Szukaj

Toyota Camry IX 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 2024 Toyota Camry 2.5 Hybrid Executive CVT 218KM | Pakiet VIP!

210 100 PLN
Toyota
Camry
2024
hybrydowy
218 KM
+48
Chorzów (woj. śląskie)
Rocznik 2024
Przebieg 1 km
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 218 KM
Pojemność silnika 2 487 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia sedan
Kolor Szary metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Asystent pasa ruchu, Czujnik deszczu, Czujniki parkowania tylne, Czujnik zmierzchu, HUD (wyświetlacz przezierny), Immobilizer, Isofix, Kamera cofania, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Elektryczne szyby przednie, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Przyciemniane szyby, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, Gniazdo USB, Alufelgi, Centralny zamek, Elektrochromatyczne lusterko wsteczne, Komputer pokładowy, Tempomat

Informacje o samochodzie

Toyota Camry 2.5 Hybrid Executive CVT 218KM | Pakiet VIP!

Stan: Nowy

Rok produkcji: 2024

Rodzaj paliwa: Hybryda

Moc: 218 KM

Rodzaj nadwozia: Sedan

Pojemność silnika: 2487 cm3

Napęd: Na przednie koła

Przyspieszenie (0-100km/h): 8.3 s

Skrzynia biegów: Automatyczna, bezstopniowa

Spalanie: 5.6 L/100km

Prędkość maksymalna: 180 km/h

Masa całkowita: 1595 kg

Pojemność bagażnika: 524 L

Liczba drzwi: 4

Liczba miejsc: 5

Cena: 210100 PLN

Dostępny w kredycie: Tak

Numer oferty: 188429

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
180 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
8,3 s
Średnie spalanie
4,3 l/100 km
Długość
4 885 mm
Szerokość
1 840 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,5
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
79% 21%
5,8
Toyota Camry IX
Sedan 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
Podane powyżej dane są orientacyjne i niereprezentatywne. Podaję dane na podstawie konkretnych tras: Rok produkcji - 12.2021 model po FL. Przebieg 38.000 km. Samochód używany prawie wyłącznie w dużym mieście - Warszawa, eksploatowany w specyficzny sposób. Podczas największego natężenia ruchu w dzień, trochę w nocy. Sposób jazdy - zrównoważony. Średnie zużycie w trakcie całej eksploatacji - 5,84 l./100 km/. W mieście - lato 5,4 l./100 km. zima ok. 5,9 - 6,0 l./100 km. Najmniejsze zużycie 4,52 l./100 km. Największe 7,72 l./100 km /autostrada - jazda z prędkością licznikową 152 km/.h, wg GPS 140-145 km/h. /momentami 200 km/h. - Niemcy/. Bez większych problemów można osiągnąć zużycie 5,4 - 5,9 l./100 km. w dużym mieście /korki/ jeżdżąc normalnie. W moim przekonaniu to bardzo dobry wynik biorąc pod uwagę masę, wielkość i moc samochodu.
5,3
Toyota Camry IX
Sedan 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
Przy oszczędnej jeździe można zejść poniżej 4,5 l / 100 km. Przy mojej normalnej jeździe po mieście samochód pali ok 6,1 - 6,3 litra / 100 km. Dla porównania mogę powiedzieć, że przy podobnym sposobie jazdy poprzedni samochód z silnikiem 1,6 benzyna 156 KM palił 10-10,5 l. Spalanie Camry na trasie przy 150 km / h - ok. 7 - 7,3 litra. Jazda po drodze krajowej 90-110 km / h - 4,3 l / 100. Tak wynika z moich obserwacji po 2 miesiącach użytkowania samochodu i ok 4000 przebiegu. Wszystko na zimowych oponach. Jeśli chodzi o mnie oczekiwania - poziom spalania rewelacyjny.
5,8
Toyota Camry IX
Sedan 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
Wyciszenie określam na 6/10. Brakuje okładzin w nadkolach i słychać opony. Spalanie 9/10. W małym mieście raczej się nie sprawdzi, gdyż zimny silnik spala tyle co benzyna. W cieplejsze miesiące szybciej się nagrzewa i można zejsc w mieście do 4.5l na 100 km. W trasie pokazuje się z najlepszej strony - szybkie wyprzedzanie i zużycie paliwa na poziomie 5.0-5.8 to standard. Autostrada - średnio 6.0-7.0 w zależności od wiatru i terenu. Prędkości około 140 km/h. Bywają momenty, ze w korku na odcinku 2km spali średnio 1l/100km. Nie znam bardziej oszczędnego auta z taką mocą i za te pieniądze. Na plus systemy w wersji executive. Skrzynia działa bardzo dobrze. Jeżeli piłujesz to wycie będzie przeszkadzać. W normalnej jeździe jednak jest niezauważalne. Media słabe, ale mi wystarczą. Najważniejsze, ze auto ma oszczędność diesla przy prostocie wolnossącej benzyny. Kupiłbym drugi raz, gdybym miał wybierać. Ewentualnie lexusa Es.

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Karoseria - Ergonomia - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Toyota przeprowadzone przez Euro NCAP.
Toyota Camry