jednym ładowaniu. Auto ma znakomity układ napędowy w trybie elektrycznym – ciche, dynamiczne i bardzo płynne przyspieszanie. To świetny wybór dla osób, które nie są jeszcze gotowe na w pełni elektryczny samochód, ale chcą korzystać z jazdy bezemisyjnej na co dzień.
Dodane 5 miesięcy temu
2,7
Toyota C-HR II
SUV Plug-In 2.0 223KM 164kW
Opinia po 30 dniach użytkowania Toyota C-HR Plug-in Hybrid: Samochód w trybie elektrycznym przejeżdża do 100 km na jednym ładowaniu z gniazdka. Średnie zużycie energii wynosi 15,2 kWh na 100 km. W warunkach miejskich, przy włączonej klimatyzacji, bez problemu można osiągnąć około 74 km zasięgu. Uśredniony wynik z kilku cykli ładowania to 82 km na jednym ładowaniu. Auto ma znakomity układ napędowy w trybie elektrycznym – ciche, dynamiczne i bardzo płynne przyspieszanie. To świetny wybór dla osób, które nie są jeszcze gotowe na w pełni elektryczny samochód, ale chcą korzystać z jazdy bezemisyjnej na co dzień.
Dodane 5 miesięcy temu
2,7
Toyota C-HR II
SUV Plug-In 2.0 223KM 164kW
Opinia po 30 dniach użytkowania Toyota C-HR Plug-in Hybrid: Samochód w trybie elektrycznym przejeżdża do 100 km na jednym ładowaniu z gniazdka. Średnie zużycie energii wynosi 15,2 kWh na 100 km. W warunkach miejskich, przy włączonej klimatyzacji, bez problemu można osiągnąć około 74 km zasięgu. Uśredniony wynik z kilku cykli ładowania to 82 km na jednym ładowaniu. Auto ma znakomity układ napędowy w trybie elektrycznym – ciche, dynamiczne i bardzo płynne przyspieszanie. To świetny wybór dla osób, które nie są jeszcze gotowe na w pełni elektryczny samochód, ale chcą korzystać z jazdy bezemisyjnej na co dzień.
Dodane 5 miesięcy temu

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Skrzynia biegów

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Bezawaryjność (poważne usterki) - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Toyota przeprowadzone przez Euro NCAP.
Toyota C-HR

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów