Szukaj

Toyota Corolla XII TS Kombi 1.8 Hybrid 122KM 2019 Toyota Corolla 1.8 Hybrid Selection Seria E21 (201

92 900 PLN
Toyota
Corolla
2019
hybrydowy
122 KM
Rocznik 2019
Przebieg 128 800 km
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 122 KM
Pojemność silnika 1 798 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia kombi
Kolor Biały perłowy
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Informacje o samochodzie

!!! BEZPŁATNA WYCENA TWOJEGO SAMOCHODU KAŻDEJ MARKI !!!

POZOSTAW SWÓJ SAMOCHÓD W ROZLICZENIU

TOYOTA COROLLA KOMBI SELECTION NAVI

Wersja silnika: 1.8 Hybryda 122KM

Skrzynia biegów: Automatyczna bezstopniowa

Przebieg: 128 800km

Rok produkcji: 2019

Data pierwszej rej.: 2019-09-02

VIN: SB1Z93BE40E054237

Numer rejestracyjny: GD216UG

Kolor nadwozia: 2KR Pure Selection - Biała perła / Czarny dach

I WŁAŚCICIEL

BEZWYPADKOWY

FAKTURA VAT 23%

SERWISOWANY W A.S.O.

KUPIONY W POLSKIM SALONIE

KUPUJĄCY ZWOLNIONY Z OPŁATY SKARBOWEJ

GWARANCJA TOYOTA PEWNE AUTO 12 MIESIĘCY

Wyposażenie:

ABS

• Automatyczne światła drogowe

• Android Auto / Apple Car Play

BA - system wspomagania hamowania

• Czujnik zmierzchu / deszczu

• Czujniki odległości przy parkowaniu - przód i tył

• Dach w kolorze fortepianowej czerni

• Dyfuzor tylny w kolorze Piano Black

EBD - elektroniczny rozdział sił hamowania

• Elektrycznie regulowane szyby przednie i tylne

• Elektryczny hamulec postojowy (EPB)

• Felgi aluminiowe 17”

• Fotel kierowcy z elektryczną regulacją odcinka lędźwiowego

• Fotel kierowcy i pasażera z regulacją wysokości

• Fotele przednie podgrzewane

• Gniazdo USB i Aux-In

• HAC - system wspomagający pokonywanie podjazdu

Immobilizer

• Inteligentny asystent utrzymania toru jazdy (LKA)

• Inteligentny system parkowania (IPA)

• Kamera cofania

• Kanapa tylna składana, dzielona 60/40

• Kierownica i gałka dźwigni zmiany biegów skórzane

• Kierownica wielofunkcyjna z funkcją podgrzewania

• Klimatyzacja automatyczna - dwustrefowa

• Kolumna kierownicy regulowana elektrycznie w dwóch płaszczyznach

• Komputer pokładowy

• Lusterka boczne elektrycznie regulowane, podgrzewane i składane

• Lusterka boczne w kolorze czarnym

• Lusterko wsteczne elektrochromatyczne (przyciemniające się)

• Nawiew wentylacji na tylną kanapę

• Nawigacja

• Podgrzewanie wycieraczek przedniej szyby

• Podsufitka ciemna

• Poduszka powietrzna kolan kierowcy

• Poduszki powietrzne boczne - przód

• Poduszki powietrzne kierowcy i pasażera

• Poduszki powietrzne kurtynowe

• Podwójna podłoga bagażnika

• Prędkościomierz cyfrowy

• Relingi dachowe w kolorze fortepianowej czerni

• Roleta przestrzeni bagażowej

• Stacja bezprzewodowego ładowania telefonu

• System automatycznego powiadamiania ratunkowego (eCall)

• System Bluetooth

• System dodatkowego oświetlenia wnętrza diodami LED

• System Inteligentny kluczyk - otwieranie i uruchamianianie pojazdu bez użycia kluczyka

• System multimedialny Toyota Touch 2 z ekranem dotykowym 8 cali

• System rozpoznawania znaków drogowych (RSA)

• System składania tylnych siedzeń Toyota Easy Flat

• System wykrywania zmęczenia kierowcy (SWS)

• Szyby tylne przyciemniane

• Światła główne, do jazdy dziennej, przeciwmgielne, tylne LED

• Tapicerka materiałowa z elementami skóry i alcantary

• Tempomat aktywny

• Uchwyty ISOFIX do mocowania fotelika dziecięcego

• Układ wczesnego reagowania w razie ryzyka zderzenia (PCS) z systemem wykrywania pieszych (PD)

• Uruchamianie pojazdu przyciskiem Start/Stop

• Usługi łączności Toyota Connected Car

• VSC - system stabilizacji toru jazdy z TRC

• Wykończenie elementów wnętrza skórą ekologiczną

• Wykończenie elementów wnętrza w kolorze ciemnym

• Wyświetlacz kolorowy między zegarami 7 cali

• Zamek centralny sterowany pilotem

Kontakt z handlowcem:

Monika Sebzda

Doradca d/s Sprzedaży Samochodów Używanych

Tel. +48 660 539 190

Mail: m.sebzda@toyota.zabrze.pl

Kamil Morcinek

Doradca d/s Sprzedaży Samochodów Używanych

Tel: +48 698 673 374

Mail: k.morcinek@toyota.zabrze.pl

Marcel Piętka

Doradca d/s Sprzedaży Samochodów Używanych

Tel. +48 698 989 995

Mail: m.pietka@toyota.zabrze.pl

Samochód do obejrzenia w Salonie Toyota Ja-Now-An

Zabrze ul. Knurowska 8

Przed przyjazdem proszę o kontakt telefoniczny

SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO SALONU

PRZYJMUJEMY SAMOCHODY W ROZLICZENIU

Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w myśl art. 66, § 1. Kodeksu Cywilnego. Sprzedający nie odpowiada za ewentualne błędy lub nieaktualność ogłoszenia

Zdjęcia zamieszczone w ogłoszeniu przedstawiają opisywany samochód.

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Przyspieszenie 0-100 km/h
11,1 s
Średnie spalanie
3,6 l/100 km
Długość
4 650 mm
Szerokość
1 790 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,1
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
77% 23%
5,8
Toyota Corolla XII
TS Kombi 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Średnia z 4500km to 5l - okres zimowo - wiosenny. Na krótkich trasach, gdzie zespół napędowy ledwo wychodzi z fazy S2 potrafi wciągnąć z 8l - w końcu to zwykle 1.8l, więc jak ktoś jeździ dookoła komina na zimnym to hybrydowy napęd nie jest dla niego... Ale w sumie diesel i LPG też nie... Na trasie mieszanej krajówkami, drogami szybkiego ruchu i autostradami do 120km/h uzyskałem 4.3l na dystansie 600km. Spalanie mocno rośnie powyżej 120 km/h. Przy 140 po płaskim to już 6.5l/100km. Dużo zależy od ukształtowania terenu - optimum wypada gdy jest trochę górek, trochę dołków. Długie podjazdy żrą paliwo, długie zjazdy co prawda paliwa nie zużywają ale bateria się przepełnia i auto zaczyna hamować silnikiem jak normalny pojazd, przez co energia się marnuje. Kręcąc w korkach w mieście (zakorkowanym wzorcowo Krakowie) na rozgrzanym silniku zdarza się zobaczyć trójkę z przodu, ale to zależy od wielu czynników - między innymi od ilości ścigantów na drogach - auto promuje jazdę spokojną i przewidywanie sytuacji na drodze - skoczki międzypasowe utrudniają przewidywanie.
4,8
Toyota Corolla XII
TS Kombi 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Średnie spalanie lato: 4,0-4,3 zima: 4,7-5,2 okresy z chłodnymi porankami: 4,4-4,8 tempomat 120km/h na dystansie 200km: 6,2 Auto idealne dla osób rozsądnych którzy potrzebują pojazdu do przemieszczania, nie ścigania. Chociaż… w mieście stosując techniki jazdy autem hybrydowym (szybkie rozpędzenie na granicy wskaźnika eco/Power i późniejsza jazda na silniku elektrycznym) powoduje, że ruszając spod świateł w zasadzie zostawiamy pozostałych uczestników za sobą. Skrzynia biegów eCVT – specyficzna, choć można się szybko do niej przyzwyczaić. Jeżdżąc normalnie w mieście w zasadzie jeździmy w ciszy. Bardzo dynamicznie przyśpieszając jedziemy w okresie zwiększonej akustyki skrzyni ale… przecież kręcąc zwykłą jednostkę benzynową też tak mamy. Mylące jest to, że nie mamy odgłosów klasycznej zmiany biegu. Zamiast 3 zamian biegów, ciągle przyspieszamy. W mieście + wolnych drogach podmiejskich można zejść ze spalaniem zdecydowanie poniżej 4,0l/100km. Osobisty rekord na dystansie 80km – 3,5l/100km. Nieoficjalny rekord 2,9l/100km (nieoficjalny bo tylko na dystansie 25km oraz przy preferencyjnym ukształtowaniu terenu. W trasie przy jeździe z tempomatem na 120km/h jazda na samej jednostce benzynowej, spalanie 6,2l/100km. Silnik elektryczny jest jedynie buforem energii. Odzyskuje energię podczas zjazdu z góry i oddaje ją podczas podjazdów. W miesiącach bardzo zimowych przy -20stC rano i około -5stC w dzień na dystansie 30km+30km spalanie dochodzi do 6,0l/100km. Chyba poleciłbym to auto (piszę chyba bo nie wiem czy nie wybrał bym 2,0 hybrid :P )
4,8
Toyota Corolla XII
TS Kombi 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Autem bardzo dobrze zachowuję w mieście i na trasie. Trzeba pamiętać że hybrydą jeździ się inaczej niż dieselem. W mieście można zejść do 4l/100 km. Przy szybszej jeździe, dynamicznej dochodzę do 5.5l/100 km. W trasie natomiast to zależy czy jedziemy autostradą czy "starymi" trasami. Na autostradzie przy prędkości 140 km spalanie na poziomie 6.5l powyżej tej prędkości 7/8 litrów. Na starej trasie na dystansie 100 km spokojnie schodzę do 3.8L. Poza tym auto bardzo wygodne, bezawaryjne i przyjemnie się nim jeździ. Obecnie pomyślałby o wersji 2.0.

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Bezawaryjność (drobiazgi) + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wady

- Stosunek jakość/cena - Całokształt - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Toyota przeprowadzone przez Euro NCAP.
Toyota Corolla